środa, 22 maja 2013

Okulary przeciwsłoneczne Firmoo- mam i ja ;)


Wszyscy mają Firmoo, mam i ja :)
Napatrzyłam się u Was na blogach na okulary od Firmoo, aż w końcu mam i ja.
Przyszły do mnie ze Stanów szybko, po ok. 7 dniach. Gdyby nasza poczta działała w takim tempie ;)

W skład paczuchy, prócz dobrze zabezpieczonych okularów w skład wchodzi etui, szmatka oraz mały śrubokręcik z zestawem śrubek. Całość prezentuje się bardzo fajnie. Okulary wydają mi się dość porządnie wykonane. Jedynie podkręcę sobie zauszniki, ponieważ wydają się zbyt luźne. Zobaczymy jak będą się sprawować w codziennym użytkowaniu :) Póki co jestem dobrej myśli i jestem nimi zachwycona.

I jeszcze jedna informacja. Wybrałam okulary w opcji fashion, ponieważ nie chciało mi się iść do okulisty. Ale firma również proponuje okulary przeciwsłoneczne ze szkłami korekcyjnymi. Dla nowych klientów jest pierwsza para jest za darmo.

Zobaczcie jak wyglądają:



Jak Wam się podobam w tych okularach?

21 komentarzy »

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Trochę się bałam ale Amethyst mnie przekonała :)

      Usuń
  2. fajne mają to plastikowe opakowanie. Ładnie w nich wygladasz - super cieniowane szkła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się to cienowanie podoba bo patrząc w dół widzę normalne barwy :)

      Usuń
  3. Fajne okulary. pasują do Twojej twarzy

    OdpowiedzUsuń
  4. super w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne. A szkła mają filtr UV?

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ja mam wieczny problem z dobraniem, jak ostatnio dobrałam w Carry to mi się w rękach rozpadły ;/

      Usuń
  7. Bardzo twarzowy model :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są! Uwielbiam duże okulary, choć teraz jestem wierna okularom a'la policjantki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do Ciebie przyszły z Ameryki? łee a do mnie z Chin :P w dodatku w 2,5 doby ;O

    OdpowiedzUsuń
  10. A na czym polega ta promocja dokładnie? Ile to kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej zobacz na podlinkowanej stronie. Tam są różne rodzaje zniżek w zależności czy chcesz proste okulary czy z filtrami i innymi. Wybierasz płatne okulary+wysyłkę i dobierasz drugie z zakładki darmowych :)

      Usuń

Podziel się swoją opinią.