środa, 12 grudnia 2012

Russian Red MAC i czyścik ala Lush- zapowiedź

Dziś na szybko chce Wam pokazać co do mnie przyjechało :)

Od Justyny z jej wyprzedaży przyjechała do mnie przepiękna rosyjska czerwień 
czyli 
MACowa pomadka Russian Red.
Będzie mi idealnie pasować to kredki Beet również MACa, 
która przeżywa właśnie swoją drugą młodość ;)
I kartka z życzeniami świątecznymi.
Kartka jest specjalna ponieważ kupując ją zasilacie konto fundacji, która pomaga osobom chorym na HIV i AIDS.


Od Łucji natomiast dostałam czyścik ala Lush, który ta zdolniacha robi sama!
Jestem juz po pierwszym użyciu, bo nawet przy 39stopniach gorączki 
nie mogłam sobie podarować :D I wypada bardzo pozytywnie ale co do niego wypowiem się
jak użyję go więcej niż jeden raz :P Prócz tego dostałam kilka próbeczek i kartkę. Uwielbiam kartki świąteczne i pocztówki z wakacji. Gdyby nie kosmetyki to bym chyba kolekcjonowała pocztówki xD



Przyszła jeszcze szaleńcza zniżka 10% do Sepho, że tak powiem niech się wypchają 
poczekam na -20/25% ;)

33 komentarze »

  1. Nie skorzystasz z -10%?! Taką okazję przepuścisz?
    :)
    Po co oni rozsyłają te kupony. I tak większość z nas pędzi do S. zaraz po dźwięku SMS z magiczną formułką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami się przydaje na szybkie, niespodziewane zakupy. Lepsza zniżka 10% niz żadna :)

      Usuń
    2. Przed chwilą dostałam smsa że jest -20% na wszystko :D

      Usuń
    3. ja też dostałam :P ehhhh

      Usuń
  2. co jak co, ale opakowanie to szminka ma świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolorek ma szmineczka:) Co MAC to MAC :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładna jest :) PO filmikach Katosu chciałam ją mieć :D

      Usuń
  4. Obecnie z kartą Douglas (przynajmniej w Blue City) jest zniżka na wszystkie zestawy świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. - 20 % ale właśnie nie pamiętam czy tylko na zestawy czy na wszystko :P

      Usuń
    2. ogólnie oni tego nie podają do wiadomości bo szukałam nawet na ich stronie. Całe szczęście dla mnie, teścia urodziny mam także kupię mu jakiś zestawik :P

      Usuń
    3. Coś mi się kojarzy chyba smsa dostałam od nich ale nie jestem pewna :)

      Usuń
  5. Uwielbiam Russian Red, czerwień idealna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo ładna choć dla mnie mogłaby być troszkę ciemniejsza ale i taka będzie dobra:D

      Usuń
  6. Muszę zrobić ten "pseudolush"!

    OdpowiedzUsuń
  7. A gdzie można znaleźć recepturę na ten czyścik ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://25latka-wraca-do-siebie.blogspot.com/2012/10/domowej-roboty-czyscik-czyli-o-bardzo.html

      Usuń
  8. Russian Red jest piekna! szkoda, że źle się w takich kolorach czuję :( buu

    OdpowiedzUsuń
  9. Za mną chodzi czerwień w stylu kredki Beet, mam nadzieję, że uda mi się taką czerwień namierzyć.

    OdpowiedzUsuń
  10. hehe szalejesz z tymi czerwieniami na ustach :) i dobrze :) bardzo Ci ładnie w takich kolorach na ustach :) czekam na recenzję czyścika i ....przepis???? ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Od wczoraj do 18.12 jest -20% w Sepho ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam smsiaka :D Ale nie mam sprecyzowanych zachciewajek :D

      Usuń
  12. Kupiłam ostatnio ten sam odcień ale w innym opakowaniu: http://kobiecagracja.blogspot.com/2013/01/w-zwiazku-z-tym-ze-konczy-mi-sie-puder.html

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.