środa, 21 listopada 2012

Lakiery termiczne



Hejka!

Jakoś na początku sierpnia koleżanka mojej mamy przywiozła mi cztery lakiery termiczne. Wcześniej nigdy nie słyszałam o takim cudzie, więc napaliłam się na nie jak szczerbaty na suchary jak przystało na lakieromaniaka :D


Pędzelek jest standardowy. Konsyatencja jest dość wodnista co może przeszkadzać. 
Krycie natomiast jest zależne od koloru.

Zieleń którą tu widzicie potrzebuje aż 3 warstw 
żeby uzyskać pożądany efekt. Niestety robi przy tym straszne smugi i trzeba się napracować
 aby równomiernie pokryć płytkę paznokcia. Trwałość jest marna bo wytrzymuje 1-2 dni, przy normalnym użytkowaniu.


Efekt zmiany koloru najlepiej widoczny jest na zielonym.
Podoba mi się to, że jak mam długie paznokcie to samoistnie robi mi się na nich ombre.

Tutaj są zdjęcia z dziś po przetarciu paznokci o spodnie:

A teraz moje pytanie do was: może któraś z was używała kiedyś lakierów termicznych i może mi polecić jakieś dobre?

Całuski :*

54 komentarze »

  1. Są świetne :) Nigdy takich nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. są genialne słyszałam o nich ale nie miałam okazji przetestować. Nigdzie w sklepach ich nie widziałam :( a co to za firma ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow świetne!! :))
    Nie miałam nigdy dobrego zdania o tej firmie, jedynie o cenie ich kosmetyków.
    Ale te lakiery muszę koniecznie wypróbować :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy wcześniej o tej firmie nie słyszałam, ale dostałam w prezencie te 4 lakiery i brązer, więc miałam okazję poznać. Nie wiem jak stoi cenowo, ale jakościowo nie zachwyca

      Usuń
  4. nie słyszałam o takich wcześniej..fajnie wyglądają tylko szkoda,że trwałośc taka marna :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety trwałość nie zachwyca, choć i tak teraz było o niebo lepiej niż przy mojej pierwszej próbie - wytrzymał 3 dni bez odprysków, ale tym razem położyłam go samego bez żadnej odżywki pod spodem i bez żadnego top coata. Najwidoczniej nie lubi współpracy z innymi produktami ;)

      Usuń
  5. Nigdy nie używałam i dopiero przez Ciebie się o nich dowiedziałam:)Fajnie się prezentują tylko szkoda że tak krótko trzymają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, znaleźć w niedługim czasie bardziej wytrzymałe ;)

      Usuń
  6. Ja używałam ale mogę tylko powiedzieć jakie nie są dobre: lakiery AllePaznokci z allegro. Schną wieki, słabo kryją i odłażą na drugi dzień. Słyszałam że BYS są niezłe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dalej jak 3 dni temu widziałam na rosyjskiej stronie takie właśnie termiczne lakiery. Kolory świetne itp ale nie pamiętam firmy. Szukałam na ebay ale ich nigdzie nie było

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam tutaj http://salon-chicago.ru/gallery/nail-laque-foto/380-dance-legend-thermo-nail-laquer i jeszcze tutaj http://bettylilo.blogspot.com/2012/09/thermo-nail.html

      Usuń
    2. Łał! *_* wygląda to pięknie!

      Usuń
  8. Pierwszy raz na oczy widzę;) ale jakoś mnie nie zachwycają;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O lakierach zmieniających kolor słyszałam, ale nigdy nie miałam okazji testować. Zielony wygląda bardzo fajnie, ale szkoda, że tak krótko wytrzymują na paznokciach :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem ustanowił nowy rekord i wytrzymał 3 dni ;)

      Usuń
  10. Czegóż to już nie wymyślą :) Pazurki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dzisiaj też dostałam takie cudo, ale z innej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsze słyszę o takich lakierach są świetne ja też je chce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hm.. ciekawa sprawa! Niestety nigdy takich nie posiadałam ;<
    Zapraszam do zagoszczenia na moim nowiusieńkim blogu, może moje zdjęcia przypadną Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy o czymś takim nie słyszałam :( Ale chcę !! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się, taki bajer na paznokciach, a nie tylko zsiniałe paznokcie na mrozie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobry patent :D Efektowny manicure bez dużego wysiłku. Lubię to :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Magicznie, ale... Jakoś mnie ten efekt nie przekonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia a patrzyłaś na te które podesłała Zośka wyżej w komentarzu? Tamte są wyczesane.

      Usuń
  18. Gdzieś Ty je trzymała!!!!!!! są cudowne, słyszałam o termicznych i postaram się odkopać tą markę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pudle ;p czekały na swoją kolej ;)

      Usuń
    2. Ha ha ha :D jej jak ja to lubie! Mam szafkę rzeczy i szufladę czekających na swoją kolej :D

      Usuń
  19. Świetne są, szczególnie zielony :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja jakbym takie cudo miała to bym chyba cały czas cudowała i ogrzewała pazury na różne sposoby żeby zobaczyć efekt ;) ale takich cudaków nie widziałam nigdzie

    dzięki za podpowiedź jak co przycinać w IrVi teraz nie mogę się nacieszyć tym mykiem ;):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna sprawa z tą zmianą koloru :) Ja również słyszałam, że lakiery BYS są niezłe w tej kwestii :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie słyszałam o takim cudzie. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne! Gdzie je mogę kupić? *_*
    PS Zapraszam na mikołajkowe rozdanie u mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy to nie wiem, ja je dostałam od osoby pracującej w tej firmie, ale z tego co mi wiadomo to oni raczej zaopatrują takie małe drogerie osiedlowe, sklepy typu "wszystko po 5zł", itp

      Usuń
  24. Słyszałam o lakierach termicznych z firmy MYS, niestety jednak póki co nie używałam.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Efekt powala, zwłaszcza po przetarciu ich po spodniach!!!
    Są zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna zabawa z tym pocieraniem ;) jakby się lakier zcierało z paznokcia ;)

      Usuń
  26. Wow ;D pierwszy raz o nich słyszę, ale już wiem, że muszę je mieć :))

    OdpowiedzUsuń
  27. ale czad! :) nigdy o takich lakierach nie słyszałam, ale strasznie podoba mi się ten efekt. szkoda, że nieco gorzej jest z ich trwałością

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem wytrzymały 3 dni co jak na nie to po prostu rekord. Jak tylko znajdę jakieś lepsze natychmiast dam znać ;)

      Usuń
  28. swietny pomysl!!!

    nigdy o tym nie slyszalam, ale wyglada ciekawie !!

    OdpowiedzUsuń
  29. O ja Cię kręcę :O Co to za cudeńka! Pierwszy raz widzę i słyszę !! Ale są boskie!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe te lakiery:)Kurcze nigdzie ich nie spotkałam jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.