niedziela, 23 czerwca 2013

Essie, Mint Candy Apple- przepiękny i trwały!


Dziś chciałam Wam przedstawić mojego lakierowego faworyta, jeśli chodzi o letnie odcienie.
Mint Candy Apple od Essie jest to piękna rozbielona miętką, która na paznokciach utrzymuje się 4 dni bez startych końcówek, a na paznokciach najdłużej wytrzymała aż 8 dni, wyglądając nadal bardzo estetycznie.

Lakier nakłada się bajecznie, szerokim pędzelkiem. Nie smuży i schnie dość szybko. Niestety jedna warstwa nie wystarczy. Potrzebne są dwie, które kryją idealnie. Na pewno czytałyście o nim już wiele zachwytów więc nie mam co się rozpisywać. Jeśli macie pytania zapraszam do skomentowania.



Uwielbiam go!

A Wy jakich macie lakierowych ulubieńców na lato?

30 komentarzy »

  1. Jest przepiękny, myślę, że i niedługo w końcu pojawi się u mnie - skoro tyle jest nad nim zachwytów to nie bez powodu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeden z najpiękniejszych Essiaków!
    ja latem lubię wesołe, neonowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny, miałam zamiar go kupić ale akurat nie było go ;( wzięłam wtedy nieco ciemniejszy turqoise&caicos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na początku ten złapałam ale jednak mintek był dla mnie ładniejszy :)

      Usuń
  4. Piękny zgadzam się :) ja mam Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor :) Zapraszam na rozdanie http://daquerreblog.blogspot.com/2013/06/drugie-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. W tamtym roku prawie całe lato malowałam nim paznokcie! Jest przepiękny, niestety już dobił dna i muszę chyba go odkupić ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Też go mam,podzielam zdanie,bardzo go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna miętka. U mnie lato chyba będzie należało do tart deco i go ginza ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jest piękny a ja ubóstwiam miętowy kolor ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzy mi się ten lakier na moich paznokciach :D śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest piękny! ♥ I u mnie dziś miętka na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałam go kupić, ale u mnie trwałość Essie przebijają lakiery z Rimmela!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna, jasna mieta. podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny! Nie dość, że Essie to jeszcze śliczna mięta... Coś czuję, że będzie musiał dołączyć do mojej kolekcji :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dołączył w trakcje promo w Hebe i jestem szalenie z niego zadowolona :)

      Usuń
  15. Podzielam Twoje upodobania! Ostatnio właśnie mint candy apple mam najczęściej na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny kolor :) W mojej kolekcji brakuje właśnie mnie miętki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowny kolorek ideał na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny jest! Żałuję, że go nie kupiłam przy okazji promocji z Hebe. Teraz staram się przemyśleć lakierowe zakupy, bo zazwyczaj jeden lakier używam jeden raz, sporadycznie dwa.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ten kolor! To mój zdecydowany faworyt! :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.