niedziela, 13 stycznia 2013

Skinfinish Stereo Rose, Apres Chic MAC swatches

Dziś trochę weselej na blogu bo i pogoda dopisuje :)
Przez 3 dni będę wrzucać Wam swatche kolejnych produktów.
Chciałam Wam pokazać je, póki jeszcze produkty dostępne są w salonach. Wiadomo, że limitki MACa rozchodzą się na pniu. Mam je dopiero kilka dni więc nie będę ich oceniać, ale myślę że zainteresowanym mogą się przydać.

Pierwszy produkt to Skinfinish Stereo Rose
Na fotografiach wyglądał na rudzielca. Nic bardziej mylnego. To delikatny puder wykończeniowy o pięknym perłowym blasku złoto-różowym z odrobiną koralu. Idealnie nadaje się zarówno na policzki, powieki i jak na całą buzię. Genialnie stopniuje się efekt jaki się chce uzyskać. Miałam go póki co 2 razy na buźce i pięknie mi wykańcza makijaż. Skóra jest świeża, odmłodzona i ślicznie dziewczęca. Trzeba uważać z nakładaniem. Polecam do niego bardzo miękki pędzelek lub jajo.
Więcej napiszę jak już go dobrze przetestuję. Choć już mogę powiedzieć że ma zadatki na wiosennego ulubieńca.
Cena 115zł/10g


I jak Wam się podoba?
Czujecie się skuszone?


48 komentarzy »

  1. Hmm jest uroczy ale moim faworytem z tej kolekcji jest amberek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko pięknie, tylko kurde! musiałabym chyba na rogu stanąć, żeby mnie było stać na te wspaniałości, które co i rusz spotykam na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są też inne sposoby dorobienia sobie na np. kosmetyki jeśli oczywiście lubisz uczyć dzieci :)

      Usuń
    2. ja uczę dzieci od 7 do 20 i dalej mnie nie stać:P

      Usuń
    3. Zmień pracodawcę :P Ja nie narzekam.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jestem nim zauroczona:) Byłam pewna że nie będzie mi pasować a tu zdziwienie :D

      Usuń
  4. dosc unikatowy powiedziałabym :) chociaz nie przepadam za drobinkami na skórze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia są z fleshem. Jak uda mi się złapać trochę słońca we wtorek obfocę.

      Usuń
  5. wygląda ciekawie, jednak bałabym się, że będę przesadzę z nim na twarzy;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda zachęcająco, jednak chyba Szczecin nie dorobił się jeszcze salonu Maca, albo ów salon ukrył się tak, że go znaleźć nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak coś służę pomocą :) Mam to szczęście że do stolicy mam nie daleko i bywa w miarę często.

      Usuń
    2. MACa w Szczecinie chyba nigdy się nie doczekamy - niestety...

      Usuń
  7. Mi się bardzo podoba :) Z chęcią zobaczyłabym jak wygląda na buzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będzie dobre światło to postaram się w tyg nadrobić ale to już do pełnej rec.

      Usuń
  8. po wyprzedażach to ja już poszczę zła kobieto przez co najmniej miesiąc, ale kolor jest piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam na niego oko, ale ostatecznie odpuściłam na rzecz lightscapade :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda całkiem ciekawie, jednak cena mnie niestety odstrasza.:)

    klamarta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kompie mojego faceta zdjęcia wyglądają na mocno rudo-różowe a na moim takie delikatne

      Usuń
  12. Pięknie się mieni. Ciekawa jestem, jak wygląda na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To jest puder? Wygląda jak róż :) Bałabym się go nałożyć na całą twarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba zależy od ustawień kompa. Bo i u mojego J. na kompie jest taki mocny rudo-róż.

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Jest delikatny i piękny efekt daje, takiej mokrej skóry.

      Usuń
  15. ooo :D rozumiem ze efekty sa ;D? ja w sumie po dwoch dniach tez jestem zachwycona ;o

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty możesz być jeszcze bardziej dziewczęca? heh ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze 2 kucyki i będzie trzeba dowód pokazać :P dziękuję :*

      Usuń
  17. wygląda intrygująco:) Ale na calą buźke bym sie bała poszalec:P

    OdpowiedzUsuń
  18. Wstępnie planowałam zakup tego cudeńka, ale wygrał rozsądek. Kolor pasowałby mi tylko latem, a wtedy mam problem z opanowaniem świecenia się twarzy, a takie wykończenie tylko by to podkreśliło :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakoś nie kusi. Dla mnie za duży błysk, taka lekka dyskoteka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Na cała buzie?!?! Ale jak to?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź pokaz jak to powinno wyglądać na całej buzi, zaintrygowalas mnie :)

      Usuń
    2. Kochana ja to rozsmarowałam tak żeby było widać kolor. Na całą buźkę daje radę na opalonych twarzach ale i na lato dla bladolicych będzie świetny. Swatcha wrzućę na FB za chwilkę :)

      Usuń
  21. bardzo ładny odcień :) ładnie się rozciera :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.