wtorek, 24 lutego 2015

Zoeva, Rose Golden vol. 2 complete eye set


Właśnie przyjechały do mnie pędzle Zoevy z najnowszej kolekcji Rose Golden vol.2. Kupiłam zestaw do oczu. Do tej pory miałam tylko jeden pędzelek marki, więc nie wydawałam żadnych opinii. Teraz mam cały i jakże piękny set 12 pędzli, będę je mogła dobrze przetestować i powiedzieć Wam czy warto. Dziś chcę Wam pokazać zdjęcia, których jest dość niewiele w internecie i przekazać pierwsze wrażenia.


Pędzle przyjeżdżają w etui, które jest zapakowane w plastikowe pudełeczko, na którym widnieje nazwa serii, a z tyłu wymienione są wszystkie nazwy pędzli. Są to 142 concealer buffer, 221 luxe soft crease, 227 luxe soft definer, 228 luxe crease, 230 luxe pencil, 231 luxe petit crease, 232 luxe classic shader, 235 contour shader, 238 luxe precise shader, 310 spot liner, 322 brow line, 325 luxe brow light. 



Po otwarciu, wyciągamy etui, a dokładniej przepiękną różanobeżową kosmetyczkę. W dotyku jest gruba, solidna. Widać, że jest dopracowana w każdym szczególe. Zaczynając od napisów, przechodząc po suwak, szycie, aż do materiału wyścielającego wnętrze. Cieszy oczy, tylko bardzo trudno się ją fotografuje. Całość daje wrażenie luksusu ;)



Pędzle w kosmetyczce znajdują się w osłonka (7 było w osłonkach na włosie) oraz plastikowej torebeczce. Po rozpakowaniu zostaje nam trochę plastiku, ale warto się pomęczyć bo naszym oczom ukazuje się przepiękny zestaw pędzli.





Każdy z pędzli ma standardowo swój numerek i nazwę, a dodatkowo na trzonku metolowym wybity jest znak serii, a na drewnianym nazwa Rose Golden. Trzonki są polakierowane ciepłą beżową farbą, którą jeszcze trochę czuć, ale nie jest to uciążliwy zapach- mam peeling z Marionnaud, który podobnie pachnie. Patrząc na cały design, ma się wrażenie, że pochodzą z jakiejś luksusowej toaletki- wiecie białe biurko, duże lustro, lampy i same kosmetyki Chanel czy Dior (tak po księżniczkowemu).




Włosie w dotyku jest niezwykle przyjemne. Te które są wykonane z naturalnego włosia kozy, wydają się być jak z syntetyku. Pierwszy raz spotykam się z taka jakością "kozy". Wow! Oglądając te akcesoria przez internet, miałam wrażenie, że dwie sztuki z całego zestawu będą mi zbędne, myliłam się. Zestaw (nie lubię gotowych zestawów) jest dobrany wręcz idealnie. Już teraz wiem, że każdy z pędzli mi się przyda.









Jestem pozytywnie zaskoczona. Spodziewałam się dobrej jakości i ładnego wyglądu, ale to co zobaczyłam zwaliło mnie z nóg. Teraz biorę się za używanie i za jakiś czas dam Wam znać jak się mi sprawują. Ja swoje kupiłam w Mintishop (wczoraj się wyprzedały ale są już dostępne), ale widziałam je też na Let's Beauty, gdzie szukając dobrze w internecie można znaleźć zniżkę 5% ;) 

Jeśli macie wolną gotówkę i wahacie się czy kupić ten zestaw, to nie marnujcie ani chwili i zamawiajcie, bo już widzę że warto! 


Podoba się Wam? 
Macie już jakieś pędzle Zoevy?

