czwartek, 12 grudnia 2013

Mój makijaż produktami IsaDory na Święta 2013


Zastanawiałam się jak pokazać Wam trendy w makijażu jakie przedstawia IsaDora na Święta 2013. Dokładniej chodzi o paletkę cieni, kredkę oraz błyszczyk. Postanowiłam, że pokażę Wam mocniejszy, wieczorowy makijaż oczu tymi produktami oraz kilkoma innymi z ich oferty.

Tak za pomocą świątecznych czwóreczek cieni w kolorze Pink Smokey Eyes, nawilżającego błyszczyka w odcieniu 39 Pink Diamondkredek 47 Pink Diamond i 44 Golden Khaki, oraz wydłużającego tuszu Volume 2.0, stworzyłam makijaż, który mam nadzieję się Wam spodoba.





Opinia o kosmetykach pojawi się w kolejnym poście dotyczącym IsaDory :)


20 komentarzy »

  1. Faktycznie dosyć mocny, ale bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż podoba mi sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, mocny! Ale robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż :) Ja dodałabym jeszcze kreskę eyelinerem, ale ja do wszystkiego dodawałabym eyeliner, więc nie przejmuj się ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Błyszczyk wygląda ślicznie! Pasują do Ciebie te odcienie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę super ten makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładnie się prezentuje, idealny na sylwestra!::)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo błyszczący i świąteczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny, koci makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dodać jeszcze sztuczne rzęsy i idealnie na imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny makijaż :) a ten blado różowy błyszczyk wpadł mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny makijaż a ty Wyszłaś prześlicznie. Chyba muszę oblukac tą IsaDorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ślicznie! fajnie wyciągnięte oko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż oczu robi wrażenie:) Niestety, nie potrafię posługiwać się ciemnymi cieniami.

    OdpowiedzUsuń
  15. jak drapieżnie.. mmmrrrraaałłłł :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda rewelacyjnie. Właśnie takie makijaże lubię :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładny makijaż - tak sylwestrowo :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.