piątek, 14 grudnia 2012

NYX, cienie ULTRA PEARL MANIA i kredka JUMBO


Jak większość z Was już pewnie wie, jutro w Blue City otwiera się firmowy salon NYX w Polsce.
Ja się z tego powodu bardzo cieszę, ponieważ mam kilka cieni, kredkę Jumbo oraz miałam kiedyś korektor w słoiczku Jar w kolorze fair, który mi dobrze służył.

Swoje słodkości kupowałam do tej pory na stronie internetowej Cherry Culture, ale skoro będę mieć salon pod ręką chętnie z tego skorzystam :)

Chciałam Wam pokazać przede wszystkim cienie sypkie Ultra Peal Mania, o bardzo dobrej pigmentacji i perłowometalowym wykończeniu. Na bazie lub na mokro trzymają się bardzo długo, a kreski wychodzą przepiękne. Do tego jak za chwilę zobaczycie, są nie do zużycia:) Ja swoje mam już ponad 3 lata, zrobiłam wiele odsypek dziewczynom i nadal słoiczki są pełne. Prócz wymienionych plusów są też niedogodności związane z aplikacją. Słoiczki mają cienkie szyjki i brak pacynki więc trzeba je uważnie dozować. Ten problem można łatwo rozwiązać dokupując sobie pojemniczki i wsypując po trochu wg uznania.

Bez flesza. Górny rząd cienie nakładane na mokro.
;
Z fleszem. Górny rząd cienie nakładane na mokro.



Bez flesza. Górny rząd cienie nakładane na mokro.
Z fleszem. Górny rząd cienie nakładane na mokro.


Oraz kredka Jumbo Eye Pencil nr 601 Black Bean, która jest idealna jako baza pod ciemne cienie oraz pod srebrne cienie, dzięki którym można uzyskać wycieniowane oko. Trzyma się bardzo dobrze. Jedyny zarzut to pękająca zatyczka, więc na nią trzeba uważać.




 Z czystym sumieniem mogę również polecić korektory w słoiczkach Jar. Kolor Fair w rzeczywistości to bardzo jasny odcień który z moją bladą twarzą stapiał się idealnie.



Mam nadzieje że mi zdrowie pozwoli i będę mogła jutro pojechać, aby zobaczyć asortyment. Na pewno przyjrzę się rzeczom, które mam od dawna na oku tzn. pojedynczym cieniom w kamieniu i kremie, mosaikowym różu i bronzerze oraz kredkom jumbo.

Miałam również 4 pomadki, w tym 3 poleciały do koleżanki a jedną sobie zostawiłam i bardzo ją lubię. A że zapomnialam o jej istnieniu to swatchy juz nie zrobiłam. Najwyżej następnym razem :)


Jeśli chcecie zobaczyć cały asortyment odsyłam na Cherry Culture.

Zapraszam Was do zapoznania się z fanpagem NYXa. Wystarczy kliknąć na obrazek.
Z tego co piszą na nim, dziewczyny z całej Polski będą mogły zamówić kosmetyki przez internet. Jak to będzie wyglądać jeszcze nie wiadomo, ale dobrze że będzie można :)


Buziak!


47 komentarzy »

  1. te srebra są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, nowy sklep kosmetyczny do kolekcji, ja padam na twarz (plask!) bo do Niebieskiego City i tak mam za daleko.
    Ale kiedyś kupiłam sobie nyxowe białe Jumbo na oczną linię wodną i fakt faktem - potwierdzam, że to porządny i przyzwoity produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko Lusha brak :D
      Ja chce jakąś kolorową, najlepiej coś w brązach albo fioletach :D

      Usuń
    2. Na Lusha czekam z ustęsknieniem ale i do NYXa zajrzę :)

      Usuń
    3. Justyna to jak dasz rade przyjdź na 12.00 ;p
      Oj tak Lusha i ja czekam bo już mnie wkurzają zakupy przez neta.

      Usuń
  3. Ładne, nasycone kolory. Ja wybieram się w niedzielę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Za tydzień jadę na zakupy i coś czuję że kupie sobie tam parę rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli pojadę jutro zdam relację :D To będziesz wiedziała co i jak ;)

      Usuń
  5. Hmmm... ja mam jeden sypki i leży sobie :)
    Ale może jutro uda mi się tam podjechać, bo dziewczyny tak bardzo zachwalają kosmetyki że grzechem byłoby ich nie obmacać ;) ps.kosmetyków oczywiście ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Szarości i filet piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa, z czym jutro wrócisz ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli uda mi się samą siebie ogarnąć to pojadę :P a z czym wrócę też jestem ciekawa :D

      Usuń
  8. O mamuniu, ile Ty tego masz *.* :) Baardzo mi wpadł w oko Mocha Pearl <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo różnych rzeczy mam zachomikowanych :D Nie raz Cię zaskoczę Kasiu :P

      Usuń
  9. Super kolorki ;)) też takie chcę!!!! ;))))

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej! w Nude, Oro, Mink i Mocha się zakochałam! przepiękne :) ja jestem często w warszawie na zakupach, więc pewnie niedługo i ja tam zawitam :P

    OdpowiedzUsuń
  11. ale zazdroszczę Ci tych wszystkich cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jutro macam macam i jeszcze raz macam i przynajmniej wyjde z kredka jumbo milk ktora wszyscy chwala i czaje sie tez na biala baze pod ciebei od nich :) Ale w sumie jak bede miala Milk to po co mi baza :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmmmm chociaż raz dowiedziałam się o czymś przed czasem :) , chyba jutro się przejadę, bo dojazd mam wprost idealny, na Zachodnią i chwilka autobusem, mam nadzieję, że wstanę :D a wiesz może mniej więcej jakich cen możemy się spodziewać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zobaczę jak uda mi się dojechać z mojego zadupia, mam nadzieję, że pociąg normalnie tym razem dojedzie, bo ostatnio dużo opóźnień ma :)

      Usuń
  14. aż się boję, że mi zaraz NYX z lodówki wyskoczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiedziałam! A ich produkty bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Raczej tak :D Jak rano nie zaniemogę to będę ok 11:30 w Blue ;)

      Usuń
  17. kredka Jumbo chodzi za mną już od dłuższego czasu... :D może w 2013 się wybiorę :D
    przepiękne cienie, najbardziej oczywiście podobają mi się brązy :)
    korektory dobrze kryjące? pod oczy się nadają czy nie bardzo?

    OdpowiedzUsuń
  18. Kredka mi się podoba.
    'Sypańcy' się boję ;)
    Nie potrafię się tym posługiwać! ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Od dawna kuszą mnie ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jakoś spać nie mogłam i w Blue byłam o 9:30 :) na otwarciu były pustki :D i jakoś nie widziałam większego zainteresowania. Kupiłam tylko kredeczkę Jumbo Eye Pencil w kolorze milk i dostałam prezent dla klienta. Tak przed 12 byłam już w drodze powrotnej z CH :) Chyba minęłam się z Wami, bo taki jakoś dziwnie znajomy tłumek stał przy windzie.

    OdpowiedzUsuń
  21. no kochana tego własnie pragnę:)))Czuje się skuszona:)

    OdpowiedzUsuń
  22. srebra są cudowne :) ale masz pokaźną kolekcję :D

    OdpowiedzUsuń
  23. łaaał, ale cuda! że też Ci się chciało tak każdy wykropkować... ;)
    dodałam do obserwowanych, życzę Wesołych Świąt i serdecznie pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale poszalałaś!
    O kredce słyszałam wiele dobrego!
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.