sobota, 18 sierpnia 2012

Ciasteczkowy potwór- lakierowy pojedynek by Aga N.


Hej dziewczyny!

Aga się zgodziła i w każdą sobotę będzie się dla Was starała zrobić coś nowego, co udało się nam wypatrzeć w sieci. Dziś ciasteczkowy potwór, którego znalazłam na blogu racja pielęgnacja u Moniki i Magdy (z którą kiedyś pracowałam :* ). Dziewczyny wzorowały się na zdjęciu z innego bloga, a mianowicie http://omnails.tumblr.com/.

Oryginał:
  
Dzieło Agi:

Jako podkład standardowo odżywka Eveline 8w1, niebieski to Ados Neon Fluo, biały Golden Rose nr 104, czarny MIYO nr 04, ciasteczka to moja własna mieszanina, a polewa brąz z Lovely Crystal Strenght nr 277, wszystko oczywiście wykonane wykałaczką ;)

To szare futro widoczne w tle to mój psiak, który uwielbia przesiadywać na parapecie ;p


I jak Wam się podoba?

Buźka!


24 komentarze »

  1. bardzo smakowite i kuszące ;D
    świetnie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie szalone pazurki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie by się pewnie nie chciało tak bawić i zniechęciłabym się szybko :( ale podziwiam dziewczyny, którym się chce !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wzorek akurat nie zajmuje tak dużo czasu, zresztą ja sama nigdy nie siadam i nie maluję tylko zajmuję się równocześnie kilkoma różnymi rzeczami XD

      Usuń
  4. świetne.! ale chyba nie pasują do wszystkich strojów i może to wyglądać nieco dziwnie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu raczej chodzi o sztukę malowania samą w sobie a nie o stroje ;) chociaż czemu nie pasowałoby? Widziałam poprzedni na żywo Egipt i zupełnie nie widać wzorku. Dopiero jak się człowiek przyjrzy.

      Usuń
    2. Zależy, ja akurat pracuję w takim miejscu, że mogę sobie pozwolić na szaleństwo na paznokciach, no ale nie każdemu by wypadało, ale na jakiś wolny weekendzik to czemu nie ;)

      Usuń
  5. ha ha ale super ciasteczkowy potwór:))) świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. pychotki! i jaki kramik kolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie pychotki :P i kremik kolorowy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne !!! :) paznokciowe szaleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka fajna niebieska gęba :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.