środa, 8 maja 2013

Paznokcie na dziś- beż ze srebrem

Po co zapuszczam i poprawiam stan swoich paznokci?
Oczywiście dla lepszego samopoczucia, ale również po to żeby Wam porządnie przedstawić swatche lakierów i opinie o nich :) Od dziś chciałabym Wam za proponować raz na jakiś czas posty z cyklu "Paznokcie na dziś". Mam nadzieję, że się Wam spodobają, a ja będę mogła się szlifować w sztuce malowania paznokci.

Dziś beż ze srebrem, który kojarzy mi się z wakacjami :)


Do manicure użyłam: 
Odżywka podkładowa NailTek III, Inglot nr  715 (matowy), Eclair srebrny, wysuszacz Seche Vite

Miłego dnia!

24 komentarze »

  1. Świetne połączenie! Bardzo ładnie się prezentują razem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super połączenie kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś jak wakacje na plaży ;) piasek i kamienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wygląda to połączenie :) bardzo dziewczęco i subtelnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi sie niestety nie podoba;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie lubisz połączenia? :)

      Usuń
    2. mi tez sie nie podoba - jednak srebro to nie moj kolor :)

      Usuń
    3. Złota niestety nie mam na stanie :(

      Usuń
  6. ulala ;) super połączenie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie,ale fajniejszy efekt byłby przy dłuższych szponach ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to na pewno :D Jak moje urosną to zrobię coś podobnego jeszcze :D

      Usuń
  8. Bardzo ładne połączenie. Muszę kiedyś wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaszalałaś ostatnio z paznokciami;) prześliczny mani, a ten Inglot jest boski!!! Super to zestawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast robić tabelki w exelu , siedziałam i malowałam paznokcie :P

      Usuń
  10. Bardzo mi się podoba! Świetnie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie, bardzo delikatnie i kobieco !

    OdpowiedzUsuń
  12. ładniutkie:)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.