sobota, 30 listopada 2013

IsaDora, co by tu wybrać :)


Chciałam Wam pokazać, co dostałam od IsaDory, a dokładniej od Eweliny.
IsaDorę znam  i uwielbiam za kredki Twist-Up Metallic. To był pierwszy produkt jaki kupiłam z ich asortymentu. Dziś Wam pokazuję cukieraski jakie weszły w skąd mojej paczki.

Jest to:
poczwórne cienie Quartet Pink Smokey Eyes
lakier Wonder Nail w odcieniu 775 Angel Wings
nawilżający błyszczyk 39 Pink Diamond
metaliczna kredka do oczu Twist-Up w odcieniu 47 Pink Diamond

Pierwsze macanie już się odbyło i jest na plus :) Igraszkujące dziewczyny będą mogły podziwiać Angel Wings na moich paznokciach. Kiedy to czytacie, ja właśnie jestem na kolejnych Igraszkach Kosmetycznych i szaleję z radości na widok wszystkich buziek :)


A teraz pytanie do Was!
Co z tej IsaDorowej paczuchy chciałybyście zobaczyć jako pierwsze?

Buźka!



23 komentarze »

  1. Cienie najbardziej wpadły mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam żadnego kosmetyku IsaDory,niestety przez ich cenę:/
    Ale oczywiście czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cienie:)
    Z Isadory mam niebieska kredke do powiek i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z chęcią bym błyszczyk zobaczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo chętnie zobaczę recenzję cieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. same cukiereczki;) czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej ciekawią mnie cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dokładnie same cukiereczki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Od czwartkowego spotkania lakier chodzi mi po głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem ciekawa błyszczyka do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczności ;) Ja chcę zobaczyć błyszczyk i lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. I think youve made some genuinely interesting points. Not as well many people would in fact think about this the way you just did. Im truly impressed that theres so significantly about this subject thats been uncovered and you did it so properly, with so a lot class. Good 1 you, man! Truly great stuff right here.
    jeux video

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie oczywiście najbardziej ciekawią cienie. :-)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.