środa, 24 kwietnia 2013

Gosh i Lumene w akcji!


Na spotkaniu beauty blogerek otrzymałam od marek Gosh i Lumene kilka produktów. 
W śród nich znalazł się podkład, tusz i bronzer.


Pierwszy produkt to ujędrniający podkład z odmładzającym serum (SPF20) od Lumene
Ma za zadanie ujędrniać i uelastyczniać naszą buźkę oraz zapobiegać zmarszczkom i eliminować drobne nie doskonałości. Póki co mogę wam powiedzieć że świetnie się go nakłada i obłędnie pachnie!

Drugim produktem jest maskara, a dokładniej Growith Mascara od Gosh ,która ma za zadanie odżywić i wydłużyć rzęsy już w 2 tygodnie! Posiada sylikonową szczoteczkę i bardzo ładnie rozczesuje moje rzęski.

Ostatnim produktem, który chce Wam dziś pokazać to puder brązujący Bronzing Shimmer w kolorze 002 Pink w postaci mozaiki od Gosha.
Puderek ma piękne satynowe wykończenie i nadaje skórze śliczny odcień brązu z różem. Kiedyś Marta z MakeupHolics pokazywałam mi taki odcień ale innej firmy. Dla mnie jest on kropka w kropkę tak sam a myślę że cena Goshowego jest 3 krotnie niższa :D

Ale dlaczego Wam pokazuje te produkty? Bo wykonałam dziś nimi makijaż i się napatrzeć nie mogę. Jak tak dalej pójdzie będę musiała sobie kupić po kartonie każdego z tych produktów, starczy do końca życia ;)




I jak Wam się podoba?


31 komentarzy »

  1. Bardzo się podoba. Uwielbiam gosh i lumene, mają bardzo dobre kosmetyki. Szminki z lumene z serii wild rose dla mnie rewalacyjne. A także maskary, i jeden i drugi producent zna się na tym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie, podoba mi się ten bronzer :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz! Różo-bronzer prezentuje się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. bronzer wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosh i Lumene mają świetne produkty.Ten tusz to jest nowość do niego jest jeszcze z tej samej serii serum na rzęsy:)Daj potem znać czy jest jakaś różnica po tym tuszu bo się na niego czaję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie próbowałam, ale normalnie napatrzeć się nie mogę. Przyjechałam na prawie 2 tygodnie do rodzinnego domu, więc wszystko musi na mnie grzecznie poczekać w Wawie :/

    OdpowiedzUsuń
  7. cudnie wyglądają :) serdecznie zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cud, miód i orzeszki ;) Też polubiłam ten różo-rozświetlacz z GOSHA!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mozaika z Gosha interesująca

    OdpowiedzUsuń
  10. faktycznie daja ładny efekt! Ja ostatnio zakupiłam błyszczyk gosha i szczerze powiedziawszy jest fatalny :( pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż bardzo ładny, a ja chętnie przyjrzę się brązerowi bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny efekt :), puder z Gosha naprawdę ładnie podkreśla policzki

    OdpowiedzUsuń
  13. ŁAdnie, naturalnie. Nie znam tego podkładu ale na twarzy wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  14. naprawde świetnie to wygląda, ciekawe, jak w dalszym użytkowaniu spisze się podkład

    OdpowiedzUsuń
  15. Super efekt;) Wyglądasz ślicznie!:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już używam tuszu i serum. Serum kładę rano przed aplikacją tuszu i wieczorem jak idę spać:) I muszę powiedzieć, że coraz mniej rzęs mi wypada, ale wzrostu jeszcze nie zauważyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teź już zaczęłam ich używać :-) a bronzer mam dzisiaj na buźce :-D

      Usuń
    2. Dziewczyny kiedyś rozmawiałam z biologiem o rzęsach i cykl odnowy rzęs to jest ok 20dni coś takiego i wtedy widać pierwsze efekty :)

      Usuń
    3. Czyli pierwsze pomiary za 3 tygodnie :)

      Usuń
  17. ja jestem pod takim wrażeniem tego podkładu że chyba okrzyknę go niedługo moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba chyba się zaopatrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Już pisałam przy innym Twoim poście, że też bym chętnie w takim spotkanku uczestniczyła, wymieniać się opiniami o kosmetykach. Ja ostatnio nabyłam serum do rzęs z Gosh, ale efektów jeszcze nie mam :/ może kuracja trwa za krótko. Z Twoich prezentów spodobał mi się ten bronzer. Muszę sobie taki sprawić:)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.