piątek, 21 lutego 2014

MAC Huggable Lipcolour w odcieniu Touche


Niedawno MAC wypuścił serię pomadek o wysokim połysku z kremowymi emolientami, zapewniającymi trwałe i błyszczące wykończenie. Według producenta pozostawia usta gładkie oraz pięknie wyrzeźbione. Unikatowa, żelowa baza pozwala każdemu odcieniowi szminki łatwo wchłaniać się w usta, dając lekkie jak piórko, nawilżające wykończenie. Koszt takiej szminki to 100zł.
Pomadka zamknięta jest w ładnym i trwałym plastikowym wdzianku. Na pewno jesteście przyzwyczajone do tego, że MACzkowe szminki są zamknięte w nabojowych opakowankach. Tym razem są inne i dzięki temu się odróżniają.


  
Konsystencja pomadki jest żelowo-kremowa i potrzeba chwili żeby rozgrzała się na ustach. Wtedy sunie po ustach gładko, pozostawiając przyjemną i nie klejącą się warstwę koloru. Zauważyłam, że po kilku jej użyciach moje usta są znacznie bardziej nawilżone i wygładzone. Stosuję ją na co dzień i  trzyma się dość dobrze. Oczywiście nie jest to 6h, jak twierdzi producent, raczej ze 3. Taki z niego bardziej balsamik. Nie zauważyłam żeby wchodziła mi w załamania i bruzdy na ustach, co wyczytałam u Temptali. Jestem z niej zadowolona i mam chęć na inne odcienie :)



 Dla mnie odcień idealny na co dzień :)

Jak Wam się podoba?

Lubicie szminki o żelowej konsystencji?



52 komentarze »

  1. Bardzo ładny kolorek :) Opakowanie przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki kolor *.* !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor i wykończenie świetne! Takie soczyste usta latem mieć.. ach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lato będzie rewelacyjny. Poczekam na lato i zrobię aktualizację :)

      Usuń
  4. Ja wolę jednak bardziej kryjące szminki, ale ta wygląda na ustach przeapetycznie i ma śliczny kolor, poza tym uwielbiam MAC nad wszystkie firmy kosmetyczne *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się boję mocno kryjących i trwałych bo zawsze sobie rozmaże na pół twarzy :D

      Usuń
  5. bardzo lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna! na co dzień idealna :)
    mi jednak one w załamania wchodzą, zwłaszcza Fresh&Frisky :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widziałam, że nie do końca spełniają swoje zadanie. Temptalia mówi że ten mój jest kiepski bo krycie takie sobie i włazi w załamania, ale mi krycie odpowiada a i nie włazi. Ona ciemne usta ma.

      Usuń
  7. odcień bardzo ładny, taki dzienniaczek właśnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie przekonują mnie te MACzki, wolę ich 'normalne' szminki ;) Z masełek bardzo lubię te z Revlona i Maybelline :) Ale kolor bardzo ładny i Tobie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jedno masełko z Revlonu, ale ono dla mnie zupełnie inne. Zwykłe "pociski" są piękne :D

      Usuń
  9. 100 zł za szminkę... Mimo iż kolorek i opakowanie cudne ale niestety ta cena mnie przeraża...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle w MAC kosztuje większość, ale poszukaj odpowiednika np. w Catrice lub Maybelline :)

      Usuń
  10. Wygląda dobrze! i kolor nudny - akurat taki, jak lubię. Ale przyznam Ci się, że MACa znam bardzo słabo, mam tylko puder i mascarę, szminek zero. Najczęściej używam lakierów do ust od EL i pomadek od Chanel w takich właśnie bladych odcieniach. Od MACa mam już jedną pomadkę wpisaną na listę, ta byłaby druga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się szykuję na jakąś pomadeczkę od Diora albo Chanel :D

      Usuń
    2. I bardzo słusznie ;) pozdrawiam :)

      Usuń
  11. bardzo naturalny kolor, ja jednak nie za bardzo przepadam za żelowymi szminkami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie wykończenia pomadek :) Coś pomiędzy balsamem, a zwykłą pomadką. Lekki połysk u mnie sprawdza się najlepiej. Maty mnie nie przekonują. Kolor tej pomadki też na +. No fajna, fajna jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maty są dobre na wielkie wyjścia bo trzymają się + błyszczyk, ale na co dzień szkoda skóry.

      Usuń
  13. Szkdoa tylko ze nie sa one mocno kryjace

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny ma odcień, taka na każdy dzień.

    OdpowiedzUsuń
  15. Na zimową bladość w sam raz bo na lato chyba za jasno przy opaleniźnie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się praktycznie nie opalam więc u mnie różnicy raczej nie będzie. Tzn oscyluje między 110 a 150 Revlon CS :P

      Usuń
  16. widziałam inne odcienie na blogach i nie do końca mi się podoba ta formuła... może gdybym użyła, byłoby inaczej :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rogaczki, koniecznie jeśli będziesz mieć okazję wypróbuj, bo wiadomo jak to jest wszystko w sieci pięknie, a na żywo "muka" ;)

      Usuń
  17. Pierwsza pomadka, która wg mnie wygląda naturalnie na ustach i pasuje do każdego makijażu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To za kilka godzin pokażę Avonówkę, która też jest niczego sobie :D

      Usuń
  18. Pomadka w kolorze idealnym na co dzień ;) W wolnej chwili zapraszam na rozdanie na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale śliczny kolor, idealny na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor może i nie 'mój', ale n a Tobie wygląda perfekcyjnie Aniu:) Zdecydowanie trafiony zakup:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Całkiem sympatyczna ale nie lubię takich błyszczykopodobnych pomadek bo mi się na ustach rozmazują. Oczywiście wolę "konkretniejsze" kolory :) teraz mam fazę na czerwone

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny kolor, bardzo twarzowy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Też bardzo lubię takie odcienie na co dzień, nie muszę się zastanawiać czy pasują czy nie, bo ja niestety często mam problem z doborem koloru szminki do makijażu oka :/ a co do żelowych pomadek - ja mam chyba wszystkie kremowe :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie potrzeba lusterka, żeby machnąć sobie w biegu taki kolorek :P kremowe i tak rządzą :D

      Usuń
  24. najjaśniejszy w gamie tych pomadek :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.