wtorek, 25 grudnia 2012

Mój świąteczny makijaż :)

Przed Wigilią szybciutko zrobiłam sobie kilka fot makijażu jaki zmalowałam chwilkę przed. 
Już tradycyjnie aparat zjadł kolory :P

Mam nadzieję że Wam się spodoba :*



Użyłam:
  • podkład
MAC, F&B kolor C1
Revlon, ColorStay, 150 Buff
  • puder
ArtDeco, Fixing Powder
  • bronzer i róż
bronzer MAC, Matte Bronze
róż MAC, Easy Manner
  • cienie
MAC, Silver Screen, Mauveless, Stolen Moment
  • tusz
tusze MAC, Zoom Water Lash i do rozczesania Bourjois, Volume Max 
  • pomadka
Lip Tin Bell
błyszczyk NYX, Sugar Pie



 A Wy jaki makijaż preferujecie w czasie Świąt?




18 komentarzy »

  1. :) fajny make up ;) mi się najlepiej wykonuje zdjęcia telefonem ;) kolory zawsze inne niż w rzeczywistości, to chyba kwestia filtrów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój tel się nie nadaje, ale widziałam jakie laski potrafią foty robić piękne swoimi tel! Zazdrość bierze!

      Usuń
  2. Mój makijaż był bardzo delikatny.
    Nudziakowy wręcz :)
    Ale nie nudny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny :) Ja w te Święta skromnie - makijaż to tylko czarna kreska i tusz do rzęs, a paznokcie w odcieniu ciemnej czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skromnie ale z klasą :) I ciemne czerwone paznokcie takie nastrojowe!

      Usuń
  4. Bardzo ładny makijaż :D taki w sam raz. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie oczko piękne, ja tak nie umiem :(. Wczoraj machnęłam oczy na fiutelowo, dowaliłam shimmer (nawiązanie do pogody, haha), a na usta mój niezawodny błyszczyk True Love z Essence. A dziś BB, puder w kamieniu Nivea, żel-odżywka na brwi i rzęsy, krótko mówiąc dziś odpoczywam ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fioleciki są śliczne w takich delikatnych smoky! Zazdroszczę odpoczynku pysia, ja jeszcze muszę 2 dni powalczyć w makijażu i potem mogę się zaszyć :D

      Usuń
  6. śliczny, wczoraj miałam bardzo podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ale co śliczności;>? Toż masz piękne lustereczko! To już będziesz jak ta lala!

      Usuń
  8. bardzo neytralny makijaż :) Prezentuje się wysmienicie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny, delikatny makijaż. Najbardziej podoba mi się kolor błyszczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mój makijaż jak zwykle przed Wigilią był bardzo szybki :D na oczy położyłam cienie inglota beżowe ze złotymi drobinkami :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.