wtorek, 14 stycznia 2014

Wieczorowy makijaż w fioletach.


W ostatniej notce pokazywałam Wam paletkę cieni Spoiled Rich. Miałam wobec niej mieszane uczucia, jednak na bazie cienie wyglądają rewelacyjnie. Jeśli chcecie zobaczyć makijaż w kilku ujęciach, zapraszam na notkę.



Makijaż, jaki widzicie powyżej, wykonałam z okazji wydarzenia w jakim miałam zaszczyt uczestniczyć. Była to Noc Czerwonej Kokardy "Pokolenie minus", podczas której MAC przekazał 150 tys. zł, dochód ze sprzedaży kosmetyków VIVA GLAM, na Społeczny Komitet ds. AIDS. W tym roku działania były skierowane głównie do kobiet w ciąży, aby uświadomić im jak ważne są badania na HIV i AIDS, i uświadomienie że przy odpowiednim leczeniu dziecko może urodzić się zdrowe.

Jak się zapewne domyślacie makijaż wykonałam głównie produktami MAC.

 

Kosmetyki jakich użyłam:
  • baza pod cienie- MAC: paint pot Soft Ochre
  • baza pod makijaż- MAC: pre + prime Moisture Infusion
  • cienie- MAC: paletka Spoiled Rich, FIG.1, Haux, Swiss Chocolate; Inglot- 453
  • kredka-  Bourjois nr 39
  • tusz- MAC: Exended Play Lash
  • podkład- Dior: Diorskin Nude
  • puder- Guerlain: prasowane meteoryty 01
  • bronzer- MAC: Matte Bronze
  • róż- MAC: The Perfec Cheek
  • pomadka- Estee Lauder: Vinyl Rose


Tak oto prezentował się mój makijaż :)



38 komentarzy »

  1. Uwielbiam makijaż w takich kolorach. Świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ładnie i masz piękną cerę w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zasługa podkładu, rewelacyjnie stapia się z cerą :)

      Usuń
  3. Prześliczny makijaż! Muszę chyba mój Fig1 okurzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Fig1 kocham miłością wielką, odcień jest dla mnie rewelacyjny.

      Usuń
  4. bardzo ładny delikatny makijaż, jeśli zdradzam swoje ukochane, neutralne brązy to właśnie na rzecz fioletów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie on był ciemny :P Ale to wiadomo, każda się inaczej maluje. Połącz sobie kiedyś brąz ze śliwkowym odcieniem :)

      Usuń
  5. Naturalny, ale z pazurem :))) Bardzo fajny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny makijaż! Fiolety świetnie do Ciebie pasują, zwłaszcza przy tych ciemniejszych włosach.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w ciepłych fioletach za to wyglądam jak bita ;/

      Usuń
  7. Jak ślicznie wygląda to na ostatnim zdjęciu - perfekcyjnie wręcz ! W ogóle to już pisałam Ci kiedyś ale powtórzę raz jeszcze że bardzo podoba mi się Twój kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, mam problem z dodawaniem komentarzy u Ciebie, nie wiem dlaczego ale zawsze muszę kilka razy odświeżyć stronę :(

      Usuń
    2. Kurcze, nie wiem czemu. Patrzyłam na skrzynkę i wygląda na 1 komentarz. Moze cos z przegladarka albo cos. Odczekaj troche, ja tsk czasem mam.

      Usuń
  8. kreska na powiece pięknie wygląda w tym makijażu ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie wyglądasz w tym makijażu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się jak mogłam :) Choć i tak mi daleko do makijażowych guru.

      Usuń
  10. Bardzo ładnie! I fryzurka fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny! Uwielbiam złoto i fiolety, a te cienie wyglądają idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz kwitnąco!

    OdpowiedzUsuń
  13. oczko wygląda przepięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam makijaże w fioletach. Twój przepięknie komponuje się z Twoją tęczówką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś chciałam mieć brązowe oczy ale już mi przeszło :D

      Usuń
  15. Rewelacyjny makijaż! <3 Ja kocham fiolety na oku, ale odstrasza mnie wizja "podbitego oka" gdy coś nie wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile ja razy zrobiłam sobie właśnie taką krzywdę poprzez złe dobranie odcieni :D

      Usuń
  16. ślicznie wyszło Aniu! pięknie Ci w fioletach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny makijaż :) Ja nie jestem u siebie przekonana do fioletów ale u Ciebie prezentuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przeczytałam gdzieś w gazecie, że fiolety przytłaczają zieloną tęczówkę - guzik! przepiękny makijaż :) uwielbiam zielone oczy w takich kolorach :) no i świetnie wygląda cała Twoja buźka, nie tylko oko :P
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie zależy jaki odcień. W ciepłych fioletach wygląda to strasznie słabo.

      Usuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.