środa, 14 sierpnia 2013

Mroźny fioletowy holosek Eveline


Hej dziewczyny!

Dziś chciałam Wam pokazać moją ostatnią zdobycz z Eveline czyli holoska nr 403 miniMAX. Lakieru w buteleczce jest 5ml i kosztuje ok 6-7zł, w zależności od drogerii.

Estetyczna buteleczka z cienkim pędzelkiem, kryje w sobie lakier o mroźnym srebrnofioletowym odcieniu z różowymi i niebieskimi refleksami. Holo nie jest do końca takie oczywiste, ponieważ nie ma aż tak mocnego efektu jak np przy Color Club. Widać go jedynie w słońcu, kiedy to pięknie  mieni się kolorowymi refleksami.


Lakier nakłada się łatwo i szybko. W przypadku tego odcienia, potrzebne są dwie lub trzy warstwy, aby uzyskać efekt jak na zdjęciach. Schnie powoli, więc obietnica quick dry nie jest do końca prawdziwa, przynajmniej na mojej płytce. Druga obietnica long lasting to u mnie 3 dni do startych końcówek i czwarty na zmycie już odpadającego lakieru, trochę mało. Choć ja w pracy ok. 4-5h dziennie mam ręce w wodzie, więc może jednak jest trwalszy ;) Essie trzyma 6 dni. Wysuszacz czy to w kropelkach czy top coat nie robi krzywdy lakierowi, nie zmienia barwy ani się nie ściąga.


Podsumowując:
Lakier jest śliczny i robi wrażenie, ale na pewno nie schnie szybko. Myślę, że za 6zł, można poszaleć i kupić na wypróbowanie, a nuż Was zachwyci ;)


Jak Wam się podoba ten lekki holosek?




29 komentarzy »

  1. Mam sentyment do holo z eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam jak dziewczyny pokazywaly, piekne. Ja wtedy nie byłam lakierowa :)

      Usuń
  2. Wygląda na prawdę świetnie :D Na pewno będe chciała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vera śliczne są :) Na pewno coś dla siebie znajdziesz.

      Usuń
  3. Bardzo lekki,delikatny kolorek-podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brałabym :D
    Ale chyba mam coś podobnego z tej poprzedniej holo-kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiśnie też? Bo mam wiśnie. Pokaze jak mi paznokcie odrosną. Połamałam trzy wczoraj :(

      Usuń
  5. bardzo lubię tę kolekcję, mam sentyment do tych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jest świetny, bardzo ciekawy kolor ;)
    zapraszam do siebie: http://madissecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny, ale szkoda że efekt tak subtelny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam bardzo podobny z Marizy właśnie na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Widziałam je u agibil ale nie mam tu kobsultantki :(

      Usuń
  9. mnie się bardzooo podoba, jest taki delikatny, kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się choć wolałabym nieco ciemniejszą wersję fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi się podoba ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na paznokciach prezentuje się świetnie ten kolor ;)

    Obserwuję i zapraszam do mnie --> http://blogujaca-para.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.