95 komentarzy »

  1. Teraz już nie wiem, które chcę bardziej, czy ten zestaw, czy ten brązowy zestaw. Różnica 5 innych pędzli i teraz ominie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nad brązowym też długo myślałam, aż go wyprzedali :D Na Twoim miejscu bym brała, zestaw dobrany jest bardzo dobrze, na żywo wygląda niesamowicie i jest dopieszczony do granic możliwości. U mnie przyda się każdy pędzel, a ja wybredna jestem ostatnio i sama jak go klikałam, nie byłam do końca pewna. Po zmacaniu, przeliczeniu gromady dochodzę do wniosku, że chcę i ten mieszany set <3

      Usuń
    2. No chyba w końcu kliknę:D w brązowym jest kilka pędzli, których niby nie potrzebuję chociaż wiadomo jak to jest z tymi potrzebami;)

      Usuń
    3. Klikaj, klikaj jeśli masz wolny $. Potrzeby się zmieniają :D

      Usuń
  2. Muszę je mieć!!! Ślicznie je pokazałaś!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na necie jest tak mało zdjęć, nie będący pressami, że sama nie wiedziałam czy je brać. Dlatego też, może komuś ta moja spora ilość zdjęć pomoże w decyzji :)

      Usuń
  3. czy on się czymś różni od tego różowego, czy to są te same pędzle ale po prostu kolory inne? wygląda niesamowicie ;)

    hmm... tak teraz sobie patrzę i chyba tylko 4 pędzle się powtarzają, nie lubię Cię! :D przez Ciebie chcę go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha, te wyrazy sympatii :P Nie wszystkie się powtarzają. Też sobie przeglądałam, jak duża jest różnica między zestawami.

      Usuń
    2. hahaha, nie no weeeeź, przecież wiesz, że Cię lubię :D
      a ja właśnie wcześniej totalnie nie zwróciłam na to uwagi, wydawało mi się, że się zupełnie niczym nie różnią. tak teraz podliczyłam (bo nie wszystkie nr dokładnie widzę) i jednak 5 jest takich samych jak w moim różowym zestawie.
      kurcze :P przydałoby się trochę więcej kasy to kupiłabym ten złoty i czarny :D uuuhhh! znasz może jakieś magiczne zaklęcie? takie wiesz, żebym powiedziała i na stole miała kupę forsy na chciejstwa? :D

      Usuń
    3. Mi na brązowym zależało, ale chyba nie na tyle mocno bo uznałam, że nie kupuję. Porównywałam sobie z innymi i w sumie nawet te co się powtarzają będą przydatne, dlatego że i tak ich zawsze używam więcej niż jedną sztukę, a mycie i suszenie po każdym użyciu jest upierdliwe :D Z magicznych zaklęć polecam "dzień kobiet", "kochasz mnie?", " mam urodziny, co prawda za pół roku, ale to już niedługo" :D

      Usuń
    4. w sumie masz rację :D odczekam trochę i pewnie prędzej czy później kupię oba, z przewagą tego z wpisu :)
      a ja mam urodziny za 2 tygodnie i cooo? :D nie działa ;(

      Usuń
    5. Trzeba znaleźć odpowiednią osobę do tego czaru :P

      Usuń
  4. Są śliczne, aż szkoda używać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności, nie ma co, jak tylko będę miała zbędne pieniądze co na pewno przygarnę te pędzle. Wydaje mi się, że każdy z nich by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się szykowałam od jakiegoś czasu i uzbierałam :P Na pressach wydają się małe, ale na żywo są spore i przydadzą się.

      Usuń
  6. Aż dech mi zaparło :D Przepiękne są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo, w świetle dziennym wyglądają niesamowicie, och ach!

      Usuń
  7. Jejku są przepiękne! Aż szkoda brać w łapki, nic tylko je podziwiać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam ich ochotę już użyć i chyba za chwilę to nastąpi :D

      Usuń
  8. rzeczywiście są śliczne, ale ja pozostaję wierna hakuro :) poza tym nie skusiłabym się na cały zestaw, pewnie ze wszystkich bym nie korzystała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też ważne żeby nam odpowiadał. Mi odpowiada i już oczami wyobraźni widzę je w akcji :D Hakuro to im może wiesz buty czyścić, ale Hakuro też lubię.

