niedziela, 18 listopada 2012

Wyniki zgadywajki i spotkanie blogerek warszawskich :)

Hej dziewczyny!

W zgadywajce wzieło udział 14 osób, w tym aż 8 odpowiedziało poprawnie:)

Na zdjęciu były trzy kosmetyczne smakołyki:
  • Catrice, Welcome to Las Vegas, puder rożświetlający fixujący
  • Essence, Vampire's Love, puder rozświetlający
  • Essence, Circus circus, lakier do ust w kolorze Acrobat

A nagrodę otrzymuje:

Gratuluję kochana!

Do Ciebie wędruje zestawik dobroci. 


Podaj mi adres na maila to jutro wyślę :)




****




Wczoraj odbyło się spotkanie blogerek.

  Było tak świetnie, że zapomniałam o robieniu zdjęć i tylko poleciałam gadać:)
Impreza była bardzo udana i ledwo mówię.
Dziękuję serdecznie organizatorkom!

 

Więcej opiszę niebawem w obszernej relacji :P

Gifty jakie dostałyśmy na spotkaniu:


Ledwo doniosłam do domu :)
Z prawej MAC, Flormar i Dermedic nie są ze spotkania. MACa napadłyśmy wcześniej z dziewczynami na tzw. biforze, a Flormar i Dermedic są od Blanki :* A Sun Beam ktorego ie obfociłam (zapomniałam) od Marti :*

Przy okazji chciałam Wam pokazać paczke od Eweliny i Doroty.
Nie udało mi się dojechać na Lubelskie blogerki i Ewelina miała mi przysłać cienie Gosha i Rimmela, a dostałam wielką pakę! Szczęka mi opadła jak to zobaczyłam.
 A od Doroty zestawik miniatur z Biothermu.

Dziękuję Wam!

Od torebki Rimmela i cienia Gosha są moje zakupowe nabytki (Wibo, Pupa i Farmona).


Dziś cały dzień przesiedziałam i nic nie robię bo jestem padnięta!

Dla wszystkich dziewczyn ze spotkania serdeczne pozdrowienia i buziaki :*

54 komentarze »

  1. Gdzie się spotkałyście? Widzę fajne miejsce :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahhh jak ja chcialabym juz Was wszystkie poznac! kilka bloggerek poznam wreszcie w piatek i ciesze sie niezmiernie.
    Czekam na jakies wielozdjeciowe relacje na innych blogach, poprzygladam sie Wam z ciekawoscia

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to Marti będziesz mogła poznać :D
      Ja fotki wrzucę w ciągu tygodnia z obszerniejsza relacją :) Bo nie mam siły :P

      Usuń
    2. zgadza sie :) nawet nie wiem kogo jeszcze, al jaram sie tym niesamowicie :D

      Usuń
    3. Na pewno będziecie się dobrze bawić!

      Usuń
  3. Mam nadzieję, że uda mi się dojechać na następne spotkanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to pięknie się obłowiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem ciekawa Clareny, Bandi i Lumene :)
      Dzięki wielkie za to spotkanie :*

      Usuń
  5. O kurczę, ale się cieszę z wygranej!!!! Zaraz napiszę do Ciebie maila z adresem :)
    Szkoda, że nie mogłam wziąć udziału w spotkaniu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję!
      Brakowało mi Ciebie tam! Ale jeszcze będzie okazja się zobaczyć!

      Usuń
  6. Bandi powinien Ci się spodobać, reszty nie miałam przyjemności ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Bandi wybrałam żel do mycia twarzy więc powinnam niedługo go napocząć :D

      Usuń
  7. ja też nic prawie nie obfociłam ale są dobre dusze które to zrobiły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja małpa miała focha i nie chciała współpracować :)

      Usuń
  8. Szkoda, że dopiero niedawno założyłam bloga i nie jest on w ogóle rozpoznawany, bo też jestem z Warszawy :P ale dobroci dostałyście , tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wystarczyło wyczaić ogłoszenie i się zapisać w odpowiednim czasie :)

      Usuń
    2. Hmmm no trudno, nawet nie zauważyłam informacji na blogach innych dziewczyn, będzie jeszcze wiele okazji :)

      Usuń
  9. ja też dziś już tylko odpoczywam po wczorajszym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyprawka, będzie co testować:) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Łohoho, ale nowości :D I nasze spotkanie i Lubelskie :D Pozdrawiam również!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poupychałam już w szafki :p Mam z AA jeden produkt więcj bo z jedną z blogerek się wymieniłam :D

      Usuń
  12. Nie ma problemu, usunęłam już słowo tag, aby nikogo nie drażniło:) Akcja nawet lepiej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Szaleeeeeństwo" - tu mówię ja, król Julian ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow kochana ale masz teraz testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że kiedyś i mnie uda się być na takim spotkaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  16. od razu wypróbuj tusz GOSHa - jest mega! :D i podkład z Lumene :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam otwarte 5 tuszy:( więc musi poczekać :P co do Lumene sytuacja podobna ale odcień ma nr 3 i coś czuję pod skóra że będzie dla mnie za ciemny ;p

      Ale jak zużyję to co mam pójdą na pierwszy ogień.

      Usuń
  17. Musiał być świetnie!
    Żałuję, że nie dotarłaś do Lublina, ale dobrze, że chociaż gifty do Ciebie dotarły ;)
    Mam nadzieję, że następnym razem spotkamy się w Lublinie lub w Warszawie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana, było mi bardzo miło Cię poznać :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie było się spotkać, a i ta kawiarnia jest spoko, myślę, że jeszcze się tam wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana, teraz dokup do tego jeszcze ze dwie komody żebyś miała gdzie wstawić kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje bystro oko wypatrzyło chromiaczki z Flormaru :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ile dobroci... :) my mamy spotkanie u siebie w mieście w ten weekend i już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. iiiiiile cudowności :D jakbyś miała problem z pomieszczeniem tego wszystkiego bardzo chętnie Ci pomogę i przygarnę część rzeczy :D ;)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.