sobota, 25 maja 2013

Fauxmance- błyszczyk z kwasem hialuronowym


Ostatnio produkt jaki Wam chciałam pokazać to Ultra Plush Lipgloss w kolorze Fauxmance
Dla mnie jest to połączenie koralu z lekką truskawką. Błyszczy zawiera kwas hialuronowy dzięki czemu pielęgnuje usta. Ma lekko żelową, nie lepką konsystencję i pięknie pachnącą owocami, trochę taka multiwitaminka :) Bardzo przypadł mi do gustu. do tego to bajeczne opakowanie!
 Jego cena to ok 85zł za 15ml.

Muszę Wam powiedzieć, że Benefit się postarał i stworzył kolekcję godną uwagi.
Moja mama stroniąca od kosmetyków kolorowych stwierdziła, że błyszczyk jest jej i go nie odda. Więc może taki błyszczyk byłby ciekawym prezentem na dzień matki? :)


Mi się szalenie podoba!

15 komentarzy »

  1. Prześliczny jest! Idealnie mój kolorek :) Szkoda tylko, że taka cena... Nie używam błyszczyków na tyle często żeby w nie inwestować więcej niż kilkanaście złotych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czego są obniżki w Sepho? ;)
      Świetny jest, jeśli jesteś w stanie przeznaczyć na niego ok 60zł to bardzo polecam!
      Zauważyłam że ładnie pielęgnuje usta, pachnie owocowo i kolor jest bardzo uniwersalny.

      Usuń
  2. piękny kolor, świetnie wygląda na ustach no i jakie opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie jest prześliczne :) trochę mi się z kolumną kojarzy.

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba:) Świetny na co dzień kolorek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest mega błyszczący wiec nawet może się nadać na wesela :D

      Usuń
  4. Cudowny kolor :) Czułabym się w nim baaaardzo dobrze :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolorek. dobrze na pigmentowany błyszczyk

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma świetny kolor ;) i bardzo do ciebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Błyszczyk jest absolutnie piękny, ale 85 zł bym za niego nie dała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny jest, ale nie jestem w stanie wydać tyle na błyszczyk :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ty kusisz tymi cudeńkami, przepiękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście świetnie napigmentowany. Błyszczyki Benefit to jedyne, jakie toleruję. Muszę się przyjrzeć bliżej tym nowym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W mojej S nie mają tej kolekcji, ale widziałam w stolicy ...

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.