niedziela, 5 maja 2013

Keep on blogging czyli spotkanie z marką Eclair i Paniami Klimas w Piękność Dnia Day SPA


Marka Eclair bardzo szybko weszła na rynek i od razu zyskała dużą sympatię za sprawą swoich lakierowych kameleonów. Ja jestem posiadaczką dwóch 05a i 07. Jak tylko podrosną mi pazurki szybciutko Wam je pokażę. A tym czasem opowiem trochę o spotkaniu.

Z Eclair spotkałyśmy się w Piękność Dnia w Wilanowie, gdzie mogłyśmy zapoznać się z najnowszymi trendami w stylizacji paznokci, nowościami Eclair oraz ich produktami.
Oprócz tego mogłyśmy zobaczyć najnowsze akcesoria z kolekcji Pani Klimas na sezon wiosna/lato 2013 oraz zobaczyć jak wygląda zabieg LipoRadioLogii w SPA.
Miałam okazję wymacać wszystkie lakiery i zrobić sobie manicure. Wybrałam beżowy piaseczek, niestety nie zrobiłam fotografii, ale uwierzcie mi na słowo, jest piękny :)
Bardzo podobało mi się to spotkanie, ponieważ była luźna i przyjazna atmosfera. Mogłyśmy wszędzie wejść, wszystkiego dotknąć i spróbować. Było też sushi, om nom nom :D




Więcej zdjęć znajdziecie na FB Eclair.


 

12 komentarzy »

  1. Kameleon nr 5 jest na mojej liście zakupów :)
    A spotkanie bardzo fajnie wygląda na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakiery fajne ale ten który chcę ciągle jest niedostępny. Proponuję, żeby marka nazywała swoje lakiery jakimiś nazwami a nie numerkami bo się strasznie mylą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też im to powiedziałam :) że nawet jeśli będą nr to żeby były na buteleczkach. Z tego co wiem mają wprowadzić. A pewnie mówisz o 5. Bo najpierw mieli 5, potem 5A, a teraz wracają do 5.

      Usuń
    2. I ja sama już nie wiem czy mam 5a czy 5 :P

      Usuń
  3. 05 jest juz w moim posiadaniu :)
    a spotkania zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi sie podobaja te lakiery musze je zdobyc:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna imprezka, widzę kilka znajomych twarzy. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. musiało być bardzo fajnie :D świetne mają lakiery !

    OdpowiedzUsuń
  7. oj marze o nich od jakiegos czasu :D

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.