wtorek, 12 lutego 2013

Dziewczyny Archibalda czyli Archie's Girls od MAC



Trochę historii:

W Polsce Archie's Girls Betty Cooper and Veronica Lodge, nie były chyba znane.
Archie's Girls jest to komiks wydawany od marca 1950 aż do dziś. 
W sumie liczy już ponad 500 odcinków i opowiada historię dwóch licealistek 
 z Riverdale, ktore walczą o względy Arcziego.
Na podstawie komiksu w 2005 roku zawiązał się nawet zespół muzyczny "The Veronicas",
 który promował komiks i wersję książkową.



Tym śladem poszedł również MAC, który dostrzegł piękno i niepowtarzalność 
w tym komiksie i stworzył przepiękną kolekcję kosmetyków i akcesoriów.


Już 1 marca będzie dostępna we wszystkich salonach MAC w Polsce.

BETTY AND VERONICA – JUŻ SAME IMIONA SĄ ŻYWYM, WIELOKOLOROWYM BŁYSKIEM WSPOMNIENIA O ERZE SŁODKICH, NIEWINNYCH KOMIKSÓW.
ICH WIECZNE, MIŁOSNE TRIO Z TOTALNIE AMERYKAŃSKIM PIEGUSEM O IMIENIU ARCHIE, BYŁO EKSCYTUJĄCĄ OPOWIEŚCIĄ DLA NASTOLATEK.
SZYK OBCISŁYCH SWETERKÓW I DWUKOLOROWYCH ŻEGLARSKICH BUTÓW.
BETTY, TYP BLOND DZIEWCZYNY Z SĄSIEDZTWA VERSUS DYNAMICZNA, CZARNOWŁOSA, ZEPSUTA BOGATA VERONICA.
EPICKA RYWALIZACJA TERAZ PRZYBRAŁA DWA KONTRASTUJĄCE KOLORY KOLEKCJI M·A·C, ZAPAKOWANE W EKSKLUZYWNIE ZAPROJEKTOWANE OPAKOWANIA.


Seria Veronica:



Betty:


Akcesoria:



I rzut okiem na to co mnie najbardziej urzekło:

Veronica's Blush srebrno-różowa baza z różowymi serduszkami.
Cena to 115zł



Flatter Me złoto-brzoskwiniowa bazaz koralowymi serduszkami
Cena 115zł

Prom Princess róż z odcieniem fioletu. 
Wykończenie satynowe.
Cena 105zł
Ronnie Red żywa czerwień. 
Wykończenie matowe.
Cena 95zł
Daddy’s Little Girl fiolet z odcieniem róż. 
Wykończenie satynowe.
Cena 95zł
Designer Purple fiolet z perłą.
Cena 81zł


A Wam coś się spodobało z tej kolekcji?


22 komentarze »

  1. taka szmineczka za drobne 95zł wyglądająca jak zabawkowa dla 5letniej dziewczynki... do mnie nie przemawia taki dizajn :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się szalenie podoba takie gadżeciarskie opakowanie :D Pewnie w USA jest dużo większy szał, bo to kultowy komiks jak dla naszych rodziców Asterix i Obelix. A szminki matowe i satynowe z MAC są fantastycznej jakości!

      Usuń
    2. hym...komiksów nie lubię, i opakowanie jak dla mnie takie tandetne i jak zabawkowe :P a szminek w sumie też nie lubię..
      marudzę, ale cóż :P

      Usuń
    3. Oj maruda :P
      Jakby była seria sailor moon pierwsza bym poleciała :P

      Usuń
    4. no...tu mnie trochę przekonałaś xD ale te opakowania do mnie nie przemawiają i kropka!

      Usuń
  2. już tak nie reklamujcie tej kolekcji, bo nic dla mnie nie zostanie :D
    ja mam dość pokaźną listę chciejstw z tej limitki, aż mnie przeraża trochę myśl co mój mąż powie, jak wrócę do domu po tych zakupach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest szansa dostać coś bo w sumie wchodzi do wszystkich salonów :P

      A co masz na oku?;>
      Mój już zapowiedział że nie potrzebny mi puder.

      Usuń
    2. Obie paletki, blush Veronica, szminkę z Betty, błyszczyk z Betty i Veronica - to tak lekką ręką, a podejrzewam, że przy macaniu coś jeszcze mi się spodoba :D

      Usuń
    3. No to rzeczywiście DUŻE chciejstwo :D

      Usuń
  3. jakby z kaczorem donaldem zrobili to może by się pomyślało ;):P

    OdpowiedzUsuń
  4. mój portfel odetchnie, bo nie moje kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzle ! Są przepiękne. Wszystko bym zresztą przgarnęła, a co! :) Tylko mój portfel by chyba wyszedł z siebie:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardziej przemawiała do mnie opakowaniami kolekcja z Marilyn Monroe ale to chyba zrozumiałe ;) Po prostu dla mnie zbyt pstrokato i dziecinnie, ale może ja po prostu nie czuję klimatu gdyż to nie było u nas kultowe. I zgadzam się co innego gdyby to była seria z Sailor Moon chociaż jak ostatnio obejrzałam to tak mnie to jop jop japońskie denerwowało ale kiedy byłam dzieckiem to był hicior.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie obecnie też sailor moon irytuje, tak się wydzierają. A będąc dzieckiem doczekać się nie mogłam! :D Skoro u nich ten komiks ma już ponad 60 lat to coś w tym musi być :)

      Usuń
  7. Same smakołyki :)) Tylko ten design też mnie nie przekonuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach The Veronicas - lubiłam ten zespół :D Mnie jakoś nic nie przekonuje i zła jestem, bo akurat do UK lecę :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo niezła kolekcja ! :))
    łooo przypomniałaś mi o the Veronicas ! ;D < 3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale słodziaki!!! Ale pewnie w ZT będąś puchy :(. Szkoda że nie mamy w Polsce MACa online, sklepu znaczy ;P.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.