poniedziałek, 27 maja 2013

Fantastyczna mozaika Gosha!

 

Produkt rozchwytywany przez wszystkich, ciągle brakuje go w szafach, a jak jest to ostaje się jedna sztuka chwile po dostawie. Tak, mowa o Bronzing Shimmer Powder czyli o rozświetlającym bronzerze Gosha. Występuje on w dwóch odcieniach 001 Bronze i 002 Pink.

Ja mam odcień 002 Pink. I co tu dużo mówić, szalenie mi się podoba! Dla mnie jest to połączenie lekkiego koralowego różu z bronzerem.
Na wierzchu ma brokat, który odchodzi po kilku przeciągnięciach pędzlem i pozostaje nam satynowy ciepły odcień, idealny na wiosenno-letnie dni. Nie jestem fanką brokatu dlatego ciesze się że to tylko złota posypka przyciągająca sroczki ;) 
Sam produkt pięknie stapia się z cerą, nadając jej naturalnego, dziewczęcego uroku. Nie trzeba go w ciągu dnia poprawiać, ponieważ dzielnie trwa na podkładzie czy pudrze. Od kiedy go mam, używam za każdym razem przy makijażu. Dziewczyny, które maluję, również są nim zachwycone.
Opakowanie jest ładne, trwałe i łatwe w obsłudze. Przeżyło już nie jedno, noszone luzem w przepastnej torebce nie doznało żadnych szkód. 

Jeśli szukacie letniego delikatnego bronzera z satynowym wykończeniem i jesteście w stanie przeznaczyć 60zł, nie zastanawiajcie się tylko szukajcie go w Hebe, Naturze albo na stronie http://www.kosmeteria.com.pl/, gdzie dostępne są chyba wszystkie produkty Gosha.



delikatniej i mocniej

Z ręką na sercu polecam!

40 komentarzy »

  1. wyglada bardzo zachęcająco, szczególnie na Twojej buzi ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Jeśli będziesz miała okazję polecam!

      Usuń
  2. zakochałam się chyba! pięknie wygląda na polikach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Łoczka mi się zaświeciły :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam z ręką na sercu, jest to na prawdę bardzo dobry produkt :)

      Usuń
  4. Wygląda ślicznie, udała się ta mozaika Goshowi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś mijałam Gosha przez to że mają jakąś tą szafę wiecznie smutną i pustą, ale już chyba wiem czemu ona zawsze taka pusta :D

      Usuń
  5. WOW! CUDNA!!!!!
    Muszę w końcu kupić coś GOSHa

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda ładnie. U mnie jakoś mnie ma popytu na nią, widziałam ten kosmetyk w dwóch sklepach i w każdym z nich leży i cierpliwie czeka na właścicielki, które jakoś się nie pojawiają.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosh nie jest popularną marką na polskim rynku ale na prawdę wart uwagi :)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście, ładnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  9. w moim mieście jest jedno miejsce z szafą gosh i wiecznie tam hula wiatr... mozaikę widziałam, ale jakoś mnie nie przekonuje... chyba jeszcze nie dojrzałam, do tego kosmetyku :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj trzeba by Cię pomalować to byś się przekonała :D

      Usuń
  10. Wygląda genialnie! Ja na ogół wolę matowe wykończenie jeżeli chodzi o konturowanie, ale tutaj byłabym w stanie zmienić zdanie :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Satyna jest na tyle delikatna że nie rzuca się w oczy. Jeśli ktoś z Twoich bliskich ma tą mozaikę maznij się nią :)

      Usuń
  11. na policzka wygląda świetnie z resztą wygląd w opakowaniu też jest niczego sobie aż szkoda popsuć :D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny odcień, ślicznie wygląda na policzku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekt na twojej buzi jest fantastyczny. Tak bardzo mi się spodobał że przy najbliższej wizycie w sklepie bliżej się mu przyjrzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Malowałam nim ostatnio koleżankę na wesele i była zachwycona :)

      Usuń
  14. Pięknie wygląda na buźce!
    Lubię kosmetyki Gosh:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglada świetnie! Mam trio cieni GOSHa i były genialne, ale oczywiście przestali robić trio, a w czwórkach już nie ma tych samych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wygląda na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę przyznać że mi też przypadł bardzo do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja swój traktuję bardziej jako paletę do oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Naturalnie u Ciebie to wygląda:)Chyba też się skuszę na ten bronzer bo podoba mi się efekt:)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.