sobota, 8 czerwca 2013

833 Color Rich, niezły z niego oszukaniec!

Wczoraj kupiłam sobie dwa odcienie z L'Oreala, 833 miętową kremową zieleń i 828 piwoniowy fiolet, które pochodzą z tegorocznej kolekcji. Dziś chciałabym Wam pokazać zielonego cukiereczka.

Buteleczka ładna, Pędzelek szeroki i wygodny, pojemność 5ml i kilka letnich odcieni 5 albo 6. 833 w buteczce jest piękną delikatną zieloną miętą o spokojnym kremowym wykończeniu. Nakłada się go szybko i sprawnie, jedna grubsza warstwa lub  dwie cieńsze wystarczą. Wysycha dość szybko.

Ale co on robi! Po nałożeniu jest delikatnym kremikiem, a po kilku minutach zmienia się w krzykliwą zieleń ze sporą ilością żółci. Jestem zaskoczona! Sprawdziłam jeszcze jak zachowuje się z wysuszaczem i bez, ale efekt był ten sam. Zamienia się w młodą soczystą trawę w której siedzi kanarek- uciekinier z klatki ;) Z resztą zobaczcie same!

bez flesza
z fleszem
świeżo po nałożeniu na serdecznym paznokciu
Chciałam co prawda odcień taki jak w buteleczce, ale i tak mi się podoba ten który jest teraz.
Jeśli szukacie soczystego, letniego koloru, ten jest dla Was! Obecnie jest na promocji w Rossie i można go dostać za ok. 12zł.
Ile mi się trzymał i jak się zachowywał napiszę Wam za kilak dni na moim FB.

Edycja 12 czerwca:
Trzymał się 5 dni bez odprysków, musiałam go zmyć bo miałam egzamin ustny.
Odkryłam dlaczego zmienia kolor. Lakier nie lubi się łączyć z odżywkami i topami.
Jeśli chcecie zobaczyć efekt bez topa, zapraszam do Marty KLIK.

21 komentarzy »

  1. Dziwne, że tak zmienia kolor, ale podoba mi się to, jak wygląda :) jest w sam raz na lato ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę buteleczka, a kolor paznokci znacznie się różni! ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. dużo bardziej podobał mi się kolor w buteleczce no i dla mnie byłaby to średnio udana niespodzianka :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, oryginalny kolor :) Ja mam 2 odcienie tych lakierów i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać różnicę, mi bardziej podoba się w buteleczce...

    OdpowiedzUsuń
  6. I tak ladnie wyglada,mi sie tam podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. faaajny jest, takie trawki to jeszcze nie miałam !:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Całe szczęście, że podoba Ci się też po wyschnięciu, bo byłaby kicha ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz spotykam się z tym, żeby lakier zmieniał kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor i tak prezentuje się ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Daje czadu:P To jest lakier kameleon:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna ta zieleń, nie gadaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie spodziewałam się takich zmian koloru^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie, bardzo się zmienia:) Ale efekt "krzykliwej zieleni" bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.