wtorek, 7 maja 2013

Terapia NailTekiem III czyli aktualizacja paznokciowa po 3 tygodniach



Jak wiecie stosuję na moje łamliwe i rozwarstwiające się paznokcie kurację NailTek III. Dziś chciał Wam przyblizyć jak należy stosować kurację.

Odżywka podkładowa Foundation – stosuje się ją zawsze pod lakier kolorowy. Aplikuje się ją bezpośrednio na paznokcie, na nią tylko lakier kolorowy.

Odżywka ochronna – bezbarwna – można ją stosować różnie, ale  trzeba to robić codziennie. Wtedy osiąga się najlepsze rezultaty pielęgnacyjne.


Warianty stosowania odżywki ochronnej:

1. Bezpośrednio na paznokieć – samodzielnie jako lakier bezbarwny. Codziennie należy dokładać kolejną warstwę odżywki bez zmywania poprzednich warstw. Raz w tygodniu zmyć wszystkie warstwy i zacząć pielęgnację od początku.

2. Bezpośrednio na paznokieć – jako lakier podkładowy, gdyby się skończyła Foundation.

3. Na lakier kolorowy – jako top coat. Codziennie należy dokładać kolejną warstwę odżywki, która wniknie w paznokcie przez mikroszczeliny lakierze. Raz w tygodniu należy zmyć cały manikiur i wykonać go od początku.

Ja stosuję wariację czyli odżywka podkładowa, lakier kolorowy i przez 4 dni dokładam po warstwie odżywki ochronnej. W wolnej chwili, kiedy jestem w domu, używam olejku do paznokci, który zakraplam i wcieram danego dnia 3 krotnie.



Moje paznokcie przed kuracją:

Po 7 dniach:

Po 14 dniach:

Po 21 dniach:
Zdjęcia paznokci i podsumowanie kuracji robię w każdy wtorek.

Co się zmieniło po 21dniach?

Przede wszystkim paznokcie tak mi się nie kruszą. Przestały się rozdwajać i praktycznie już się nie rozwarstwiają, to znaczy nadal widzę pojedyncze rozdwojenia, ale nie są one w takiej skali i takiej ilości jak wcześniej. Miałam problem z paznokciem na wskazującym palcu lewej ręki, rozwarstwił się do połowy płytki, ale tylko ten. Reszta trzyma się dzielnie i nie poddaje. Regularnie przycinam paznokcie, żeby je zregenerować i powoli nadać im odpowiedni kształt. Powoli również zastanawiam się nad jakimś suplementem, który je wzmocni.

Nadal będę dzielnie stosować kurację NailTek III i co dwa tygodnie zdawać Wam relację :)






19 komentarzy »

  1. naprawdę widać różnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. NailTek potrafi zdziałać cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiedziałam, że jest nail tek 3, mam tylko 2 i intensive.
    Muszę go kupić to najlepsza terapia dla moich paznokci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet jest i NailTek IV :) Za 2 tygodnie będzie post o wszystkich czterech kuracjach :)

      Usuń
  4. Pazurki wyglądają już o wiele lepiej :) wyraźnie widać różnicę :) trzymam kciuki za dalszą kurację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi miło, że zechciałaś dołączyć do grona przyjaciół mojego bloga.
    Dziękuję Ci za ten miły gest, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. znaczna poprawa! ;)
    ja muszę zacząć jakąś kurację skórek, bo tragedia ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stosuję oliwkę od Eclair. Pięknie pachnie i działa. A raz w tyg stosuje jeszcze kąpiel do skórek od BiogoSpa.

      Usuń
  7. musze pomyślec nad tą terapią, przydałaby się i mi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Różnica widoczna;) Trzymam kciuki i czekam na dalszą relację;)

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie sos eveline - wersja tańsza a cieszy - niestety muszę jeszcze poczekać aż zdrowa część wreszcie urośnie!! widać że i o skrórki ładnie zadbałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eveline stosuje moja mama i jest zadowolona :) Ja się trochę bałam po opiniach o tych siniakach. Trzymam kciuki!

      Usuń
  10. widać efekt w kondycji paznokcia, szczególnie na Twoich skórkach widać poprawę. Nie obcinaj paznokci a piłuj i wtedy nie będą się tak rozdwajać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nieźle. U mnie nie sprawdził się, ale używam go jako bazę pod lakier i w tej roli jest OK.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja używam NailTek2, pod lakier i szału nie ma, ale jest troszkę lepiej. Chociaż mam takie same krwiaczki jak po Eveline...ale uważnie obserwuję paznokcie, także gdy zacznie się dziać coś jeszcze, to ją odstawię. z suplementów polecam MegaKrzem. Chociaż zapach odstrasza, to efekty są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Co to ładneo wyprowadzenia pazurków wcieraj w nie jakiś olejek lub wit a + e, a pozatym zapomnij o nożyczkach a skup się na piłowaniu

    OdpowiedzUsuń
  14. Już nie raz wyratował mnie z opresji, więc Twoja opinia mnie nie dziwi ;D

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.