piątek, 26 października 2012

Promocje w Sepho+ zakupy i współpraca :)

Hej dziewczyny!

Złośliwość przedmiotów martwych sprawiła że długo mnie nie było. najpierw ruter, a potem jacyś idioci spalili budkę telekomunikacyjną. Brzmi jak kiepska wymówka :D "Nie wysłałam Panu doktorowi pracy ponieważ szafę telekom mi spalili" xD Do tego listopad i grudzień zapowiadają się miesiącami siedzenia nad mgr i pewnie w tym czasie będę rzadziej pisać :( oczywiście na blogu nie mgr.

Dobra, po długim wstępie czas do KOSMETYCZNYCH KONKRETÓW.
W Sephorze na Nowym Świecie są świetne promocje. Sporo Benefitu połowę taniej, to samo Guerlain, Lancome i inni. Dużo perfum. Oczywiście na wyprzedaży są teżz rzeczy z Sepho. Udało mi się zrobić 2 fotki w salonie więc patrzcie :P


A kupiłam kredeczkę za 9zł. Nie byłabym sobą jakbym jej już w pociągu ni użyła. Trzyma się do tej pory i jest miękka :) Było do wyboru kilka kolorów więc polecam.

I ostatnie chwalenie się to współpraca z BingoSpa. Miałam do wyboru dwie rzeczy z listy: serum czekoladowo-miętowe, czekoladowo-papajowe, kąpiel do rąk, maska do cery tłustej z czymś tam i druga maska też do tłustej. Wybrałam serum czekoladowo-papajowe, kąpiel i dodatkowo dostałam krem do rąk.

I to wszystko :) 
Jutro (piątek) idę na pokaz Kryolanu i mam nadzieję, że będzie cieplej niż zapowiadają, bo o 6:30 wychodzę z domu na uczelnie.


Buziak!




47 komentarzy »

  1. Do Sephory nie chodzę.
    Nie lubię, i już! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię ale na promocjach i zniżkach i zależy którą :p

      Usuń
  2. Ja też dostałam już kosmetyki od bingo spa :)
    A na zakupy do sephory może uda mi się nie pójść ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. trzeba by się chyba wybrać do Sephory :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj raczej ominę sephore, trzeba troche zaoszczędzić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też raczej omijam sephore, czasami jak patrzę na ich ceny...
    Tylko czasami, aż wstyd się przyznać, oglądam kosmetyki lepszych marek, sprawdzam np jaki numer podkładu mi pasuje i potem zamawiam na allegro ;P
    PS Obserwuje *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie boję na allu zamawiać, już nie raz się na podróbę nadziałam. Szczególnie popularny jest Benefit w podróbach:}

      Usuń
  6. Czekolada - mięta uwielbiam to połączenie ;-)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię tylko w jedzeniu. Na ciele jak czuję czekolade słabo mi się robi :p

      Usuń
  7. jestem bardzo ciekawa specyfików do dłoni :) czekam na recennzję :)
    z pokazu Kryolanu rozumiem, że zdasz relację :D

    OdpowiedzUsuń
  8. na te sephorowe kredki bym się skusiła..szkoda,że u mnie nie ma takich promocji..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( Ale może coś dorzucą. kredka jest świetna, wytrzymała cały dzień!

      Usuń
  9. Hmm szczerze mówiąc, chyba nigdy nie zdarzyło mi się czegokolwiek kupić w Sephorze...W Douglasie kilka razy, ale ogólnie unikam tego typu drogerii. Koloróki prawie nie kupuję, a Sephorowa pielęgnacja to moim zdaniem przesadny wydatek, może jest on rozsądny dla starszych z nas, które już potrzebują porządnego działania przeciwzmarszczkowego itp. Póki co wolę SP, apteki albo zakupy internetowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie omijam Duglasa. Nie podchodzi mi zupełnie ich sieć. SP tez bardzo lubię i Rossa :D

      Usuń
  10. Promocje faktycznie ciekawe. Twoja kredka ma piękny kolor! Będę musiała się mocno powstrzymywać przed zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oooo tez mam paczuszke od Bingo spa ;)) zycze udanego pokazu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję współpracy. Miłych testów tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przechodziłam koło niej niedawno i nie weszłam , nie wiedziałam ,że takie promocje są ! no ale mówi się trudno, chociaż cena korzystna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni te promocje mają tak pochowane po salonie, że trzeba przejść cały trzeba zobaczyć co jest;/

      Usuń
  14. no patrz.. a ja nic o promocjach nie wiedziałam:O dzięki! i do zobaczenia jutro na spotkaniu:*

    OdpowiedzUsuń
  15. zawsze mnie takie promocyje omijają :( buu

    OdpowiedzUsuń
  16. ja tez dzis kupiłam kosmetyki na wyprzedaży w sephorze- mój ulubiony peeling Strivectin oraz tonik dr Brandt - wszystko w dobrych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Ja dr B. chciałam spróbować ale nie trafiłam jeszcze na ich promo. Ile zapłaciłaś za te produkty?

      Usuń
    2. za tonik dr Brandta zapłaciłam 79 zł(140ml), a za peeling Strivectin 150 ml 90 zł z 230 zł.Tonik jakiś taki rewelacyjny wcale nie jest, ale co do peelingu to warto się na niego skusić, bo jest rewelacyjny, to już moja druga tubka.

      Usuń
    3. Ale trafiłaś na okazję z tym peelingiem! :D

      Usuń
  17. BingoSpa jest super :) od dawna używam ich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie interesują ich mleczaka kolagenowe do mycia buzi i żele :D

      Usuń
  18. Oooo tak kapiel do skórek i paznokci brzmi interesująco. Testuj testuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. No to jak się domyślam, obecnie w Sephorze na NŚ już same resztki :P Kurde, że też ja umiem trafić do drogerii wtedy jak nie potrzeba, a jak potrzeba to mnie tam nie ma:D
    Też dostałam paczkę z Bingo Spa!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co wpadłam bo miałam pół h do pociągu i stwierdziłam że nie chce mi się marznąć :D Ale jakoś co wejdę do NŚ to coś jest fajnego :D

      Usuń
  20. Mam identyczna kredkę :)
    Gratuluję współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.