niedziela, 14 kwietnia 2013

Fioletowy smokey od Dior czyli Backstage Stories w Warszawie



W dniach 11-14 kwietnia w Klifie odbywają się warsztaty Backstage Stories Diora. Jest to doskonała okazja do zapoznania się z kolorówką marki i nauczeniem się kilku fajnych makijażowych trików.
Wizażyści podpowiedzą jak się malować, jakie kolory będą idealnie pasować to karnacji oraz zapoznają Nas dokładnie z produktami.


Malowała mnie sympatyczna Pani Kasia, która wykonała piękne i mocne fioletowe smoky. Była to świetna okazja abym mogłam zapoznać się z bliska z kilkoma nowościami. Niektórymi jestem na prawdę oczarowana. Szczególnie spodobał mi się podkład BB, cienie fioletowe 5tki oraz baza rozświetlająca.


Na sam koniec dostałam zdjęcie wykonane polaroidem wraz z listą kosmetyków, które wpadły mi w oko podczas makijażu.


Jeśli będziecie mieć okazję, koniecznie się wybierzcie na takie warsztaty. Z tego co się orientuję Backstage będzie jeszcze w kilku miastach w Polsce, min. Krakowie, Wrocławice i Gdańsku.

Buźka!

38 komentarzy »

  1. WOW! Super okazja żeby poznać nowe marki kosmetyków. I przy okazji podpatrzeć i nauczyć się fajnych trików makijażowych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę! Dlaczego u nas nie ma czegoś takiego??? Makijaż śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mi udało się spotkać Agatę (BI) i Asię (Piękność Dnia) ;) Ale szkoda że na siebie nie trafiłyśmy ;)
      Jak podobał Ci się makijaż i cała akcja?

      Usuń
    2. Makijaż Diora już miałam częściowo na sobie więc Pani tylko doszlifowała ;)
      Jak mi się podobała? Nabyłam drogą kupna dwa lakiery, Dior Addict szminkę i błyszczyk - tak mi sie podobała ;)

      Usuń
    3. Ja miałam na sobie też trochę D. A dokładnie 5tki i podkład nude, ale chciałam wypróbować bb. Bardzo mi się spodobał :D No to ładnie! Czekam na swatche i opinie, szczególnie błyszczyka!

      Usuń
  4. Świetna akcja;) uwielbiam błyszczyki Diora;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam na sobie ich błyszczyk, nowość. I był taki niby gęsty ale nie sklejał i robił piękną taflę :)

      Usuń
  5. Lubię Diora,mam do niego sentyment,makijaż super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny smok, w moich ulubionych fioletach :) Cmok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rzadko noszę się w fioletach przez moje mega cienie ale tym razem chciałam zaszaleć ;D

      Usuń
    2. Ładnie Ci w fioletach :)

      Usuń
  7. boski makijaż ;P A blogerki urodowe są ogólnie od kuszenia ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ Ty masz długie rzesy^^ ślicznie Ci w tym makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. makijaż bardzo mi się podoba :) chętnie bym się wybrała na takie warsztaty w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiesz gdzie można sprawdzić ich date i miejsce w KrK?

      Usuń
    2. Jak tylko uzyskam informacje, dam Ci znać :)

      Usuń
  10. Fajna akcja, ja niestety nie zdążyłam skorzystać :(

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja nie lubię jak mnie malują tymi samymi kosmetykami i pędzlami co inne osoby :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wizażyści mieli nowiutkie stoiska ze świeżymi kosmetykami. Wszystko było nakładane pędzelkami które każdorazowo czyścili ;)

      Usuń
  12. fajna akcja :) a to jest płatne? chętnie bym się wybrała w Krakowie :)
    Makijaż śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie jest płatne :) Trzeba się tylko wcześniej zapisać. Ja zapisałam się dzień przed :)

      Usuń
  13. świetna akcja, szkoda, że nie wiedziałam wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko fajnie pięknie, ale rzęsy takie... obiciążone?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam mocniejszy look ale na żywo nie wyglądały na obciążone. Były właśnie długie i śliczne :)

      Usuń
  15. Witam,
    Dior Backstage Stories odbędą się jeszcze w centrach handlowych:Warszawa – Klif – 11-14.04
    Łódź – Manufaktura – 18-21.04
    Katowice – Silesia – 25-28.04
    Poznań – Stary Browar – 9-12.05
    Kraków – Bonarka – 16-19.05
    Warszawa – Arkadia – 23-26.05
    Kraków – Galeria Krakowska – 13-16.06
    Gdynia – Klif Gdynia – 27-30.06
    Serdecznie zapraszamy

    OdpowiedzUsuń
  16. pieknie wygladasz :D i bardzo lubie ta mozliwosc ze Cie maluja na takich hmm prezentacjach :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Noo i to jest świetna akcja, a nie to wieczne zdziwienie kiedy proszę o nałożenie pudru/podkładu na twarz przed kupieniem.

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mi się podoba połysk na Twoim fiolecie :) nigdy wcześniej Cię nie widziałam w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny makijaż:) Warsztaty pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.