piątek, 6 marca 2015

Wygraj kostkę lakierów Essie zima 2014/15!


Zapraszam na zabawę w której do wygrania jest kostka lakierów Essie Zima 2014/15.


Z odcieniami znajdującymi się w kostce możecie zapoznać się w tych notkach:


Wystarczy, że śledzicie mojego bloga przez GFC (sieć znajomych google) i wypełnicie formularz podając nazwę Waszego ukochanego lakieru i adres email.


Regulamin:
1. W zabawie biorą udział zgłoszenia dokonane poprzez formularz powyżej.
2. Wyniki podam 07.04.2015 w tym poście.'
3. Wysyłka na terenie Polski.
4. Wysyłka w ciągu 30 dni od daty otrzymania adresu.
5. Na zgłoszenie się po nagrodę jest 5 dni od daty publikacji wyników (tj. 07.04.2015).


Powodzenia!
...................................................................................................................................................
Wyniki:
Kostkę otrzymuje Kaczmarta-Kaczka z piekła rodem za Orly Pure Porcelain.
Proszę o kontakt na maila. 
Gratulacje :)

41 komentarzy »

  1. Zgłoszenie w formularzu wysłane ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie mam żadnego Essiaka ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. oooj chciałabym, chciała;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przygarnęłabym te lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poszło:) Czerwienie kuszą

    OdpowiedzUsuń
  6. o niebiosa ześlijcie essie ;) ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzięłam udział, bo ta kostka jest cudaśna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne <3 Oczywiście wzięłam udział :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kolorki! Powodzenia dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłoszenie poszło :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudeńka nigdy nie miałam essie w swojej kolekcji... ja żyje lakierami sally hansen heheh:)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne kolory , zgłosiłam się

    OdpowiedzUsuń
  13. Czaję się na lakier tej marki, ale jak dotąd cena skutecznie mnie odstrasza i nawet nawał pozytywnych opinii nie jest mnie w stanie przekonać do ostatecznego kroku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. w ostatnich minutkach, ale jest :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Deming Prof.Li PHD - Doctor, the world-renowned University graduate, Vig Power Cornell University, USA. He served as a doctor at the Calcium Softgel University of Wisconsin, Obat Herbal Miom USA, is currently the founder of Green World Group and head of the Obat Jantung Bocor leadership of strategic Obat Penyubur Kandungan planning development of Green World Group, has contributed to Obat Vitiligo Green World Group in terms of innovation, development and research.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo sie ciesze z przeczytania tego artykulu, bardzo przydatnego dla mnie. dziekuje. odwiedz równiez: OBAT EJAKULASI DINI nie zapomnij zatrzymać się przy moim podwórku, serdecznie pozdrawiam was wszystkich. jeszcze raz dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo sie ciesze z przeczytania tego artykulu, bardzo przydatnego dla mnie. dziekuje. odwiedz równiez: OBAT EJAKULASI DINI nie zapomnij zatrzymać się przy moim podwórku, serdecznie pozdrawiam was wszystkich. jeszcze raz dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.