      Usuń
  9. Rewelacja !!! czekam na info jak się sprawdzają w pracy :) teraz jeszcze nie ... ale może za jakiś czas na pewno sie skusze :) świetnie , ze je opisałaś bo faktycznie zdjęcia w necie są takie sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dam znać, obecnie jest miłość, ale wiadomo, jak nowe to zawsze zachwyca. Zobaczymy jak będzie się trzymać włosie, jak będą pracować i prać :)

      Usuń
  10. Nienawidzę Was ja i mój portfel :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, już wygladają cudownie i luksusowo, piękne ;)
    ciekawe czy tak samo fajnie się sprawują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszą oko :) Mam nadzieję, że tak. Niedługo pójdą w ruch:)

      Usuń
  12. Napatrzeć się nie mogę! Wyglądają cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dają niesamowite wrażenia wizualne, estetyczne. Dawno nie widziałam produktu tak dopracowanego wręcz do najmniejszego szczegółu ! Są cudowne, teraz po zobaczeniu ich u Ciebie na pięknych zdjęciach kuszą mnie jeszcze bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zestawie była karteczka, że niejaka Lea sprawdziła jakoś zestawu przed zapakowaniem :)

      Usuń
  14. Kochana jakim sprzętem i obiektywem robisz zdjęcia? Są genialne:)
    Niezła jest ta kolekcja pędzli. Muszę niedługo jakieś kupić bo moje już są kiepskie więc zwrócę na te uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olympus EP3 plus obiektyw zestawowy :) Pędzli nigdy nie za wiele! :D

      Usuń
  15. Cudne są ! Wykonane perfekcyjnie ;-) I ta kosmetyczka... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś macałam kosmetyczkę Zoevy, chyba czarną i wiedziałam, że ją kiedyś będę mieć :D

      Usuń
  16. Piękny zestaw Aniu. Mam nadzieję, że będziesz z nich zadowolona. Ja używam pędzli Zoevy od roku i jestem zachwycona. Oczywiście nie wszystkimi, ale w większości. Z kolekcji Rose Gloden vol.2 planuje zakup zestawu do twarzy, ale zobaczymy przyszłość pokarze jaka będzie moja decyzja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję, że mi się sprawdzą. Ja bym przygarnęła ten zestaw do twarzy, ale już nie byłam w stanie wydać tyle na jeden raz.

      Usuń
  17. Ładnie wyglądają, na szczeście mnie nie kusiły na tyle by kupić :D wow

    OdpowiedzUsuń
  18. O Mamuniu są prześliczne :D Gdybym takie miała bezustannie bym je głaskała :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest przepiękny, chyba najbardziej elegancki zestaw pędzli jaki widziałam <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Omg LOVE <3

    Ale teraz nie mogę sobie na nie pozwolić, za niecałe 3 tyg lecę na urlop.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę urlopu <3 Jakbym miała wybierać wyjazd czy pędzle, to oczywiście wyjazd! :D

      Usuń
  21. Pędzle są rewelacyjne, mam niektóre z tego zestawu w standardowej wersji i uwierz mi, zakochasz się!
    Ja nie mogę się doczekać aż moje cuda do mnie przyjdą!!! :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie je uprałam :) Próbowałam je na paletce the balm i chyba nie umiem się tą paletką posługiwać xD

      Usuń
  22. Kocham te pędzle, najlepsze! I w ogóle jaki piękny ten set jest <3 I Aniu, muszę Ci powiedzieć, że zdjęcia robisz coraz lepsze i coraz piękniejsze - szacun i podziw :>>> ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gray, dzięki kochana :) Kombinuję z tłem, światłem i ustawieniami aparatu i dziś tak mi właśnie wyszło. Mam nadzieję, że się sprawdzą!

      Usuń
  23. O rety... faktycznie wyglądają pięknie ! :) Ja nie potrzebuję aż tylu pędzli ale kuszą. Za to muszę sobie kupić jakiś nowy do pudru i różu, myślałam o Zoevie własnie ale dziś byłam w Rossmanie i mają tam już pędzle Real techniques ! Więc chyba po nie sięgnę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za RT nie przepadam :( Niby fajne ale nie do końca, wolę Hakuro, jeśli chodzi o pędzelki do pudru czy różu.

      Usuń
  24. Cudownie wyglądają, aż je chcę choć nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Odpowiedzi
    1. Wyglądają rewelacyjnie, mam nadzieję, że w użyciu zachwycą tak samo.

