piątek, 24 sierpnia 2012

Hakuro, mam i ja!


Hej dziewczyny!

Dziś się chwalę :) Ale za nim to, muszę Was poinformować, że jutro jadę do Krakowa, a w niedziele w Gorce na projekt, więc jakbym nic nie pisała na blogu to znaczy że mam dużo roboty i od razu przepraszam za ewentualną nieobecność przez tydzień;* Będę się starła Wam wrzucać jakieś swatche lakierów, cieni które mam przygotowane ale różnie bywa. Oby był net bo jak ja bez Was przeżyję? :(

Niedawno dostałam od mojego faceta na urodziny pędzelki Hakuro. Chorowałam na nie od dawna, czyli jakieś półtora roku. Oglądałam filmiki na YouTube, czytałam posty na blogach, przeglądałam wizaż i w końcu zażyczyłam je sobie je na urodziny. Trochę uderzyło po kieszeń Jacka, bo impreza pędzelkowa nie taka tania ale za to jaka jakość. Wszystkie moje pędzle Lancone mogą im buty czyścić jak i inne Beauty Rossmaniaki!

Wybrałam sobie cztery pędzelki do twarzy:
  • H50- duży pędzel do podkładu i pudru
  • H50S- mały pędzel do podkładu
  • H14- jajeczko do konturowania
  • H18- plaski pędzel do podkładu
I trzy pędzle do oczu:
  • H74- puchacz do rozcierania
  • H79- wszytko pędzelek, podobno podobny do słynnego MACa 217
  • H80- kuleczka, mój faworyt

Dziś dziewczyny pokaże Wam tylko zdjęcia tych piękności. Wybaczcie od razu że tak ich dużo, ale lubię jak na blogach jest dużo fot. Mogę dokładnie zobaczyć jak wygląda produkt i ocenić czy mi się podoba czy nie. I w taki sposób staram się prowadzić bloga :) Hakuraczki używam dopiero od tygodnia i nie chcę tak na żywioł o nich pisać.


I oto fotorelacja:

Wszystkie:

Twarz:



Oczy:



Uf, to już wszytkie zdjęcia;)

I jak Wam się podobają? Macie jakieś swoje ulubione pędzelki z Hakuro albo z innej firmy?

Buźka!



P.S. Przypominam o rozdaniu :)

44 komentarze »

  1. Zazdraszczam, faceta nie pyndzli (bo tych zapasik już mam). Mój nie robi mi takich prezentów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekażę mu :D "chcę pędzelek ten, ten i ten" ;P

      Usuń
    2. Nie ma to jak jasny przekaz ;)

      Usuń
    3. Tak najlepiej :D wtedy się nie można zawieść ;p

      Usuń
    4. ja swojemu dałam długą listę "must haves" i wybiera mi z niej prezenty i je kupuje :P on jest z tego pomysłu zadowolony, bo nie musi się wysilać i wymyślać prezentów, a i ja się cieszę, bo dostaję to o czym marzę, a mimo wciąż są to niespodzianki, bo moja lista jest wyjątkowo długa ;)

      a pędzelki fajniutkie. ale wciąż się waham między Hakuro, a Real Techniques ;)

      Usuń
    5. Tak, jak to mówi moja mama "chłopu trzeba prosto i na temat" :p ale tak dostaniemy to co nam się przyda a nie coś co będzie leżeć.
      Też myślałam o Real Techniques ale w końcu stwierdziłam że użyję metody małych kroczków i będę powoli wymieniać te co mam na Hakuro.

      Usuń
    6. mój też mi kupił moje pierwsze hakurko :)

      Usuń
    7. To mamy szczęście do naszych facetów :D

      Usuń
    8. Ja widać nie mam :(
      Muszę wszystko sobie kupować sama.

      Usuń
  2. Piękny zestaw :) Ja mam tylko jeden Hakuro H51, ale w przyszłości zamierzam dokupić jeszcze kilka innych pędzli tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam że H51 jest jednym z bardziej zachwalanych do podkładu:) Długo Ci schnie?

