wtorek, 24 lipca 2018

Niezwykły lakier- Petra, Marc Jacobs


Szukacie lakieru idealnego? Ja mam kilka, jednym z nich jest piękny brązowofioletowy odcień Marca Jacobsa o nazwie Petra. Jeśli chcecie go zobaczyć w pełnej okazałości, zapraszam do notki!:)

Dzięki uprzejmości Justyny z krzyklablog.pl, miałam okazję wypróbować niecodzienny lakier, który skradł mi serce. Na jej blogu, możecie przeczytać pełną recenzję kosmetyku, którą napisałam w ramach gościnnej notki. U mnie zobaczycie skrót ze zdjęciami. Po więcej musicie się udać w podlinkowany blog ;)



- opakowanie jest bardzo eleganckie
- lakier nakłada się szybko i sprawnie
- nie rozlewa się na skórki
- szybko schnie
- ma miękki pędzelek
- trzyma się do 8 dni
- ma szałowy odcień





Uważam, że odcień jest bardzo elegancki. Pomimo drobinek, stonowany i niezwykle urokliwy.



Kolorówki Marca Jacobsa nie jest jeszcze dostępna w Polsce, ale niedługo ma to się zmienić. Osobiście czekam z niecierpliwością, ponieważ moje pierwsze zetknięcie jest  bardzo pozytywnie i mam nadzieję, że inne kosmetyki marki będą również tak wspaniałej jakości. Od 10marca kolorówka MJ ma być dostępna on-line w Sephorze.

Post ukazał się 20.02.2015. Aktualizacja  13.12.2016r. Minęły prawie dwa lata od kiedy opublikowałam ten post i chciałabym dodać komentarz do lakieru, jak sprawuje się po tym czasie. Kosmetyk nie stężał, nie rozwarstwił się- nadal wygląda jak nowy. Trzyma się ciągle tyle ile się trzymał. Właśnie mam go na paznokciach (piąty dzień) i jestem z niego nadal bardzo zadowolona. Dostępny jest już stacjonarnie.


I jak? Podoba Wam się ten odcień? 
Czekacie na Marca? ;)


68 komentarzy »

  1. śliczny i ma drobinki więc od razu mi się podoba :)
    a opakowanie fajne, jak jakieś mini perfumy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co, my sroczki, lubimy najbardziej :D Na początku też pomyślałam "A co to? Miniaturka perfum?", a tu lakier :P

      Usuń
  2. Rewelacyjny jest, trzeba mu to przyznać! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dopracowany w każdym szczególe, żeby cieszyć oko :D

      Usuń
  4. Wygląda naprawdę pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny <3 I to opakowanie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taki ciężkawy, jak to mówi Maxi, czuć ciężar luksusu :D

      Usuń
  7. szukam go wszędzie !!!! wygląda niesamowicie , pokochałam takie klimaty lakierowe w ubiegłym roku - jest moc <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor lakieru. Podoba mi się również jego design:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny, niezwykle mi się podoba. Mam 2 lakiery Marc Jacobs i oba są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny odcień taki metaliczny wręcz ;) Buteleczka lakieru niezwykle urokliwa!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny kolorek pięknie się mieni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W słońcu jest jeszcze piękniejszy, ale nie miałam okazji go sfotografować

      Usuń
  12. wybacz,ale zachwyciłam się Twoimi zdjęciami!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Magiczny jest ten kolor! Sama buteleczka też bardzo przyjemna dla oka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny jest i piękne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor świetny i ta elegancka buteleczka mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowny, bardzo podoba mi się ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. może w promocji bym go zakupiła :) piękny jest

    OdpowiedzUsuń
  18. w buteelczce chyba bym sie nie zakochała, ale sam kolor jest przecudownyyY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo buteleczka jest śliczna, tylko ciężko się ją foci, bo tak odbija światło...

      Usuń
  19. Przepiękny kolor i bardzo elegancki (opakowanie również). :) I ta trwałość... :O Super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trwałość jest rewelacyjna :) Wytrzymuje porządki domowe.

      Usuń
  20. Ja już widząc u Krzykli pisałam, że lecę nawet na samą buteleczkę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest na co lecieć :D Ja lecę też na buteleczkę podkładu :D

      Usuń
  21. Nietuzinkowy odcień i wykończenie, Petra wygląda rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Opakowanie jak dla mnie zbyt fikuśne, ale lakier naprawdę pięknie wygląda na paznokciach :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  23. Petra to najpopularniejszy kolor z kolekcji lakierów MJ :-) Jest rewelacyjna i będzie moja :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Już samo opakowanie jest ładne a kolor jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolorek mega uroczy i pięknie się prezentuje na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. butelka wygląda elegancko :)kolor tez mega

    OdpowiedzUsuń
  27. faktycznie cudo :) i te flakoniki <3 boskie

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepięknie się prezentuje na pazurkach

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.