      Usuń
  26. Fanką Zoevy jestem już od jakiegoś czasu, a ten zestaw idealnie trafia w moje potrzeby. Waham się i waham i chyba wreszcie ulegnę... Co prawda niektóre pędzle mi się zdublują, ale są tak udane, że nie widzę przeszkód aby mieć je nawet potrójnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobre podejście, szczególnie jeśli się maluje innych :) Właśnie się suszą.

      Usuń
  27. ale cuuuda! ja jednak zostanę przy kilku moich Hakuro :D

    OdpowiedzUsuń
  28. to z tej nowej kolekcji co miała teraz wejść? samo spojrzenie na nie już cieszy buźkę :)
    marzą mi się, tylko ja wolałabym wersję z pędzlami do makijażu twarzy, bo z pędzli do makijażu oka rzadko korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie ta :) ja lubię kombinować więc się przyda :)

      Usuń
  29. Wyglądają obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Zestaw prezentuje się niesamowicie! Widać, że pędzelki są bardzo dobrze wykonane, solidne i po prostu śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze żeby dobrze łapały cienie i rozcierały, a do tego są tak piękne <3

      Usuń
  31. cudne - bardzo podoba mi się, że są podpisane, bo naprawdę można by się pogubić :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podpisy przydadzą do opisów. Łatwiej mi podać nazwy/numerki niż opisywać wygląd :p

      Usuń
  32. Gdzie Ty dorwałaś te goździki w takim kolorze... Piękne :D
    A co do pędzli to boskie są mój zestaw mam nadzieję, będzie u mnie jutro :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od lubego dostałam bukiet różnokolorowych goździków. Różowe, beżowe i czerwone :) Piękne są i już się 1,5 tygodnia trzymają. Mam nadzieję, że szybko dotrze i będziesz się nim zachwycać jak i ja :)

      Usuń
  33. Ślicznie wyglądają, czekam na recenzję, bo muszę sprawić sobie zestaw i waham się między Zoeva a Bdellium Tools, które są również rewelacyjne mam dwie szt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bdellium bierz na iHerbie, zestawy są po ok 23$, połowa ceny jak w Polsce.

      Usuń
  34. przepięknie wyglądają. nie pogardziłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Polowałam od rana na wersję z pędzlami do twarzy i nie udało mi się na Mintishop, bo w kilka godzin zostały wykupione wszystkie zestawy, więc kupiłam na Let's Beauty (ok. 20 zł drożej...) i właśnie czekam na przesyłkę. Wyglądają przepięknie i już nie mogę się ich doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj :( A na LB jest zniżka 5% (kod: LB_%5). Jestem ciekawa Twoich wrażeń <3

      Usuń
  36. Strasznie mnie kuszą te pędzle... jedyna wada? Chyba wszyscy je już mają ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wada, wadą, ale skoro takie dobre :D Ja to bym chciała Hakuhodo ale nie ten portfel :P

      Usuń
  37. Chcęęęęęęęęęęęęęęę *.* I to baaaaaardzo! Mam wątpliwości czy ten argument podziała na tatę, ale ciiii XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziała! Powiedz mu jeszcze, że jest Ci to niezbędne do życia :D

      Usuń
  38. Te pedzle są mega piekne!
    Juz od 2 tygodni miałam je na liście zakupow:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądają cudownie :D Moje się aktualnie wietrzą :P

      Usuń
  39. Wyglądają bardzo ekskluzywnie i elegancko. Szkoda, że na razie nie mogę ich mieć :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są ładne i cieszą oko. Głowa do góry, trzeba powoli pozbierać grosz do grosza i się uzbiera :)

      Usuń
  40. Wyglądają prze przepięknie.
    Mogę zapytać jakim aparatem robisz zdjęciaa na bloga ?:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Marzy mi się ten zestaw ale z tym pojemnikiem na pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie pojemnik nie rusza :D Doniczki z Ikei wymiataja :-P

      Usuń
  42. Kupiłam sobie ten drugi zestaw, ale jak ten pojawi się w którymś ze sklepów, to chyba też sobie go sprawię ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. sama już nie wiem którą chcę wersję ,czarną , różowna czy klasyczną :D

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.