piątek, 12 października 2012

Mega promocja w Duglasie! Estee Lauder i Clinique.

Hej dziewczyny!

Zocha na swoim blogu Zośka i jej świat opublikowała dwie notatki na temat promocji w Duglasie. Ona to ma czuja!

Znalazła trzy produkty w promocji, a mianowicie:


Lip and Eye Duo Estee Lauder za 39zł 
Więcej info KLIK


Mini podkład Duble Wear Ligh, Estee Lauder za 39zł 15ml


żródło
Lash Doubling Mascara, Cliniqueza 29zł
Clinique lash doubling mascara 4g
Clinique lash building primer 4g
Więcej info KLIK

Wszystko ze szczegółami możecie zobaczyć na blogu Zosi:) Oczywiście oferta jest ograniczona. Zastanawiam się czy nie skoczyć do Duglasa po DW :)

A Was coś skusiło?

Buziak!



******
edit:
Podkład za 39zł był na wiosnę w Duglasie. Wprowadziłam Was w błąd :( Ale duo EL i Clinique jest ;)

32 komentarze »

  1. dzięki za cynk :) muszę zerknąć na Duo od Estee Lauder

    OdpowiedzUsuń
  2. używałaś już wcześniej tego EL DW Light? :) Jak oceniasz jego krycie? :) Chcę kupić na zimę jakiś podkład w płynie, ale boję się zapchania... Pamiętam, kiedyś używałam zwykłego EL DW i choć wyglądał na mnie pięknie to stan buzi niemal z dnia na dzień się pogarszał. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie miałam i mocno się zastanawiam nad nim bo kiedyś chciałam go kupić :) Zocha na swoim blogu go opisuje http://zoskaijejswiat.blogspot.com/2012/04/estee-lauder-double-wear-light.html#more :)

      Usuń
    2. uu ciemny ten kolor 2,0 na pewno nie dla mnie. :P dzięki za linka.

      Usuń
  3. chyba przejdę się dziś po pracy do Douglasa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać czy coś było ciekawego :) Ja w końcu skończyłam trasę na Rossmanie i będę Lusha sobie kupować niedługo :D

      Usuń
    2. nie było nic :P nie słyszeli w ogóle o tych promocjach.

      ale za to akurat obok salonu Douglasa (w Blue City) stało studio, w którym robili darmowy makijaż, więc skorzystałam z okazji i dałam się pomalować ;)

      Usuń
    3. No ni źle. Przyjaciółka była tam w Dugu ze 3-4 dni temu i kupiła błyszczyk z tuszem. Dziwne że tak Ci powiedzieli ;/
      A jak makijaż wyszedł ładnie?

      Usuń
  4. Chyba kupię sobie błyszczyko-tusz? Od dawna mam na ten tusz chrapkę, choć kiedyś widziałam samą miniaturkę za 29 zł i głupia nie wzięłam:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna opcja:) do torebki takie coś plus lusterko i korektor i można zrobić szybki makijaż :)

      Usuń
  5. Kupiłam sobie rok temu ten tusz z primerem i primer ogólnie super się spisywał, ale wykruszyły mi się po nim rzęsy (!!!), a maskara pięknie wydłuża, ale dla mnie to mało :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze :( Ja miałam sobie kupić ten primer w internetowym Duglasie za 40zł ale w końcu nie kupiłam, chyba nie byłam tak napalona :P

      Usuń
  6. Miałam próbkę tego podkładu .. i lipa moim zdaniem. :D
    Jakbym krem nałożyła :D a niby miała to być lżejsza wersja tego normalnego DW :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nieźle! Ja macałam tylko DW, na Light nie patrzyłam nigdy więc nie umiem nawet ich porównać.

      Usuń
  7. Promocje rzeczywiście niezłe. Chyba najbardziej zainteresował mnie podkład.

    OdpowiedzUsuń
  8. szaleje ten Douglas ostatnio z promocjami :) mam nadzieję, że załapię się na coś fajnego jak będę w PL :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie przepadam za tym podkladem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podkładu był kiedyś czyli na wiosnę obecnie jest tylko błyszczyko-tusz oraz tusz z Clinique ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bym chciała ten podkład, bardzo go lubię ;)
    chyba wybiorę się do douglasa :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Na ten podkład skusiłam się jak był w tej promocji poprzednio i nie żałuję. Nie używam go każdego dnia ale naprawdę jest bardzo dobry i mam go jeszcze sporo, mimo, że to 15 ml. Polecam. Inne rzeczy jakoś mnie aktualnie nie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  13. No cóż, trzeba się przejść do perfumerii;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo muszę się wybrać do Douglasa :D
    Zapraszam do siebie http://thecolourfulsummer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. na podkład bardzo chętnie skusiłabym się. Dostałam niedawno próbkę, więc zobaczę jak się u mnie sprawdzi i jeśli się sprawdzi to będę się na niego czaić na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.