niedziela, 17 czerwca 2012

Blogerkowe spotkanie :)

W piątek miało miejsce spotkanie zainicjowane przez Marti. To było moje pierwsze. Poznałam dziewczyny, z którymi mam już długi kontakt mailowy, jak i te których blogi często odwiedzam. Spotkanie było najlepsze na świecie, na pewno będę je długo pamiętać. Wszystkie dziewczęta przemiłe, sympatyczne i pozytywnie zakręcone. Tyle (dwanaście) fajnych babeczek w jednym miejscu dawno nie spotkałam.


Lista blogerek:


 


Dziękuję wam kochane za spotkanie :* Oby więcej takich! 
Buziaki!

20 komentarzy »

  1. Sympatycznie wyglądacie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo Wam zazdroszcze tego spotkania ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może następnym razem się załapiesz? :) Cudowne dziewczyny, ładne, inteligentne, mega sympatyczne.

      Usuń
    2. jezeli bede miala czas dostac sie do warszawy to moze, moze ;-) 1 lipca mamy blogerskie spotkanie we Wroclawiu, tu na pewno sie załapie :D

      Usuń
    3. No widzisz :) Ja będę jechać do Wro na 2-3dni z chłopakiem, to może do Was trafię.

      Przy okazji jak wspominałaś o Wro, znasz może godny polecenia nocleg w ludzkiej cenie?:)

      Usuń
  3. I my dziękujemy! I do następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki i do następnego zobaczenia, nie wiem, jak to zrobiłaś, że masz 12 dziewczyn i beze mnie :))) zapomniałaś o mnie buuuu. hahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jeny! Już poprawiam! Przepraszam, zakręciłam się xD

      Usuń
  5. Jak się chcę to się da - co udowodniły dziewczyny z UK i Wybrzeża! Do następnego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie tak spotkać się na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musimy szybko powtórzyć takie spotkanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musimy koniecznie :) Tym razem od razu uderzymy na lody :D

      Usuń

Podziel się swoją opinią.