niedziela, 28 lipca 2013

Volume Lip Shine czyli uwypuklające błyszczyki GOSH


Dziś chciałam Wam przestawić dwa błyszczyki z Gosh Volume Lip Shine. Posiadam je w odcieniach 01 Soft Coral (taki jak do wygrania) i 06 Raspberry Galore. 
Ich cena waha się od 25 do 40zł za 4ml. Nie należy on do największych pojemności, ale jest bardzo wydajny. Używam obu od listopada i każdego z nich zostało mi ponad połowa.

Opakowania mają śliczne, cieszą oko każdego komu dam do zmacania. Porządny plastik, matowa nakrętka i długi wąski aplikator sprawiają wrażenie elegancji. Sama zawartość również nie jest niczego sobie. Według producenta znajdują się w nim olejek jojoba i masło shea oraz posiada SPF 10 i chyba nawet tak jest. Gęsta ale nie lepiąca się konsystencja sprawia wrażenie lekkiego nawilżenia. Do tego trzymam się, jak na błyszczyki, bardzo długo tzn ok. 3-4h. W tej cenie musi, nie ma zmiłuj ;) Pachnie ładnie. Czym? Nie mam pojęcia, serio. Może lekko wiśniowo, ale nie nachalnie, tak strzelam. Znam ten zapach z lat dzieciństwa, ale ciężko mi go z czymś skojarzyć. W każdym razie jest świeży i nie duszący.

 
Kolory również są udane. Jeden, Soft Coral, mam ze spotkania blogerek. Bałam się że będzie dla mnie za jasny i będzie nakładał się nie równo. Wiecie same dobrze, że wiele mlecznych odcieni tak ma. Pozostają pasy, gdzie zbiera się go więcej i wygląda to bardzo nieestetycznie. Ten jest wręcz idealny. Sunie gładko, trzyma się bajecznie i nie wchodzi nachalnie w załamania. Dla mnie jest świetny do dzienniaka na uczelnie czy do pracy. To tego usta na prawdę wydają się większe.

Raspberry Galore ma identyczne właściwości jak poprzednik, różni się jedynie odcieniem. Powiem Wam, że go ubóstwiam. Jest moim nie rozłącznym partnerem na większości randek po pracy. Nie zawsze jest możliwość wrócić do domu i poprawić/zmienić makijaż. Wystarczy nawet do delikatnego looku dodać ten błyszczyk i już  mamy problem z głowy. Po za tym ja kocham takie piwoniowe, malinowe i fuksjowe odcienie. Czuje się w nich pewnie i kobieco.



Na pewno zaopatrzę się jeszcze w jakiś kolorek w czasie promocji w Hebe (-40%). Mam wielką ochotę na czerwień, ale może do promocji mi się odmieni, kto wie.

Znacie te błyszczyki? Lubicie?
A może macie jakieś ulubione warte polecenia?

29 komentarzy »

  1. Obydwa wyglądają na Twoich ustach ślicznie :)
    Ja nie przepadam za błyszczykami, ale ostatnio polubiłam się z barwiącym tintem z Sephory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolory:)Tak też już słyszałam że błyszczyki tak jak i pomadki Goscha długo trzymają się na ustach.Ja je tylko próbowałam w sklepie ale osobiście nie miałam i po jednym użyciu zrobiły na mnie wrażenie.Usta faktycznie wydają się pełniejsze.Masz od listopada to faktycznie muszą być wydajne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne, choć ja nie lubię nosić błyszczyków na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie ekstra kolory!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko po niego sięgam, ale generalnie również go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam żadnego, ale to pewnie kwestia czasu, bo ten różowy kolor jest cudny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. różowy błyszczyk wygląda bardzo fajnie, dobry look na lato, ja jednak przeważnie wybieram szminki, ze względu na ich trwałość

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię błyszczyków, ale malinka bardzo kusi kolorem. Wcale się nie dziwię, że jest Twoim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne blyszczyki - dla mnie byłby super Soft Coral :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne kolory, kosmetyki gosh to jedne z pierwszych, jakie używałam daaaawno temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są :) Naprawdę ładnie prezentują się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście oba są śliczne jednak do mnie zdecydowanie przemawia ten jaśniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dają niesamowite kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Soft Coral jest piękny, mam nadzieję że mi się poszczęści i go wygram! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor nr 2 jest absolutnie moim faworytem :) !

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham błyszczyki

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten ciemniejszy bardziej do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ładne oba kolory :)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne kolorki, nie miałam nic z gosh ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaśniejszy kolorek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. oba kolory fajne ale na moje usta- jaśniejszy :) z Gosha nic jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. 01 bardzo mi się podoba - pasowałby do opalonej karnacji teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie lubię błyszczyków ale ten jest całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  24. 06 Raspberry Galore bardzo mi się podoba :D, nie miałam żadnego Gosh, efekt super!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne kolorki,usta wyglądają ciepło i są nawilżone.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.