poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Revitacell, eyelashes therapy 28 dni później.

 
Heja :)

Dziś mam do zaprezentowania wyniki mojej rzęso kuracji. 24lipca otrzymałam odżywkę do rzęs firmy Revitacell i używałam jej 2 razy dziennie, rano i wieczorem. Moje rzęski niestety są marne. Krótkie, rzadkie i sztywne, dlatego też zdecydowałam się na przetestowanie jej.

Współpraca z firmą od której dostałam odżywkę to była czysta przyjemność. Jedynie czego od nas wymagali to wypełnienia ankiety. Nie zmuszano nas do publikacji postów na temat tego produktu ani fotografii. Ja jednak postanowiłam sprawdzić ją i odpisać dla Was.
Jak już pisałam w poprzednim poście o odżywce ma ładne nie przesadzone opakowanie, fajną szczoteczkę, która dobrze rozczesuje brwi i rzęsy. 


Co mogę o niej nowego powiedzieć?

Jak ją niechcący wsadzimy do oka nic się nie dzieje, nawet nie szczypie, nie powoduje reakcji alergicznych, które moje oczęta uwielbiają przy jakichkolwiek specyfikach. Za to ogromny plus dla odżywki!
Niestety nie nadaje się na szybki makijaż tzn. nałożenie odżywki i od razu tuszu, ponieważ bardzo długi schnie i można zrobić sobie piękną pandę na oczach. Ale odczekanie 10-15min po nałożeniu odżywki wystarczy i można malować :)

Efekty?
Tak efekty są i to jakie! W porównaniu do tego co miałam i mam teraz to mega różnica. Ankietę miałyśmy wysłać do 10 sierpnia, firma przedłużyła termin do 16 żeby dziewczyny jeszcze zobaczyły efekty. Ja swoją wysłałam 10, bo już widziałam super firanki. Pierwsze oznaki tego że działa zauważyłam 10dni po jej codziennym stosowaniu. Rzęski zrobiły się trochę dłuższe i grubsze. Do tego przestały mi zupełnie wypadać! Byłam w szoku, bo nastawiłam się sceptycznie do tak szybkiego działania. Do 10 sierpnia moje rzęsy były już długaśne :D Byle jaki tusz na rzęsach robi mi teraz wachlarz z rzęs. Nawet mo mężczyzna to zauważył! Który nie widzi jak podetne włosy czy zmienei kolor, wiec efekty są.

Przed:
zdjęcia robione w pomieszczeniu 24 lipca 2012
Po:
Miałam problem z aparatem nie mógł złapać ostrości 2 dni temu, a dziś posiałam już rzęsometr ale mam nadzieję że zobaczycie różnicę.

18.08.2012
20.08.2012
20.08.2012
Mi efekt bardzo się podoba, widzę bardzo dużą różnicę pomiędzy tym co było a jest teraz. Odżywka mam nadzieję, że posłuży mi jeszcze z dwa miesiące. Mama mojego chłopaka powiedziała, że jak tylko wejdzie na rynek ma zamiar ją sobie kupić :)

Jeśli potrzebujecie szybkiej terapii rzęs polecam z czystym sumieniem!

Buźka!
Anka


23 komentarze »

  1. Nie długo będę ją testować w ramach współpracy :)
    Nie mogę się doczekać, bo moje rzęsy są strasznie rzadkie, krótkie i wypadają.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam strasznie duże problemy z rzęsami: krótkie a do tego wypadają. Jak tylko produkt pojawi się na rynku będę go poszukiwać. Bardzo pomocna dla mnie recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak coś będę mieć jakaś zniżkę. Dostałam maila że w ramach tych testów otrzymamy zniżki na zakupy:) Teściowa i jej koleżanka już się nie mogą doczekać ;p

      Usuń
  3. Wow, bardzo bym ją chciała przetestować :d Zazdraszczam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie jest lepszy efekt niż u mnie :D Ale widać, że masz więcej rzęs i są o niebo dłuższe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem sama tym zdziwiona. Mi nic nigdy nie pomagało rycyna, lbotanica i inne specyfiki. Dopiero revitacell zadziałał. Jestem ciekawa jaka będzie jego cena.

      Gadałam z Subiektywną i niewiele co u niej się zmieniło, później dopiero zauważyła efekty jak przyłoży la rzęsometr.

      Usuń
  5. no no no, faktycznie efekty się świetne! tylko pogratulować tak owocnej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. efekty widoczne, świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z jednej strony cieszę się, że uzyskałaś taki efekt:) Ale z drugiej, egoistycznej- to źle:) Dla mojego portfela, bo będę musiała spróbować tego cudu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Egoistyczne odejście jest mi bliskie ;p Nie wiem jaka będzie jego cena ale cos czuję że wysoka.

      Usuń
  8. ładnie podrosły, szkoda że to cudo takie drogie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. w granicach 200zł na pewno będzie...
    sama jestem ciekawa
    u mnie też zadziałała ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak myślę ze pewnie ok 130zł. Ale to się jeszcze okaże ;p Ciekawe jaką zniżkę dostaniemy :)

      Usuń
  10. piekne rzesy zawsze dodaja pewnosci siebie :) ciesze sie ze sie sprawdzil

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Podpatrzyłam u Aliss na blogu:) i sobie wycięłam i wykropkowałam:)

      Usuń
  12. wow :) rzeczywiście podziałało :) masz grubsze rzęsy i jakby ich więcej było :) zniżka najlepiej 90% :D hahaha :D marzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym taką chciała :D ale jakby zaproponowali 50% to byłoby coś :D

      Usuń

Podziel się swoją opinią.