poniedziałek, 13 maja 2013

Garść info! Promocja na Essie i duo NailTek oraz gdzie dorwać Farmonę

Ogłoszenia parafialne!

W Hebe jest promocja na Essiaki. 
 Druga buteleczka za 1zł. Wychodzi ok 16-17zł za sztukę :D
Oczywiście poszalałam i nabrałam!

 Good to go, Peach daiquiri, Mint candy apple, Splash of grenadine

Tart deco, Madison ave-hue, Avenue maintain, Forever yummy

W Hebe jest również promocja na wszystkie zestawy DUO NailTeka. Jego cena to 39,99zł.
Polecam z ręką na sercu!



 Dla Warszawianek:
Produkty Farmony takie jak szarlotkowe masło, peeling czy orzechowy scrub możecie dostać na stacji PKP Śródmieście, środkowy peron. Jest tam mała drogeria. Pani może sprowadzić na życzenie :)
Jest również Babuszka Agafi i inne rosyjskie kosmetyki.


Dziękuję za uwagę ;)

56 komentarzy »

  1. Zazdroszczę wam tej promocji na Essie, aż mnie skręca :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze się wybrać do centrum :P
    I znaleźć sponsora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia jedz prosto do hebe przy Smyku!

      Usuń
    2. To już podjadę do śródmieścia, tam więcej smakołyków :)

      Usuń
  3. Szalona z Ciebie kobieta :D

    Nie wiedziałam, że ta drogeryjka na śródmieściu sprzedaje rosyjskie kosmetyki, a jestem tam na peronie 2 razy dziennie, przeważnie 5 razy w tygodniu od prawie 4 lat, i powiem szczerze, że nigdy się w tamtą stronę zbytnio nie przyglądałam, jutro spojrzę co mają :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co właściciel się zmienił i inne produkty weszły. Ceny są bardziej przystępne i więcej muszmieciów. Zapytałam Panią co ma z rosyjskich bo były na ściance i z farmony. Zamówiłam sobie serum Babuszki i scrub orzechowy, mój ukochany, bo nie było! :D

      Usuń
    2. Moja chciejolista się pewnie powiększy :D

      Usuń
  4. Były jeszcze inne kolory esiaków? Bo nie zdązyłam dotrzeć i nie wiem, czy żałować?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamammuniuniunniu niebieski mi zgarnęła!! I jako maniaczka lakierów Essie wybacz, ale MUSZĘ:P To jest "Good to go" anie "Got to go"; "Peach daiquiri"; "Mint candy apple"! :P Toż to profanacja kobietooo!

    Kurde felek no nie wiem czy jutro znów nie znajdę się w Hebe :P Zastanawiam się czy kupować tego Nail Teka czy nie... Na razie mam II, nie wiem czy jest sens kurde kupować na zapas ;/;/

    I widzę, że na PKP też trafię ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieskie są na wystawie sklepowej :P Idź jutro może będą jeszcze :D Pani mi powiedziała że je powystawiali na wystawę bo ładne i żywe. Już poprawione :D Z podniecenia poprzekręcałam hihi tak szybko pisałam, jak wpadłam do domu.

      jutro lub w środę przejadę się do Hebe w Piasecznie, może tam będą, bo tam nie oblegana. Jak coś mogę Ci kupić tylko daj listę ;)

      Ja bym brała NT. Przyda się na pewno. Ja sama mam z II dwie podkładowe, a z III zestawik.

      Na PKP na prawdę można utrafić super rzeczy :D

      Usuń
    2. Avenue Maintain już mam, ale jeśli jeszcze nie byłaś i nie jest to dla Ciebie problem, to chętnie poprosiłabym żebyś spróbowała zdobyć dla mnie Good to go i Jam n'jelly :)

      Usuń
  6. A ja ostatnio zamówiłam NailTeka z allegro i wyszła mnie ta przyjemność jakieś 23 zł już z przesyłką przy zamówieniu dwóch kompletów. Koszty przesyłki się rozłożyły na dwie osoby i dlatego tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się trochę boje tych allegrowych. Kiedyś się skusiłam i pożałowałam. Podkładowa mi nie schła, lepiła się. Wole jednak w sklepie.

      Usuń
  7. śliczne lakiery wybrałaś :) w moim Hebe dziś niestety były same porozwarstwiane i brak tych kolorów, które chaiałam, więc nic nie wzięłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj :( Ja mam tylko wątpliwości co do tat deco, wydaje mi się jakiś gęsty.

