poniedziałek, 10 września 2012

Catrice Cucuba Limited Edition

Hej dziewczyny!

Dziś odwiedziłam Naturę na Kabatach. Doszłam do stoiska Catrice a tam nowa limitowanka :D Uwielbiam tą dzielnicę za to że zawsze znajduję tam limitowanki Essence, Catrice i inne w pełnej ofercie. Limitka jest piękna, same zobaczcie!

Pigmenty 13zł
12zł
Bronzer 19zł
Pomadki 16-18zł, nie pamiętam teraz.
Lakiery 10,50zł
Więcej zdjęć i swatchy znajdziecie TU i TU.

Ta limitowanka bardzo mi się spodobała i kupiłam sobie z niej jeden cień :)
Jak patrzę na swatche lakierów mam ochotę wrócić pożółtka i miętę.
http://www.qtplace.com/index/?p=743
http://www.qtplace.com/index/?p=743
 Myślę też nad morskim pigmentem i piękną różowopomarańczową pomadką ale chyba sobie odpuszczę ;)

A Wam jak się podoba?

51 komentarzy »

  1. ile kosztuje eye liner?:D super limitowana seria ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w tym miętowym eyelinerze, mam nadzieję że u siebie też coś znajdę. Reszta dość uniwersalna ale ogólnie prezentuje się fajnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba, ale już nie będę świrować bo znając mnie użyje ze 2 razy i posieje ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. I siebie także kuszę ;p Siedze i powtarzam testy na jutrzejszy egzamin wstępny i zastanawiam sie czy nie isc po 2 lakiery i cień Catrice oraz lakier i 2 kredki Essence :D Jak się dostanę to sprawię sobie nagrode ;p

      Usuń
  4. O jejku! Super ta seria! Dzisiaj byłam na zakupach w mieście, w którym bywam 2 razy w roku, wstąpiłam do Natury. niestety byłą stara seria :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( Jak coś Ci się podoba mów, to jeśli będę jeszcze to zajdę :*

      Usuń
  5. Uff! Dobrze, że nic mnie nie skusiło! Limitka ciekawa, ale chyba mam przesyt Essenceowo-Catricowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak możesz? :P Ja catrice odkryłam teraz na nowo. Miałąm kiedys od nich 2 cienie i 2 lakiery ale były takie sobie. Ale doceniłam ich szminki :)

      Usuń
    2. Szminki mają spoko, mam jedną, ale podoba mi się milion kolejnych ;)

      Usuń
    3. Zresztą cienie, te drobinkowe/satynowe typu kameleon też są świetne :)

      Usuń
  6. Ja mam chrapkę na złoty cień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On jest taki bardziej żółty a niżeli złoty. Też od razu rzuciłam się na niego, zeswatchowałam i pociągając nosem go odłożyłam ;p

      Usuń
  7. Kabacka Natura też jest bardzo bliska mojemu sercu ;) Lakiery mają śliczne kolory, ale ja niestety nie przepadam za formułą Catrice.

    OdpowiedzUsuń
  8. te miętowe gadżety to mogły by mi się nawet przydać:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam przed zamknięciem Natury na Kabatach raz jeszcze i zostało kilak żółtych lakierów, pomadki, morski i zółty pigment i jeden puder :(

      Usuń
  9. czekałam na tą wiadomość od 2 miesięcy chyba :D Ale super! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wykupili najlepsze rzeczy :( poszłam po rozowy i mietowy lakier. Zastałam tylko zółty :(

      Usuń
  10. Bardzo baaaardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny żółty lakier i brązowy cień :) ahhhh :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałąbym pigmenty i lakiery do paznokci i bronzer, ale cóż zrobię, że nie mam do nich dostępu

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam lakiery tej firmy, maja piękne kolory i mega wygodne pędzelki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jutro muszę pognać do mojej natury. Koniecznie chcę ten eyeliner miętowy. Może jakiś lakier też u mnie dom znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co udało się?;> Ja już wieczorem nie znalazłam tego lakieru:(

      Usuń
  15. świetne te lakiery:)
    zapraszam do siebie
    http://onlytheoriginalstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Żółty lakier jst świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wczoraj stałam przed półką Catrice w Naturze chyba pół godziny, ale nic nie kupiłam :( Chyba wrócę po ten cień, który masz, bo cały czas siedzi w mojej głowie :/ Lakiery też są super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym widziała siebie.stałam i stałam. Brałam cienie i odstawiałam i w końcu jeden wzięłam :D

      Usuń
  18. Witaj :)
    Spotkanie najprawdopodobniej odbędzie się w październiku, gdy studentki opanują Lublin :)
    Jeżeli jesteś zainteresowana to wpisuję Cię na listę chętnych :)
    To nic zobowiązującego ale będzie miło jeśli znajdziesz czas na spotkanie ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny też żółty, serio tak ładnego jeszcze nie widziałam. Miałam kilka podejść latem do żółtych lakierów, ale żaden z nich mnie nie zachwycił - albo smugi, albo źle krył, albo brudzi dookoła. A ten jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna limitowanka
    dodaję do obserwowanych
    i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  21. kuuuurczę, nawet nie wiesz jak żałuję że nie ma u mnie szafy catrice! Cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam też tak jak nie mogę jechać do Warszawy. Rozumiem Twój ból :*

      Usuń

Podziel się swoją opinią.