sobota, 5 stycznia 2013

Sleek Respect czy jest mi potrzebna?

Hej dziewczyny!
Dziś mam do Was pytanie. Zastanawiam się nad kupnem paletki Seeka Respect.

źródło

Czy jest mi ona potrzebna? Bo w sumie mam 4 podobne, ale ta się tak pięknie prezentuje :)

Mam już:

Paraguaye
źródło

Oh So Special
źródło

Au Naturel
źródło

PPQ (jedna sztuka na wyprzedaży u mnie)
źródło

Mam ochotę na Darks ale tam gdzie będę brać pędzle Hakuro, akurat wyszła :( 
Została tylko Respect i się zastanawiam czy potrzebuję.

Jak myślicie?:D




54 komentarze »

  1. Ona ma 4 fajne fiolety,ale...w tych co masz są podobne kolory,to nie wiem,raczej bym nie kupowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i Darks i Respect i je uwielbiam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, ale to zależy jakie kolory są Ci potrzebne, bo ja np. potrzebowałam tego bordowego a że ani różowych ani takich pomarańczowych kolorów nie mam to mi się przydadzą, a reszta to takie tam kolory które na dzień i tak wytracę więc wydaje mi się że paletka jest super ;) ale z drugiej strony kolory są podobne do paraguaya te różo pomarańcze a reszte takich beżowych pewnie też posiadasz to tylko pytanie czy potrzebna Ci kolejna paletka do zbioru heh :)

      Usuń
  3. ja bym sobie odpuściła Respect, bo podobne kolorki już masz, a poczekała na Darks albo zamówiła ją gdzie indziej :)
    sama się zastanawiałam nad Darks, bo ma świetne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie w Darks szalenie podoba się zieleń i nie mogę się zdecydować.

      Usuń
  4. Mam Respect i uwielbiam ją, nadaje się do każdego makijażu a i kolory są ciekawsze niż na zdjęciu paletki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może będę okrutna, ale Sleeków nigdy za wiele, a ta jest chyba jedna z bardziej udanych:)

      Usuń
    2. Ciiii ja mam ogólnie Sleeków 8-9 palet więc wiesz :D

      Usuń
    3. Ja miałam trzy, ale Monaco poszła w świat i zostały mi tylko Respect i Sparkle 2:)

      Usuń
    4. moja jeszcze miała 2 błękitne cienie na dole zamiast jednego błękitu i beżu:(A jakoś źle się czuję w niebieskich cieniach;/

      Usuń
  5. Piękna jest, nie powiem. Ale mając te paletki, które ty masz już bym jej nie kupowała (a mam tylko Au Naturel i PPQ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w Au Naturel posypał się cień ten szampański (górny rząd, ostatni z prawej) :(

      Usuń
  6. Pewnie nie jest niezbędna, ale i tak ją kupisz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie ona jest podoba do OSS i Paraguayi, więc trochę bez sensu. Darks za to jest spoko, sama chętni bym kupiła, ale mam 4 Sleeki i nie używam tak często jak powinnam.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie wiem ^^ ja sie nie odzywam lepiej bo zawsze jak sie mama mnie o cos pyta to mowie 'bierz, bo potem ebdziesz zalowac' albo 'zawsze Ci sie przyda' ale mnie lepiej nie sluchac hahaha

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz podobne, może odpuść ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym nie kupowała jeśli bym miała podobne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem wiem. Tylko tak mi się nnie chce otwierac az 4 paletek :D

      Usuń
  11. ja mam Darks i mogę polecić :) zieleń jest faktycznie super :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam taki dylemat... Jednak stanęło na tym, że w chwili obecnej mnie nie zbawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba odpuszczę, przekonałyście mnie :)
      Zamiast tego idę w środę na poszukiwania Colour Tatoo :D

      Usuń
  13. Kobieto odpocznij na razie od cieni ;P Przejrzyj najpierw wszystko na spokojnie bo bardzo często jest tak, że najpierw nam uderza chcenie a potem jak się zastanowimy to mamy takie kolory w swoich zasobach ;) A drugie kryterium jest takie czy będziesz często używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. od góry najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie o to chodziło, zostałaś przyłapana na nie czytaniu posta :D ;)

      Usuń
  15. Będę głosem rozsądku :)
    Nie widzę sensu kupowania kolejnej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się marzy Au Naturel... A Ty mając już tyle paletek, nie kupuj kolejnej, bo kolory są prawie takie same ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bym odpuściła kupno, ale mnie nie słuchaj: mam kilkaset lakierów do paznokci, z których wiele jest BARDZO podobnych =)

    OdpowiedzUsuń
  18. co się pytasz, i tak pewnie kupisz. :D :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie jest Ci potrzebna, ale pewnie kupisz, ja robię tak samo :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Wywaliłabym tą część różowo pomarańczową, reszta jest super. A biorąc pod uwagę, że taka paleta kosztuje tyle co jeden cień wielu firm to moim zdaniem warto. Sama się zastanowię :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Zastanów się czy ją naprawdę chcesz, bo to czy jest potrzebna to już nie jest istotne.
    Ja na twoim miejscu bym poczekała na Darks, sama się na nią czaję.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwelbiam paletki sleeka, szystkie wyglądają smakowicie, i chociaż na deficyt cieni nie mogę narzekać, to chętnie przytulę jeszcze jedną :-). Onserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. wg mnie masz już podobne cienie do tych występujących w paletce respect. może oprócz tego pomarańczowego w górnym rzędzie, ale czy Ty używasz takich kolorów??
    poczekaj na paletkę, na której bardziej Ci zależy,darks :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wyprzedaż aktualna? jeśli tak to za ile $ ??

    masjoan@interia.pl

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.