poniedziałek, 22 kwietnia 2013

V Spotkanie Warszawskich Blogerek moim okiem ;)



Wczoraj, 20 kwietnia, odbyło się V Spotkanie Warszawskich Blogerek. Spotkaliśmy się tym razem w 23 osobowym gronie w przepięknym lokalu Vapiano w centrum. Do dyspozycji miałyśmy jasne, oszklone patio na 1 piętrze. Dziewczynom restauracja bardzo przypadła go gustu, ponieważ dania są przepyszne, ceny nie wygórowane, a system zamawiania bardzo oryginalny.

Tym razem organizacji spotkania podjęła się Kasia wraz ze mną. Pomagała nam też Sylwia, która nie mogła niestety być z nami tego dnia. Całość zaplanowałyśmy trochę inaczej niż zazwyczaj, ponieważ postawiłyśmy na indywidualne konsultacje, tak aby dla każdego było coś miłego :)

Najpierw Pani Agata z Biodermy powiedziała nam kilka słów o marce, podała formularze do wypełnienia, a następnie przeprowadziła  indywidualne badania skóry twarzy. Mogłyśmy z weryfikować naszą wiedzę odnośnie stanu skóry oraz dowiedzieć się jaka pielęgnacja jest dla nas najlepsza. Podziwiam bardzo Panią Agatę, ponieważ dzielnie od 14 do 20 badała i doradzała każdej z osób.


Marcin Budzyk opowiedział nam o zapachach oraz pokazał kilka nowości. 
Ja osobiście zakochałam się w węglu <3


Następnie Pani Ewa, trycholog, opowiedziała nam o skórze głowy i  włosach oraz
przeprowadziła indywidualne konsultacje  :)


Po dłuższej przerwie i indywidualnych konsultacjach spotkaliśmy się z dwiema przedstawicielkami Vichy. Pani Karolina opowiedziała o marce i nowościach, a następnie Pani Agnieszka, dermatolog, porozmawiała z nami o pielęgnacji oraz o medycynie estetycznej.


Pani Julia z Rimmela, pokazała nowości oraz urządziła kącik make-up. Byłyśmy w siódmym niebie, a lakier do ust z serii Apocalips robił furrorę :D Dziewczyny malowały się wzajemnie. Nie ominęło to również i mnie :D



Schwarzkopf działał dzielnie od początku. Najpierw na zapleczu wystylizował modelkę, następnie pokazał nam jak to robić swoimi produktami. Nie mogło się to niestety odbyć na naszych oczach ze względu na jedzonko. Każda dziewczyna mogla potem podejść i skonsultować swoją fryzurę oraz odcień włosów. W taki sposób utworzyły nam się cztery mini gabinety: dermatolog, trycholog, makijażysta i stylista.


Pani Renata z Pat&Rub opowiedziała o firmie i nowościach oraz przeprowadziła z nami rozmowę odnośnie tego co my byśmy widziały w kolekcji. jakie produkty nam pasują a jakie nie i dlaczego. Poskarżyłyśmy się na sephorowskie testery.


Na sam koniec Pani Ewa reprezentująca Gosh i Lumene, dostarczyła nam wielu pozytywnych emocji. Byłyśmy oczarowane jej prezentacją i sposobem podejścia do nas. Fantastyczna babeczka!


A jak my się bawiłyśmy:


Na pewno więcej relacji znajdziecie u dziewczyn na ich stronach :)

Dziękuję serdecznie markom, które wzięły udział w spotkaniu:
Bath&Body Works, Pat&Rub, Gosh, Lumene, L'occitane, Vichy, Bandi, Schwarzkopf, Pilomax, Bioderma, The Body Shop, Rimmel i Elfa Pharm.


Jako organizator pokażę Wam jeszcze co kryły paczuszki ;)


here

here
Buźka!





55 komentarzy »

  1. Odpowiedzi
    1. Miałam kupić balsam Paris do mgiełki którą mam, ale już nie muszę ;D tak trafili!

      Usuń
  2. bawiłyśmy się wspaniale! należą Wam się brawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jak zwykle przegapiłam zapisy :P, ale i tak bym nie mogła wczoraj bo w salonie na praktykach od rana do nocy siedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie kochana uczesać musisz :D

      Usuń
    2. haha, jeszcze byś niezadowolona była :P

      Usuń
    3. Spoko, ja jestem wiecznie nie zadowolona więc pewnie byłoby ok :D

      Usuń
  4. Chyba bałabym się pójść na tak profesjonalnie przygotowane spotkanie blogerskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spotkanie bylo mega ;) Ja jak zwykle uciekalam przed obiektywem aparatu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też za dużo nie ma :D
      Najlepiej na Eclair spa, jestem na 2 fotach z tyłu plecami :D

      Usuń
  6. zazdroszcze! z tego co widze bylo rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że udało Wam się zorganizować tak kompleksowe spotkanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę że wszystko było przygotowane perfekcyjnie :) Mam nadzieję że też się kiedyś załapę na takie spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne spotkanie :)
    i miejsce bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. szczerze zazdroszczę :) uwielbiam wszelkie prezentacje pielęgnacyjne i z chęcią poddałabym się takiej fryzjerskiej konsultacji

    Testuję, recenzuję, polecam ♥

    blog | facebook |

    OdpowiedzUsuń
  11. Ania, super się bawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zawsze coś mnieominęło :/ mam ten krem BB z Vichy,ale uczucia mam mieszane:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj otworzyłam tego BB i póki co mogę tylko powiedzieć że kolorek mój ale dla cer tłustych się nie nada ;)

      Usuń
    2. dokładnie...ja mam mieszaną w kierunku tłustej i u mnie zupełnie nie zdaje egzaminu...ewentualnie do rozświetlenia pod oczy

      Usuń
    3. Oj pod oczy to nie wiem, bo wsadziłam go sobie w oko i myślalam że oślepnę :P

      Usuń
  13. Wow, profesjonalnie to zorganizowałaś :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  14. spotkanie było extra! ja dzisiaj planuję swoją relację ale pod Twoją to już tylko powinnam napisać - nic dodać nic ująć :)
    no chyba tylko że organizacja na 6 z plusem! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz napisać o swoich odczuciach bo ja byłam pochłonięta tym aby wszytko szło zgodnie z planem :D

      Usuń
  15. tylko pozazdroscic;) bardzo fajne i ciekawe spotkanie;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow. Super zorganizowane spotkanie. Zazdroszczę tych prezentacji, sama chętnie bym na takich posiedziała i dowiedziała się różnych ciekawych rzeczy
    Pozdrawiam
    Obserwuję

    http://avida-dolars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale super :) Fajnie, że tak dobrze się bawiłyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne spotkanie,każdy z tematów by mnie zainteresował bo chętnie bym skonsultowała stan swojej skóry i włosów :)zazdroszcze!!

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja jak zwykle jestem gapa i nic nie wiedziałam o spotkaniu :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja to też zawsze gapa jestem ;P ale na następnym na bank będę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. widzę duużo znajomych mi twarzy :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale fajnie ogarnęłyście to spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh okrutne jeszcze bardziej żałuję , że sie zgapiłam i już lista była zamknieta :) Ale sama restauracja wyglada ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cześć, nominowałam Twojego bloga do Liebster Award, szczegóły na moim blogu:) Zapraszam do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie zorganizowane spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie, że było sporo atrakcji :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale bym poszła na takie spotkanko...:) na pewno super zabawa, wymiana doświadczeń kosmetycznych i możliwość wypróbowania produktów, to jest to.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.