niedziela, 18 sierpnia 2013

Zbiorowe igranie z kosmetykami...


... czyli poIgraszkowe wrażenia ze zlotu! :)

Dawno temu (20lipca), w odległej Warszawskiej galaktyce odbyły się Pierwsze Igraszki Kosmetyczne organizowane przez Smyka, Freaka i Kunę. Zebranie się i napisanie co i jak trochę mi zajęło ;)

Na pewno już trafiłyście na posty, gdzie były wymienione atrakcje, prelekcje i całe mnóstwo zasłużonych zachwytów. Dziewczyny odwaliły kawał dobrej roboty, a sama wiem ile czasu i starań zabiera taka organizacja.

Ja w tym poście chcę powiedzieć, że bardzo cieszę się, że mogłam zobaczyć moje kochane dziołchy. Że w końcu spotkałam się z blogerkami: Kasią ze Sweet&Punchy, Magdą vel Jamapi i Dominiką vel Orlicą , z którymi miałyśmy wcześniej facebookowy kontakt.

Bawiłam się fantastycznie! 
Rozmawiałyśmy z dziewczynami, o dziwo nie o blogosferze i kosmetykach, ale o innych naszych babskich troskach, zupełnie dalekich od tych z blogów :) Na prawdę fajnie jest porozmawiać z dziewczynami, które mają różne podejścia i zdania i nie wyrywają sobie przy tym wzajemnie włosów :P

Co do firm. Szczególnie cieszę się z konsultacji włosowych z Paniami z Organics Beauty i z szamponu, który używam namiętnie od spotkania. Również spotkanie z Olą z Eveline zaowocowało fajną i ciekawą wymianą zdań i doświadczeń.

Również, mini warsztaty ze Smykiem, były nie lada frajdą. Masełko do ust, które dostałam, uratowało mi pysia podczas ostatniego wyjazdu :)

I kilka zdjęć dla Was:

Michał, nasz rodzynek ze Źródła Urody, tworzy piękne tło dla Dominiki, Marty i Kasi ;)

Wraz z córeczką Moniszona robiłyśmy mani ;)

I grupowe :)

Dziewczyny, Nasze kochane Organizatorki, wielki buziak dla Was! :*
Tak trzymać i do następnego!

6 komentarzy »

  1. fajnie, ze spotkanie się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie, że udało Wam się spotkać ! ;) Fajne zdjęcia !

    Jeśli będziesz miała ochotę i chwilkę zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super ;) uwielbiam takie spotkania ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiałyście mieć rewelacyjne spotkanie ;) Najmłodsza uczestniczka wygląda na zadowoloną :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.