środa, 11 grudnia 2013

Igraszkowo po raz drugi :)

Igraszki Kosmetyczne, które prowadzą Patrycja, Gosia i Ela, doczekały się drugiej i na pewno nie ostatniej edycji. Tym razem spotkanie odbyło się w siedzibie jednej z firm, a mianowicie Gold Water Blue. Myślałam, że tam nie trafie, serio. Ja sobie, mapa google sobie i to już nie pierwszy jej raz!

W każdym razie dotarłam i bardzo się z tego cieszę. Pierwsze co to oczywiście zdjęcia, ale jakie. Każdy mógł za pozować ze swoją tabliczką :)




Następnie organizatorki bardzo ciepło nas przywitały i przedstawiły Pana Wojciecha Karwowskiego, założyciel Gold Water Blue. Opowiedział nam o skomplikowanych składnikach i preparatach. Mogłabym go słuchać i słuchać. Dawno nie spotkałam człowieka o tak wielkiej wiedzy, który opowiadałby z taką pasją. Panie Wojciechu, ukłony dla Pana.


Kolejnym prelegentem, a raczej prelegentką była Pani Agata z bareMinerals. Ich kosmetyki kojarzę głównie z Sephory, dlatego zgłosiłam się na ochotniczkę do prezentacji podkładów. Muszę Wam powiedzieć, że jestem zachwycona. Od momentu nałożenia do demakijażu, ok 9h, podkład trwał niezmiennie. Dodatkowo bronzery i pomadki są bezbłędne!



Kolejny był Michał z Twoje Żródło Urody, który przeprowadził świetny wykład o parafinie, SLSach i innych podobnych składnikach w naszych kosmetykach.


Potem oczywiście przerwa w której mogliśmy sobie porozmawiać :) Oraz odbyło się mikołajkowe losowanie :) Do mnie trafiła wanienka z kosmetykami BBW. I bardzo dobrze trafiła, ponieważ jestem fanką BBW, jak dobrze wiecie ;)


Następnie dwie marki GOSH i Lumene w składzie Pani Ewa i Pani Ola, opowiedziały nam o kosmetykach, nowościach (między innymi krem CC, który wyjdzie w styczniu, a którego recenzję już macie u mnie na blogu), trendach w makijażu i wielu innych. Do tego dziewczyny miały możliwość zostać pomalowane przez Panią Olę. 



Całe spotkanie zakończyła Gosia z CosmeFreak, która podjęła się trudnego tematu jakim jest blogosfera, jej jakość, współprace oraz aferki.


Oczywiście jak się domyślacie było fantastycznie i jak zwykle dziewczyny spisały się na medal! I bardzo im dziękuję, że mogłam uczestniczyć w tym spotkaniu. Tymku, wylosowałeś mnie, buźka dla Ciebie! 

I dla Was jeszcze kilka zdjęć:














Podziękowania dla:

16 komentarzy »

  1. Rzeczywiście musiało być ciekawie *.*
    No i świetne zdjęcia:)!

    OdpowiedzUsuń
  2. widać, że spotkanie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale widać że super było:) Zazdroszczę spotkania tym bardziej że widzę że Ola z Goscha przedstawiałam wam ich produkty:) Uwielbiam Olę,prowadziła ona szkolenie z Goscha na które uczęszczałam i musze się pochwalić że zdałam u niej i dzięki temu teraz mam dyplom:P
    Super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, zazdroszczę takiego spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrząc na te zadowolone twarzyczki zazdroszczę straszliwie :) Może kiedyś kiedyś będzie mi dane ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie buźki uśmiechnięte, co znaczy, że spotkanie było wyjątkowo udane! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z tymi tabliczkami :) Fajna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieskromnie powiem, że mamy najlepsze zdjęcie ze spotkania : DDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezłe foty! To z pizzą - wymiata!
    Ale pozowanko na ściance też dobre - celebrytki Wy! ;-))) Niezłe igraszki uskuteczniacie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozbroiła mnie fota z pizzą;) Widać, że świetnie się zgraliście, a imprezę można uznać za udaną:) Zazdroszczę Wam ciekawych wykładów:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję udanego spotkania, oby takich więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super, że spotkanie się udało :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.