czwartek, 22 stycznia 2015

First Class Up-Grape, Catrice czyli jej wysokość winogrono

Lakiery przeżywają u mnie renesans. Po mozolnym zapuszczaniu, olejowaniu, odżywianiu, w końcu mogę się cieszyć mocnymi, zdrowymi paznokciami. Dlatego też chętniej sięgam do półki z tymi cukieraskami. Dziś chciałabym Wam pokazać, nienachalny, stonowany i elegancki odcień First Class Up-Grape od Catrice.

Od samego początku zauroczył mnie ten lakier. Część z Was zauważyła go, kiedy pokazywałam kredki KIKO na facebooku. Wiśniowo-śliwkowy odcień, nazwany przez producenta winogronem (w sumie też może być), posiada delikatnie mieniące się drobinki złota i fioletu. Momentami dostrzegam również niebieskości i zielenie, ale nie jestem pewna czy mi się zdaje, czy tak jest naprawdę. Za każdym razem widzę coś odrobinę innego ;) W każdym razie, drobinki dodają szyku i sprawiają, że First Class nabiera niepowtarzalności, którą się ceny w lakierowym światku.


Buteleczka niczym się nie wyróżnia, ale to dobrze. Lubię proste rozwiązania, jeśli chodzi o lakiery. Najważniejsze, żeby się nie zwężały ku dołowi i nie chwiały. Już nie jeden chciał upaść na boczek. Pędzelek jest szeroki, ale nie tak jak w Essie. Konsystencja jest idealna, ani za rzadka ani za gęsta. Szybko zasycha na płytce, dobrze się pozycjonując i wystarczą dwie warstwy do pełnego krycia. Pięknie odbija światło oraz w zależności od kąta patrzenia, przechodzi z wiśni w odcień dojrzałej śliwki.


Jego trwałość to 3 dni do startych końcówek i 6 dni do zmycia (w warunkach codziennego mycia naczyń i sprzątania). Oprócz tego, jest dobry do metody wodnej malowania paznokci. 
Jedyne co mogę mu zarzucić, to odrobinę krzywo ścięty pędzelek. Na kilka sztuk lakierów Catrice, które posiadam, ten miał grupkę wystających włosków, które musiałam przyciąć.



Lakier jest prześlicznej urody. Trwały, szybko schnący, pozycjonujący się i wygodny w obsłudze. Jego cena, ok. 10zł, to niewielka inwestycja sumując jego wszystkie plusy i dodając niezwykły odcień.


Podoba Wam się ten odcień?
Co sądzicie o lakierach Catrice?


58 komentarzy »

  1. W butelce wygląda normalnie ale na pazurkach CUDOWNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest przepiękny, ale niestety trwałość lakierów Catrice na moich paznokciach jest zaskakująco słaba, po jednym dniu widoczne są pierwsze odpryski :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to niedobrze. J atak mam z lakierami Colour Alike, jeden dzień i po pięknych paznokciach.

      Usuń
  3. Piękny odcień, choć u siebie go sobie słabo wyobrażam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś też tak mówiłam, z roku na rok mi się odmienia :D Ale do zielonego jeszcze nie dorosłam ;)

      Usuń
  4. Nie miałam nigdy lakieru Catrice, ale kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor. Jeszcze nie miałam lakierów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam sprawdzić. Może i Tobie się spodobają. Kiedyś miałam podobny odcień tylko mocno fioletowy i uwielbiałam go do metody wodnej :)

      Usuń
  6. Ślicznie się prezentuje! W buteleczce nie widać nic szczególnego,ale na płytce rewelacja !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kolor choć ja takiego na swoich pazurkach bym nie nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, każdemu co innego. A jakie odcienie preferujesz?

      Usuń
  8. Śliczny kolorek, chyba sobie taki sprawie, bo bardzo lubię lakiery Catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez je lubię. Najbardziej kocham Essie, oczywiście :D

      Usuń
  9. mam jeden lakier Catrice, ale właśnie chcę kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Bardzo ładny jest ten kolor, super! Ja ostatnio pokochałam lakiery Vinylux, a zwłaszcza kolor śliwkowy. Kiedyś nie byłam przekonana do takich kolorów, jednak teraz je uwielbiam. Ja swoje zamawiam w hurtowni internetowej, bo tylko ufam sprawdzonym źródłom"

      Usuń
  11. Cudnie wygląda na paznokciach, piękny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czemu, ale szafa Catrice jakoś mnie do siebie nie przyciąga... Ale ten lakier jest faktycznie piękny! :) Muszę go poszukać ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie bardzo, ale tylko jak są limitki wystawione :D Za to Hean, jakoś mnie nie urzeka, ale to indywidualna kwestia :)

      Usuń
  13. Kolor niby nie w moim stylu (bardziej ze mnie wielbicielka pastelowych kolorów), ale podoba mi się strasznie c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak mam z niebieskim od Essie. Kolor nie mój, a jest w nim zakochana.

      Usuń
  14. Cho ć do tej firmy mnie nie ciągnie, ale kolorek mega uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Catrice ma fajne laksy, metaliczne cienie, podkład i pomadki.

      Usuń
  15. Tym razem kolor nie *mój* ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tej marki, ale wiem, że kolor jest ładny - sama tak ładnie malujesz paznokcie? Mnie dobrze wychodzi tylko lewa dłoń;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sama :) Do dyspozycji mam dwóch braci, ale mi sarkają na sam zapach lakieru :P U mnie obie są ok, ale lewa wiadomo. Mnie z malowania przeszkoliła Marta z Make-Up Holics i od tej pory staram się to robić jak najlepiej :)

      Usuń
  17. Mam jeden lakier tej firmy i bardzo sobie go chwalę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są ok :) Mam kilka, sporo wykończyłam przy metodzie wodnej, bo dobrze pracowały.

      Usuń
  18. Śliczny, elegancki kolor - kiedyś miałam podobny z Maybelline ale szybko zgęstniał dlatego na Twój patrzę z sentymentem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jest piękny!! i ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Hodowałam, chroniłam przed światem i skróciłam. Odrastają zdrowsze! Cieszę się, jak małe dziecko.

      Usuń
  20. Boże jest przepiękny, napatrzeć się nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne paznokcie - gratuluję systematyczności i wyhodowania takich zdrowych i twardych , a kolor bardzo elegancki, podoba mi się :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Teraz je spiłowałam, bo już zaczynały się zadzierać, ale czuję, że są mocniejsze :)

      Usuń
  22. Odcień naprawdę przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolor jest piękny, głęboki i elegancki ale to co przyciąga wzrok to Twoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Za lakierami Catrice przepadam umiarkowanie, ale ten odcień jest przepiękny :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  25. całkiem spoko, szkoda że to Catrice (czyli beznadziejna trwałość, słabe schnięcie i kijowe pędzelki) ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ladny kolor, tylko ten połysk taki se:/ Ja jednak jestem wierna marce Vinylux

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.