      Usuń
  8. A do kiedy ta promocja w Hebe, bo nie mam czasu na wycieczkę do centrum więc w piątek bym może Hebe w moim rodzinnym mieście nawiedziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie powiem Ci, wydaje mi się że do ok 26maja. Zobacz może na str Hebe w gazetce jest info.

      Usuń
    2. Zgadza się - do 26 maja :) Mam nadzieję, że nie ogołocili u mnie szaf :)

      Usuń
  9. Ale się obkupiłaś w piękne Essiątka! Z tych Twoich nie mam tylko Forever Yummy :)

    Dzięki za informację o tej drogeryjce na peronie! Kiedyś tam zajrzę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z FY jestem najbardziej zadowolona :D Miałam kupić w piątek ale stwierdziłam że a tam nie biorę. A dziś o mało w spazmy nie wpadłam bo go już nie było. Udało mi się znaleźć jedna sztukę w małym koszyczku przy kasie :D Zwycięstwo!

      Usuń
  10. I jak ja mam zyc w tym Olsztynie gdy tu hebe nie ma ;/ a takie cuda mnie omijaja ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow co ze wspaniałe łupy. Zazdraszczam ;) Do kiedy jest promocja, bo w niedzielę w Blue City zamknęli mi przed samym nosem :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaa jutro pędzę po lakiery ;> to będą moje pierwsze 2 z Essie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leć, będziesz zadowolona! Ja nigdy nie wiedziałam co się tak dziewczyny podniecają tymi Essiakami, do póki nie kupiłam pierwszych dwóch Funny Face i Flawless :P

      Usuń
  13. Jezu, ale super info o Essie! dobrze, że napisałas, bo bym przegapiła :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leć, bo poprzebierane, ale podobno ciągle dokładają :D

      Usuń
    2. jutro po ustnej maturze z angielskiego od razu pędzę do hebe! :) do kiedy ta promocja, wiesz może? :)

      Usuń
    3. Wydaje mi się że do 26tego ;)

      Usuń
  14. rzeczywiście nabrałaś tych Esiaków ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyne co mnie tłumaczy to chęć pokazania swatchy na nowych paznokciach i zakupy rozłożone na 2 dni :D

      Usuń
  15. promocja na essie jest mega! strasznie żałuję, że nie mam dostępu do tej drogerii...
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudowne kolory wybrałaś! Chyba też się na coś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aaaaaaaaaaaaaa!! Nie planowałam wypadu do Hebe, ale to chyba zrobię :D Takie posty informacyjne to ja lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  18. skorzystałam z promocji, w trzech Hebe byłam bo jakieś te lakiery rozwarswione ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mieszkam na prawie totalnym zadupiu, ale Rossmanna mam centralnie pod nosem :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Promocja na Essie sprawia, że mam ochotę spakować manatki i wynieść się gdzieś, gdzie mają Hebe :D Cudne kolorki wybrałaś, już nie mogę się doczekać podglądu na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki za cynk, na dniach napad na hebe ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. No pięknie zaszalałaś! :D
    Mnie kusi jeszcze iść po Essie, ale zastanawiam się jeszcze nad odżywką do paznokci Nail Teka:P

    OdpowiedzUsuń
  23. W moim Hebe zawsze były Essiaki, a dzisiaj przychodzę, szukam szukam.. i nie ma :( usuneli.. eeh biednemu zawsze wiatr w oczy ;) zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. poszalałaś, poszalałas ;) ale kolory lakierów swietne *.*

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Essie ale u mnie w pobliżu nie ma Hebe :((

    OdpowiedzUsuń
  26. Musze się wybrać na PKP Śródmieście :)

    OdpowiedzUsuń
  27. sporo lakierów nabyłaś, ale taka promocja nie trafia się co dzień. mam nail teka fundation II a właściwie miałam bo właśnie się skończył, napewno wypróbuję nowszą wersję III. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Dlaczego w Krakowie nie ma hebe?:(

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne kolorki essiaków:D sama z chęcią skorzystałabym z promocji:) szkoda tylko, że do najbliższego hebe mam prawie 100km i nogę w gipsie :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Essie rules:)Chyba juz nieco przebrane sa zasoby ale kto wie:P

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.