środa, 8 stycznia 2014

Piękny i niejednoznaczny Anti-Bleak, OPI


Już od dawna chciałam Wam go pokazać na paznokciach w całej jego okazałości, jednak walka z połamanym paznokciami nie pozwalała mi na to. Ale dziś mogę go Wam w końcu pokazać i się nim pozachwycać. Moja tu o lakierze OPI w odcieni Anti-Bleak z kolekcji Mariah Carey. Maryśka jest spoko, a jej lakier na szczęście nie woła All I need in christmas is you ;)

Anit-Bleak to przepiękny fioletowobordowy odcień, który w zależności od światła przemienia się od delikatnego buraczka po ciemny fiolet. Lakier jest kremowy i ma dobrą konsystencję. Dzięki w miarę długiemu pędzelkowi nakłada się go szybko i nie smuży. 


Jedna warstwa lakieru wysycha szybko i jest wystarczająca, ale dla uzyskania głębi i intensywności odcienia, ja nakłada dwie warstwy, które również zasychają w mgnieniu oka. Lakier przepięknie się błyszczy na paznokciach, nie barwi płytki i dobrze się nosi. Wytrzymuje do 3 dni bez startych końcówek, a po 5 jest do zmycia. Przy użyciu Seche można wydłużyć jego żywotność do ponad 7 dni. 


Używam go głównie na większe wieczorowe wyjścia lub eleganckie imprezy. Gdybym miała Wam podać moich lakierowych ulubieńców, to ona na pewno znalazłby się na pierwszym lub drugim miejscu.


Dla mnie odcień tego lakieru jest czarujący i intrygujący. Czuję się w nim bardzo kobieco. Odcień podoba się również mężczyznom :)


A Wy jakie macie swoje ulubione odcienie lakierów?


28 komentarzy »

  1. Bardzo ładny, Opi w ogóle ma mnóstwo ciekawych odcieni, jednak rzadko po nie sięgam, ponieważ u mnie są mało trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny!! Taki biskupi kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor! Jako jeden z niewielu takich kolorów wyjątkowo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolorek:) Uwielbiam Opi jedna z moich ulubionych marek lakierów :) Obserwuję, świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor boski, łoddawaj go!!! Muszę się koniecznie za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anti-Bleak przypomina mi irysy:) Bardzo lubię takie odcienie. Uważam, że stanowią kwintesencję kobiecości:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale śliweczka, mniam

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście, ciekawy odcień.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie intensywne fiolety! Przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem wielką fanką Opików, ale ten kolor jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor cudowny ach piękny Opik ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepsze w nim to, że ma taki intensywny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastycznie wygląda;) nie dziwie się, że podoba się facetom!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten kolor jest fenomenalny, czaję się na niego już kilka miesięcy! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny! Ja jestem zdecydowanie Team OPI! Nic innego nie ma u mnie tak fenomenalnej trwałości : ))

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę uroczy kolor ma ten lakier. :) Taka jagoda z mlekiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor jest przepiękny! Kocham takie ciemne i seksowne, jak i eleganckie i kobiece kolory :) Do OPI mam średnie odczucia, bo fakt, kolory cudne, ale u mnie nie są bardzo trwałe, raczej przeciętne :) Chyba , ze zależy to od egzemplarzu, a używałam tylko dwóch :)

    OdpowiedzUsuń
  18. idealny <3 uwielbiam takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny kolorek :) lubię takie rzadziej spotykane odcienie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  20. sliczny !! troche jak dojrzala sliwka!

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.