      Usuń
  3. nie używam pędzelków, chyba że do cienia ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak zaczęłam używać pędzli do twarzy zauważyłam ogromną różnicę w nakładaniu i efekcie końcowym na buźce i teraz ciężko mi jest się pomalować bez :)

      Usuń
  4. hoho ale zaszalalas! ja posiadam tylko h50 ale jstem pewna ze moje kolejne pedzle tez beda tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mi pozwolił :) Tak to bym pewnie dalej marzyła ;p

      Usuń
  5. Ja z Hakuro mam H50, H54 i H24 :) Ze wszystkich jestem bardzo zadowolona! Do oczu, lub z innych pędzli do twarzy używam Maestro i EcoTools. Wszystkie bardzo lubię i w zasadzie mogłabym je polecić :)

    Myślę, że z Hakuraków będziesz zadowolona! Ja sama czaję się jeszcze na kilka pędzelków, myślę, że niedługo zakupię sobie oba Twoje białe naoczne pędzelki :] W sumie bardziej z ciekawości niż z potrzeby, ale ważne, że będą moje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ochotę na H24, ale w końcu zdecydowałam się na 14... ale może powiększę rodzinkę Hakuraczków. Tobie też H50 tak długo schnie?
      Dobre są te naoczne, ładnie rozcierają i po praniu się nie niszczą (póki co) :) Ja jestem najbardziej zadowolona z H80, pięknie stopniuje cienie.

      Usuń
    2. Hmmm... Chyba nie schnie tak długo, wydaje mi się, że H54 schnie o niebo dłużej, bo jest mocno zbity w kulkę i w środku dość długo jest mokrawy...

      Usuń
  6. Zazdroszczę tych pędzli, jeszcze żadnego nie miałam, ale się skuszę;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś skuś! Polecam Ci pędzelki do oczy ok 16.50zł a jaka jakość:)

      Usuń
  7. Ale ci zazdroszczę i pędzelków i TŻ z wiedzą o tym, co kobiecie trzeba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesuje mnie "wszystko pędzelek" ;) i ten do konturowania. Dawaj szybciorem recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki doki :) Jak wrócę tylko z gór i się chwile nimi dłużej pobawię pobawię :p

      Usuń
  9. Posiadam pędzel hakuro h50 do podkładu i jest rewelacyjny! niedługo także mam zamiar zamówić kilka pędzli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porównując H50 i H50S chyba wolę S, ze względu na krótszy czas schnięcia. A sam 50 do pudru. Zamawiaj, są super! Polska firma a jaka jakość:)

      Usuń
    2. właśnie ja mam S i zastanawiam się, czy nie-S by mi się przydał, teraz chociaż je widzę obok siebie :)

      Usuń
    3. Wiesz co różnica w wielkości nie jest duża a schnie dwa razy tyle. Jakoś S mi bardziej odpowiada :)

      Usuń
  10. właśnie zastanawiam się nad kupnem -- pędzla do podkładu, pudru no i do różu..

    podczas mycia nie wylatują z Nich włosy ?;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prałam póki co dwa razy i nie zauważyłam żeby wypadały. Na początku z H50 wypadły mi z 2 takie wystające, ale od tej pory nie zauważyłam żeby coś się z nimi działo.

      Usuń
  11. hakuro mam i ja :D zresztą widziałaś :D piękny masz zestaw :) a jak łądnie spakowany :D J się postarał :D hehe :D
    wsadzaj jak najwięcej zdjęć :) również bardzo lubię oglądać zdjęcia na blogach by dobrze się przyjrzeć produktom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Katarzyno. A jak Twoje Hakuraki nie niszczą się?

      Usuń
    2. nie :) są w bardzo dobrym stanie :) nie zgubiy jeszcze nawet ani jednego włoska :) dobra pielęgnacja robi swoje :)

      Usuń
  12. Hakurowa siostro łączmy się w testowaniu! A tak zupełnie poważnie, to mam nadzieję, że się u nas sprawdzą. Pozdrawiam. Iza

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj i ja się na te pędzle czaję, ale własnie nie mogę się zdecydować które numerki wybrać ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja z hakuro posiadam 2 będzle - H18(co prawda od tygodnia ale już go uwielbiam) oraz H74 - jednym słowem cuda! :) teraz zastanawiam się nad kolejnym pędzlem z tej firmy , tylko nie wiem który jest wart zakupienia. Zastanawiam się nad jajeczkiem do konturowania. Czy możesz mi coś polecić ?:) bo święta Bożego Narodzenia się zbliżają i muszę dać znać chłopakowi co chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. hejka dziewczynki ja też posiadam hakuraki nie które od roku i bardzo je uwielbiam do twarzy mam najwięcej;)super, że są pędzle na, które większość z Nas może sobie pozwolić:)dobra cena i świetna jakość:)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.