sobota, 5 stycznia 2013

Makijaże paletką UD Naked 2


Dziki agrest poprosiła mnie o zrobienie makijażu paletką z wczorajszego postu czyli Urban Dekay Naked2. Stwierdziłam, że to dobry pomysł, ale u mnie w lesie zrobienie dobrego makro oczu graniczy z cudem.

Mam dla Was trzy makijaże. Z założenia miały być dwa jeden dzienny, drugi wieczorowy. Robiąc wieczorowy bardzo spodobał mi się początkowy mat więc pokażę Wam jeszcze jeden dzienny, który można przerobić na wieczorowy.

Mieszałam różne kolory więc nie będę wyszczególniać które :)



Dzienny:


Dzienny II:


Wieczorowy:


Razem:


Przepraszam Was za słabą jakość zdjęć. Starałam się wybrać najlepsze ;)

Buźka!


35 komentarzy »

  1. razem jest świetne, takie wyjściowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strona w zależności od okazji :D Za dnia odwracam się w prawo, wieczorem w lewo :P

      Usuń
    2. Hi hi dobry patent musisz tylko pamiętać która storna na dzień, a która na wieczór ;) bardzo ładne ;)

      Usuń
  2. Wieczorowy ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie wyglądał, bardzo mi się podobał. Ale nie mogłam go dobrze uchwycić w dziennym i tylko te z fleszem jako tako wyszły ;)

      Usuń
  3. kusisz coraz bardziej kusisz ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba coraz bardziej ją chcę <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie świetne,ta paleta jest naprawdę fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na swatchach te kolory wyglądały na ciepłe, a w makijażu na chłodne... A jak jest naprawdę? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu może być wina flesza. Ogólnie są ciepławe, ale ja przy makijażu wieczorowym użyłam sporo odcienia Verve, który jest srebrzystoszary i Blackout. Właśnie połączyłam je sobie na ręce i dają taką chłodną poświatę przez srebrzystość Verve. I Pistol też zrobił swoje.

      Usuń
  7. ta paletka jest cuuuuuuddddnnnnaaaa!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie :) Niby dodajesz trochę błysku do kolorów początkowych i masz już makijaż wieczorowy. Szybko i łatwo :) Paleta marzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ohhh ta paletka marzy mi sie :) oddawaj :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny. Nie umiem zrobić takiego ładnego przydymionego oka, choć mam czym ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję:) faktycznie paletka,kolory powalają na kolana:)
    Chcę:)
    Jeszcze raz dziękuję:)
    Pzd.I.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę :* Zmotywowałaś mnie, tak by mi się nie chciało :P

      Usuń
  12. Piękne kolory... po prostu bombowa paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. drugi makijaż cudny:) A paletka, fe, be, fuj, niedobra! (muszę sobie wmawiać:P)

    OdpowiedzUsuń
  14. codziennie się nią maluję :) verve jest wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  15. ladne makijaze ;) w sumie wsyztskie sa dosc delikatne ze nadaja sie na kazdy czas ;)) ladnie ladnie ;))

    polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne, na oczkach wyglądają bardziej przekonująco niż w pudełku.

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładne oczka :) wszystkie opcje mi się podobają :) bardzo lubię Twoje makijaże :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.