wtorek, 26 listopada 2013

CC Illuminating fundation od Gosh


Dziś szybciutko o kremie/podkładzie. Jak dobrze wiecie podkładów mam sporo, ponieważ to moja ulubiona cześć kolorówki (zaraz po cieniach). Na spotkaniu blogerek otrzymałam w paczuszce właśnie ten produkt ze zdjęcia. Jest to CC Illuminating Foundation marki Gosh.
Do mnie trafił odcień 02 Ivory. Jest to lekki, nawilżający podkład, który ma posiadać również funkcję korektora i rozświetlacza. Zawiera on składnik Gatuline Radiance, który ma za zadanie pozostawić skórę nieskazitelną i przeciwdziałać starzeniu się skóry. Oprócz tego posiada SPF10. Jego cena to ok. 50zł/30ml.


Podkład zamknięty jest w tubce z dzióbkiem. Ja bardzo lubię właśnie taką końcówkę, ponieważ łatwiej się aplikuje na dłoń lub bezpośrednio na buzię. Sam krem CC ma nie jest ani za gęsty ani za rzadki, dzięki czemu możemy położyć na buźkę na prawdę cienką warstwę podkładu. Rozprowadza się go bardzo dobrze i można w razie potrzeby nałożyć drugą warstwę. Trzyma się cały dzień i nie ciemnieje. Jeśli chodzi o formułę "CC" to ja nie wiem po co firmy to robią i nie mowie tu tylko o Gosh.


Podkład na prawdę nawilża buzie, ja to czuję, szczególnie teraz, podczas okresu grzewczego, kiedy moja skóra przechodzi rozdwojenie jaźni i nie mogę z nią dojść do porozumienia. Do tego CC ślicznie rozświetla cerę zdrowym blaskiem. Jego krycie jest słabe do średniego, dlatego nie sprawdzi się u osób potrzebujących zakamuflować większe zmiany. Dodatkowo myślę, że sprawdzi się u osób ze skórą od suchej do normalnej. Tłuścioszkom nie polecam. Odnośnie tłustych cer. Kiedyś powiedziałam, że jakiś tam produkt nie będzie dobry dla mojej koleżanki bo ma tłustą cerę. Stwierdził, że strasznie brzydko mówię o swojej kumpeli. Nie wiedział, że istnieje coś takiego jak "tłusta cera" :D

Saute i z podkładem.


Chwile po aplikacji. Widać rozświetlenie.

Moim zdaniem ten podkład sprawdzi się u nastolatek, które zaczynają przygodę z makijażem oraz dla bez problemowych, lecz zmęczonych cer.

A Wy jaki macie ulubiony BB lub CC?



31 komentarzy »

  1. Ładnie wyglada no i jest dosyc jasny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 02 jak patrzyłam w małej drogerii to najjaśniejszy odcień

      Usuń
    2. 01 porcelain jest najjaśniejszy :)

      Usuń
  2. Faktycznie widać efekt rozświetlenia ;] miałam kiedyś podkład Gosha, który nieładnie ciemniał na twarzy, dobrze, że CC tak nie mają, bo odcień wydaje się być idealny dla bladzioszków ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. W promocji czemu nie, ale za 50 zł bym go nie kupiła

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja cera jest bezproblemowa, normalna a teraz niestety trochę w kierunku suchej! Ten produkt do jakiego byś porównała konsystencją i odczuciem na buzi? Wygląda pięknie, tylko nie wiem czy dla mnie nie byłby za ciężki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbliżej mu do Bourjois Healthy Mix, może trochę do Vichy BB:) Partycja on jest leciutki, mam wrażenie że nałożyłam nawilżający krem.

      Usuń
  5. Nie znam ale wygląda ładnie na buzi:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika to nowość w Goshu :) mam nadzieje że niedługo pojawi się w szafach.

      Usuń
  6. Ładnie rozświetla :) fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wygląda u Ciebie na buzi, u mnie też powinien się sprawdzić, bo nie mam wiele do ukrycia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia dla Ciebie na bank będzie dobry Ty masz śliczną buzię :)

      Usuń
  8. Bardzo ładnie wygląda na skórze! Mi się niestety trafić odrobinę za ciemny odcień, więc muszę poczekać na pierwsze promienie słońca ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj jak widze Illumination to nawet nie przygladam sie blizej przy mojej tlustej cerze przy tego typu produktach zaraz twozy sie tafla wody na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie się prezentuje :)
    U Ciebie podkłady i cienie a u mnie...... podkłady i pomadki :D:DD hahah!

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro słabo kryje nie dla mnie ;/ jakoś nie mam przekonania do kremów BB, CC ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie nieco za jasny, ale fajnie sprawdzał się na policzkach pod minerały, bo i krycie tez dla mnie za słabe :(

    OdpowiedzUsuń
  13. nie stosowałem jeszcze tego produktu jednak baza pod cienie z Gosha to mój wielki ulubieniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam tego produktu :P

    OdpowiedzUsuń
  15. widziałam, bb gosh'a ma fajne krycie tego nie używałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki jasny kolor, to jest zdecydowany plus ;) Producenci niestety często zapominają o tym, że słowianki mają jasne buzie. Niestety, to krycie, a raczej jego brak dla mnie jest za słabe, bo mam mocno wymagającą cerę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow rzeczywiście pięknie to wyglada u Ciebie :) juz się zastanawiałam nad nim, ale mam naturalne rozświetlenie po godzinie od nałożenia podkładu, wiec pewnie efekt odwrotny do zamierzonego bym tym kremem osiągnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja nad nim myślałam i wykończenie mi się podoba:) wpadłam z wyszukiwarki i zostanę;P ogólnie troszkę dużo te 50 zł:(

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.