piątek, 17 maja 2013

Paznokce na dziś: piątkowe szaleństwo

Jak wiecie szał na Essie trwa. Z tej okazji chciałam już wypróbować moje nowe nabytki i wybrałam w tym celu Tart Deco. Niestety chyba trafiła mi się kiepska sztuka, ponieważ smuży. Postanowiłam jednak nie marnować lakieru i pobawić się innymi essiakami. Tak oto powstało moje piątkowe szaleństwo :)

W roli głównej Tart Deco.
A wraz z nim idąc od kciuka (którego nie widać): Avenue Maintain, Big Spender, Mint Candy Apple, 
Bangle Jangle, Peach Daiquiri i na wszystkie Good To Go.


Jak Wam się podoba takie połączenie?
Ciężko było mi je uchwycić aparatem, ale są na prawdę ładne. 

20 komentarzy »

  1. szalejesz ostatnio z tymi paznokciami! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko żeby umiejętności były trochę lepsze :D Ostatnio zawładnęłam malowaniem w jednym kolorze :D

      Usuń
  2. Ładne połączenie :) fajne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne lakiery i piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tart Deco ślicznie wygląda :)
    i bardzo ciekawe wzorki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie chciałam Mint Candy Apple ale już go nie było.... Tart Deco też wygląda super, lubię takie wielobarwne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. całkiem fajnie :)
    ja muszę się wybrać do Hebe po swoje pierwsze Essie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne szaleństwo! Podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie to wygląda ;) Uwielbiam Tart Deco tak samo jak Isladd Hopping ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorowe :) no po prostu super wyglądają ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Big Spender - uuuwielbiam go!
    Bardzo ciekawy mani:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny ten miętowy jest jak dla mnie :) super! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój Essie na szczęście nie smuży.. Ale połączenie wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. faktycznie poszalałaś z kolorkami :) wyszło wybornie :) !!

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie kolorowe, śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale się nad nimi napracowałaś :) Rozweselaczowe paznokcie ;]

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.