wtorek, 16 kwietnia 2013

NailTek III czas start!


Cześć dziewczyny

Chciałam Wam powiedzieć że od dziś zaczynam swoją przygodę z odżywkami NailTeka.
Moje paznokcie od zawsze były kruche i łamliwe. Rozwarstwianie to dla mnie codzienność, dlatego nigdy nie miałam długich paznokci i zazdrościłam naszym koleżankom z blogów lakierowych.


Paznokcie możecie podziwiać tu:
Tydzień temu

Dziś

Ogólnie masakra :D 
Skórki, zabarwiona płytka po Essie, kruche i łamliwe paznokcie. 
Jest co robić i z czym walczyć.
Będę Was raz w tygodniu informować jak mi idzie :)
Dystrybutorem odżywek jest a.i.polska.

Trzymajcie kciuki!
Buźka!

39 komentarzy »

  1. ja od dwóch dni też podjęłam próbę ratowania paznokci. tyle, że NailTek Xtra. u Ciebie już po tygodniu widać nawet postęp, lepiej wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuracje zaczynam dziś dopiero ;) U mnie jest masakra z płytką :(

      Usuń
  2. Dla mnie też paznokcie były zawsze problemem, tak samo ciągle się rozwarstwiały i łamały ale teraz już nie mam z tym problemu, nie używałam co prawda Nail Teka tylko odżywki z Herome - ale zdziałała cuda. Wczoraj na swojego bloga dodałam notkę właśnie na temat tego jak pielęgnuję swoje paznokcie :) Zapraszam Cię do siebie i trzymam mocno kciuki żeby kuracja przyniosła zamierzone efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa efektów kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja polecam tabletki Gelacet, trochę drogawe, ok.45-50zł w zależności od apteki, ale mi bardzo pomagają:) Mam paznokcie jak stal :) Dodam, że wcześniej moje paznokcie u stóp rozwarstwiały się na 10 paznokci..;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej :( To się rozejrzę za nimi. Kiedyś stosowałam MerzSpecjal czy jakoś tak w starym składzie i były świetne ale te nowe jak woda.

      Usuń
  5. 3mam kciuki za Twoje paznokcie!
    ja korzystam z NailTeka II i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. trzymam kciuki i czekam na recenzję;)

    OdpowiedzUsuń
  7. trzymam kciuki! no i zadbaj o skórki hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam mniej-więcej takie paznokcie, jak Ty, więc wiem, o czym piszesz...

    Trzymam kciuki i czekam na relację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie co tydzień, żeby się zmobilizować :D Bo mam tych lakierów a nie używam.

      Usuń
  9. też przydałoby mi się troszkę moje wzmocnić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mam używa eveline 8w1 ale ja byłam bardzo nie systematyczna. Po za tym widziałam te opisy w necie o tych sińcach pod paznokciami :(

      Usuń
  10. Mam nadzieję, że świetnie u Ciebie zadziała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja od półtora roku mam rozdwajające się pazury. W styczniu kupiłam zestaw Nail Tek II - Fundation i Intensive Therapy, ale jestem nie systematyczna i efektu nie widzę :( Akurat dziś pomalowałam dwoma i postanowiłam robić to co dzień ;) Zobaczę ja długo pozostanę w tym postanowieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja też sobie kupiłam odzywkę II ale Pani z a.i. powiedziała mi że ta się do moich paznokci nie nadaje, bo mi utwardzi i się jeszcze bardziej połamią.

      Usuń
    2. Ło matko, widzę, że jednak im zaszkodzę niż pomogę :( Chyba się nerwowo wykończę :(((

      Usuń
    3. Bo je trzeba nawilżyć, a II nie nawilża tylko je jeszcze bardziej wysusza :( Więc i moja II dwie odżywki leżą.

      Usuń
    4. Zauważyłam, że jeszcze jest fajna odżywka NAIL TEK Hydration Therapy II :)

      Usuń
  12. ja mam żele na paznokciach i nie mam zamiaru ich zdejmować więc w sumie mi takie odzywki niepotrzebne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja uzywałam nail tek II i mi pomogło :) trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam kciuki za terapię. Od lat używam Nail Teka II i uważam, że jest świetny. Mam nadzieję, że się u Ciebie sprawdzi i doprowadzi Twoje pazurki do perfekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję, bo póki co to im do tego daleko :D

      Usuń
  15. mam tą bezbarwną odżywkę z NailTek, jest bardzo dobra:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznam się, że jestem totalnym laikiem paznokciowym ;P Zwyczajnie nie czuję potrzeby ich malowania. Wystarczy mi, że są schludne i zadbane abstrakcją było to w jakim stanie należy używać takich preparatów jak nail tek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :D Ale od kiedy tak mocno mi się łamią jestem lekko sfrustrowana :(

      Usuń
  17. Nie chcę jednoznacznie oznajmić że mam swoją receptę na mocne paznokcie. Wcieram we włosy odżywkę Jantar i pozostawiam ją też na paznokciach :) chyba działa;) a z Nail Tek'a mam Foundation II i sprawdza się nieźle:)

    OdpowiedzUsuń
  18. moja koleżanka kiedyś używała odżywek nailteka i bardzo sobie chwaliła, oby i u Ciebie zdziałała cuda :) hehe, ale ze skórkami to widzę, że mamy podobny problem :D co tydzień sobie obiecuję, że kupię jakiś kremik do skórek postawię koło komputera i będę używała....taaaa na obiecankach się kończy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam siły z nimi walczyć :D zawsze sobie jakąś krzywdę zrobię ;/

      Usuń
  19. mam ten duet, widać różnicę, mnie też pomaga.
    wolę ten mlecny. Utwarza mi pazurki
    Pozdrawiam, zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.