czwartek, 2 sierpnia 2012

Bloger-Firma kosmetyczna czyli jak ma wyglądać współpraca idealna

Hej dziewczyny
 
Na blogach krąży grafika odnośnie współpracy idealnej pomiędzy blogerem a  firmą.

"Infografika przygotowana przez agencję reklamową Hey You! prezentuje 10 kluczowych zasad współpracy firm z blogerami. Podstawą do sformułowania tych reguł były informacje pozyskane od wpływowych wideoblogerek oraz od fachowców w dziedzinie komunikacji w social media.

Respondenci zostali wyłonieni podczas badania ankietowego, przeprowadzonego na portalu Facebook w grupie 130 osób zawodowo zajmujących się komunikacją w mediach społecznościowych oraz wśród dziesięciu najbardziej wpływowych w tym roku wideoblogerek recenzujących kosmetyki.
Wideoblogerki zostały wyselekcjonowane w ramach badania zrealizowanego przez Interactive Research Center we współpracy z domem badawczym Maison." żródło



Uważam że ta grafika przyda się każdej blogerce urodowej jako wskazówka jak prowadzić blog.
Ja nie jestem w stanie wyobrazić sobie współpracy z "pozytywną opinią".
Grafika znajduje się również na blogu Ali.

Buziaki!

4 komentarze »

  1. hahaha :D miesięczna kuracja i recenzja na jutro :D i chcemy pozytywną opinię :D <-- najlepsze fragmenty :D można się uśmiać i aż dziw, że ktoś może tak napisać ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety są. ja się spotkałam póki co osobiście z banerami :)

      Usuń
    2. Mnie się wydaje, że recenzja tego produktu, który przyszedł dziś miała być już napisana tydzień temu. :D Ciekawie opisane są te sytuacje. :D

      Usuń

Podziel się swoją opinią.