piątek, 3 maja 2013

Lakier Pistachio Creme MAC z kolekcji Baking Beauties


Z początkiem maja do salonów MAC w Warszawie weszła nowa limitowana kolekcja Baking Beauties. Wśród niej znajdziemy piękne, delikatne pastelowe kolory paintpotów, lakierów, błyszczyków i innych cudowności.

Dziś chciałam Wam przedstawić lakier Pistachio Creme, opisywany jako jasno-miętowa pistacja o kremowym wykończeniu. Myślę, że opis odcienia idealnie pasuje do tego co możemy odnaleźć w buteleczce.


Jak zwykle lakier zamknięty jest w ładnej, szklanej buteleczce z sylikonową matową nakrętką.
Zawsze trochę boję się lakierów z MACa, ponieważ dawno temu mi bardzo smużyły i nie mogłam sobie z nimi poradzić, a ja wprawnej ręki do lakierów nie mam ;) Ale ten jest cudowny i wymazuje wspomnienia.
Widzę ogromny postęp MACa w kwestii paznokciowej i wielkimi krokami zbliża się ku lakierowemu ideałowi. Lakier nakłada się bajecznie łatwo, nie smuży i "pozycjonuje się" na płytce. Schnie w mgnieniu oka. Wystarczą dwie warstwy aby ładnie pokryć płytkę. Ja na potrzeby zdjęć nałożyłam trzy i wyschły bardzo szybko. Nie zauważyłam pościelowych wzorków, a nakładałam go o 22. Dziś natomiast myłam naczynia i końcówki nawet się nie pościerały! Co do samej trwałości nie mogę się wypowiedzieć, ponieważ mam go niecałą dobę na paznokciach. Przeważnie MACowe lakiery trzymają mi się 4-5dni bez startych końcówek, a zmywam po ok 7-8dniach.

Zdjęcia z wczoraj.
(kliknij na zdjęcie aby powiększyć)

Zdjęcia z dziś.
(kliknij na zdjęcie aby powiększyć)

Mi kolor, konsystencja i szybkość wysychania bardzo odpowiadają. To chyba najlepszy lakier MAC jaki do tej pory miałam i z czystym sumieniem mogę Wam go polecić na wiosenne i letnie dni.


I jak Wam podoba się ten kolor?





24 komentarze »

  1. ŁÁDNY ODCIEŃ. Puki co u mnie w pogodzie nie czuć wiosny ani tym bardziej lata, jest 8'C!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier jest cudny! I tyle się trzyma :))

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny jest ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny wiosenny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się :) pasowąłby do torebki z Mohito ktorą mam w planach ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny kolor, świetnie wyglada.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny :) w ogóle cała ta kolekcja przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolorek:) idealny na wiosnę..

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny, ale jak dla mnie cena zbyt wysoka za lakier do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Jest śliczny ;) I jakie masz już ładne pazurki, kuracja Nail Tekiem chyba zaczyna działać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działa, powoli ale działa :) Póki co staram się je przycinać i wyrównywać :)

      Usuń

Podziel się swoją opinią.