niedziela, 17 listopada 2013

RiRi ♥ M·A·C- nowa limitka na grudzień

Najnowsza współpraca Rihanny z MAC zaowocowała powrotem RiRi Woo, wraz z dwiema nowymi pomadkami o kolorach: Pleasure Bomb i Bad Girl RiRi. Znajdziemy tu również
lakier do paznokci, Superslick Liquid Liner, cienie do powiek Veluxe Pearlfusion Shadow, puder brązujący oraz pędzelek z podwójną końcówką: 217 Blending Brush oraz 239 Eye Shader Brush. Ta limitowana kolekcja jest dostępna w biało - perłowych, ekskluzywnych opakowaniach ozdobionych różowo - złotymi inicjałami RiRi.

Kolekcja będzie dostępna od grudnia 2013 we wszystkich salonach MAC.

Oto co wchodzi w jej skład:
Veluxe Pearlfusion Shadow
PHRESH OUT
2X DARE
182 PLN


 Lipstick
BAD GIRL RIRI mat, ciemny cielisty (matte)
PLEASURE BOMB matowa fuksja (matte)
RIRI WOO matowa czerwień (retro matte)

 95 PLN


Superslick Eye Liner
PISCES PERSUASION świetlista biel (frost)
COCKINESS mieniące, różowe złoto (frost)
 88 PLN


Bronzing Powder
LOVE, RIHANNA delikatny brąz ze złotą perłą
 115 PLN
Nail Lacquer
RIRI WOO matowa czerwień (cream)
72 PLN


Brush
217/239SE DOUBLE-ENDED BRUSH
 160 PLN
RiRi ♥ M·A·C Makeup Bag
 130 PLN


 W oko wpadły mi wszystkie trzy pomadki i pędzelek :)
A Wam coś się podoba z tej kolekcji?


30 komentarzy »

  1. Paletki mają dość interesujące kolory. Co do lakieru to spodziewałabym się po Riri jakiegoś bardziej wyszukanego koloru. Ceny zabójcze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się spodziewałam ciemnej czerwieni, która do niej pasuje.

      Usuń
  2. Cena Make up Bag przypomniała mi sytuację jak ostatnio kupowałam tablet i trzeba mu było wybrać ubranko aby w czeluściach torby nie doznał urazu :D Markowe ubranko do samsunga 145 zł. Nie zdecydowałam się bo dla mnie to jakaś kpina ile sobie policzyli za te wszystkie możliwe otworki i logo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że ubranko to jest bardziej dla kolekcjonerów :)

      Usuń
  3. Pomadki mają świetne kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cienie śliczne,ale jak dla mnie wszystko strasznie drogie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie paletki cieni są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa jak RiRi Woo prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://makeupinbloom.com/wp-content/uploads/2013/06/mac-riri-woo-lipstick-swatch1.png ;)

      Usuń
  7. Ooooch, linerek (różowe złoto) i kosmetyczka ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. opakowania piękne ale kolory średnio mnie zachwycają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julia na pewno będą jeszcze inne kolekcje :) A w jakich odcieniach Ty siebie widzisz?

      Usuń
  9. Cienie piękne ale cena..brrr...W sumie płaci się jedynie za markę a nie za jakość produktu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Wypadku MAC i długo się zastanawiałam nad cieniami. W końcu kupiłam 3 wkłady (seria stała) i po użyciu się zakochałam. Jakość rewelacyjna. Już rozumiem dlaczego niektóre dziewczyny mają całe palety.

      Usuń
  10. fuksjowa pomadka jest przepiękna <3 szkoda jedynie, że jej cena jest aż tak wysoka :/


    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadki MACa są warte swojej ceny :) Najczęściej sięgam właśnie po nie.

      Usuń
  11. Uff nic nie przypadło mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Eyeliner biały jest śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Szminki sa przepiekne u mnie juz wyprzedane:P

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.