piątek, 13 września 2013

Karmimy zmysły czyli Feed The Senses, MAC


Ostatnio zaczęłam poszukiwania pomadek na oficjalne wyjścia oraz na sesje ślubne. I jedno Wam powiem nie jest łatwo znaleźć odcień, który siedzi nam w głowie i nie daje spokoju.
Podczas takich poszukiwań, zobaczyłam że w nowej ofercie MAC jest pomadka, która byłaby idealna na moje potrzeby. Mowa tu o Feed The Senses z najnowszej kolekcji Indulge. Patrząc na zdjęcia promocyjne byłam nią zachwycona, u Temptali mniej, ale jak ujrzałam w salonie musiała być moja. Jej cena to  86zł. Udało mi się kupić ostatnią sztukę w Złotych Tarasach :)

Pomadka jest w odcieniu fiołkoworóżowym o wykończeniu lustre. Dla mnie jest ona neutralna, może lekko wchodząca w chłodne tony. Pachnie przepięknie, jak wszystkie pomadki tej marki. Sunie po ustach szybko i łatwo, nie wchodząc brzydko w bruzdy. Trzyma się kilka godzin, w zależności od tego czy jemy. To wykończenie może nie należy do najtrwalszych, ale dla mnie jednych z najpiękniejszych. Usta wydają się być pełniejsze dzięki mokremu wykończeniu i jednoczenie delikatniejsze. Dla mnie jest idealna i od kiedy ją mam, codziennie noszę. Zastanawiam się czy nie kupić sobie drugiej sztuki, choć mam Angel jeszcze, którą równie uwielbiam. Swoją drogą chciałam Wam zrobić ich porównanie ale niestety bateria w aparacie padła po pierwszej focie.

Zobaczcie efekty! Ja jestem zachwycona ;)


Podzielacie mój zachwyt nad nią?

Buźka!

43 komentarze »

  1. Odpowiedzi
    1. Moja również :D Dziś sobie Panna Młoda zażyczyła taki odcień :)

      Usuń
  2. Piękna jest i rozumiem twój zachwyt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko kiedy coś mnie ostatnio zachwyca bo wszytko jest jakieś takie wtórne. Ale to jest odcień którego szukałam bardzo bardzo długo.

      Usuń
  3. ją właśnie pokusilam się jednak o drugą ;) to absolutny chłodny ideał - nawet z dior addict extreme incognito wylaza w porównaniu z nia ciepłe tony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Em to ja czekam na wieści jak Ci się sprawują kochana :)

      Usuń
  4. piekny kolorek/
    zachorowałam na pkt. pomadek tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się :D Ja nie wiedziałam co tracę do póki pierwszy raz jej nie użyłam :D

      Usuń
  5. prześliczna jest! bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie rozumiem fenomenu pomadek MAC,ale przyznaję że kolor piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy używałaś, ale jeśli nie warto spróbować. Ja nie wiedziałam co to za podniecanie się cieniami MAC, do póki sobie ich ostatnio nie kupiłam. Wzięłam 3 wkłady i jestem zachwycona. Zupełnie inna jakość malowania i makijażu. Ingloty i Sleeki mogą buty im myć ;)

      Usuń
  7. Piękna - i Tobie idealnie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chce! Jaki cudny kolorek i Tobie genialnie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ladny kolor
    a i Ty ladnie w nim wygladasz
    u mnie dzisiaj pojawi sie filmik
    z serii test na zywo
    z mascara maxfactor :)
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękny kolor, może uda mi się jeszcze ją upolować w GM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leć kochana, bo na prawdę warto. I na randkę i na oficjalne wyjścia <3

      Usuń
  11. Na ustach wygląda wspaniale :D
    Tak zmyslowo i kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor idealny. Fajnie wygląda z mocno wytuszowanymi rzęsami .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tuszu też będzie :D Męczę go i czekam aż mi trochę przeschnie.

      Usuń
  13. Bardzo naturalny kolor, zbliżony do twoich ust :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny kolorek, delikatny , naturalny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  15. WSPANIAŁA :) CZEKAM AŻ MAC BĘDZIE W POZNANIU I LECĘ NA ZAKUPY ^^ JUŻ SIĘ NIE MOGĘ DOCZEKAĆ AŻ SOBIE COŚ SPRAWIĘ :) PÓKI CO MAM TYLKO CIEŃ I JESTEM BARDZO ZADOWOLONA :) A TA POMADKA JEST PO PROSTU BOSKA :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że w Zielonej Górze i Łodzi coś się może otworzy :)

      Usuń
  16. przepiękny subtelny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny odcień, ja mam blossom culture i też jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blossom też jest piękna, ale jak dorwałam tą to już na żadną nie patrzyłam :D

      Usuń
  18. wow wygląda pięknie !!! Świetny kolor ;)

    Z przyjemnością zagoszczę tu na dłużej !

    OdpowiedzUsuń
  19. wygląda bardzo ładnie na ustach - idealny kolor na takie formalne okazje :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.