sobota, 28 września 2013

Beauty Forum- szybki pościk zakupowy z targów :)

Dziewczyny targów Beauty Forum w Warszawie nie muszę chyba zachwalać. Każda z nas coś dla siebie znajdzie, a szczególnie lakieromaniaczki i fanki profesjonalnych salonowych kosmetyków. Ja osobiście starałam się nie szaleć. Myślę, że udało mi się kupić to co planowałam. Miłym zaskoczeniem była dla mnie obecność peelingów do stóp, które planowałam kupić przez internet.
Do niektórych stoisk niestety nie udało mi się podejść, bo okupowały je dzikie tłumy jak Clarena czy Ziaja. We Flormarze nie potrafiłam się zdecydować, który lakier chcę więc nie wzięłam żadnego, to samo z Zoyką. Jedynie Sweet&Punchy wzięłam 3.
Na targi wybrałam się z Partycją, Agatą i Moniką. Później dołączyła do nas Kasia. Tak razem chodziłyśmy alejkami i szukałyśmy smakołyków :)

Z Targów przywiozłam:

Essiaki były po 22zł, w tym najnowsza kolekcja. Poprzednia kolekcja Nautical po 15zł.
Essie. Od lewej: Jazz (22zł), Full Stream Ahead (15zł), Sunday Funday (15zł), The Girls Are Out (15zł)

Następnie odwiedziłam aiPolska, Eclair i OPI.
Seche (20zł), Eclair nr 24 (20zł), OPI Vant To Bite My Neck? (15zł) i miniaturka jakaś (10zł).

 Kasiowe Zoyki.
Od lewej: Steve, Carter, Destiny (32zł)

Pędzle Maestro. Mnie interesowały tylko te do oczu :)
Od 10 do 15zł.


Oraz Bandi i Sunew. Z Bandi najnowsza maska eksfoliująca z keratoliną, a Sunew to peeling do stóp (28zł).

Więcej zdjęć z targów możecie zobaczyć na Facebooku.
Jak Wam się podobają moje zakupy?


A jutro wieczorkiem wyniki konkursu z Lumene!
Buźka!

40 komentarzy »

  1. Wow zazdroszczę lakierów *_* ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No trochę kupiłaś, ja tym razem nie kupowałam pędzli z Maestro, bo nie mogłam nic dla siebie dobrać :P kupiłam 3 lakiery w Orly, bo tam najmniejsza kolejka, nie miałam już siły na stanie w innych przez kolejkę do Clareny po woski xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się na nie szykowałam już długo. Muszę powymieniać obecne bo już się zrobiły kiepskie. Ja się na Orly zdecydować nie mogłam. Akurat było dość ciasno, a Pan który mnie obsługiwał był jakiś mało sympatyczny więc stwierdziłam że nie zostawię tam kasy :D

      Usuń
    2. Ja miałam na liście 3 i 3 kupiłam, bo jakbym miała wybierać to by się za długo zeszło :P Mnie obsługiwała pani, więc nie było tak źle.

      Usuń
  3. ach! *_*
    podoba mi się, zwłaszcza lakiery *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Się obkupiłaś:)
    Śliczne te lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolorki! ale kasy troche wydałas:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaszalałaś z lakierami :) Ciekawy wydaje się ten peeling do pięt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam chęć na ten Magic Foot Peel ale uznałam że ten jest 3 krotnie tańszy :P

      Usuń
  7. Naughty Nautical, a nie Nutrical :D Ale ceny na Essie świetne :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zakupy, sama też skusiłam się na kilka rzeczy, ale zgodnie z moimi nowymi postanowieniami nie kupowałam praktycznie nic z pielęgnacji :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten OPI mnie ciekawi :)
    I Zoyki na pewno są świetne, teraz żałuję że żadnej nie kupiłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Zoya i Eclair wyglądają wspaniale, chętnie bym się takimi zaopiekowała :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Naughty Nautical grrrr :D A Nie Nutrical :P Kurde, Zoyki są piękne! Coś mi się wydaje, że jutro moja pierwsza Zoya wpadnie w moje łapki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już chyba tradycja że coś na szybko przekręcę z Essie ;)

      Usuń
  12. ale zakupów ^^ lakierki boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. same wspaniałości :) jestem bardzo ciekawa tego specyfiku na "dziecięce stopy", daj znać jak tam się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że mam daleko do Warszawy. Tyle wspaniałości mnie ominęło. Pędzle Maestro wyglądają zachęcająco i nie są drogie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. lakiery bardzo ładne sobie wybrałaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. A mi się podobają pędzelki strasznie, ja dopiero kompletuje swoją kolekcję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ostatnio też byłam na targach i kupiłam 3 essiaki:))

    OdpowiedzUsuń
  18. dobrze, ze nie dałam sie namówić na te targi bo jestem spłukana ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Eclair *.* pięknyyyy!
    no i pędzle w świetnych cenach

    OdpowiedzUsuń
  20. Pozazdrościć ;) świetne zakupy! Mi niestety nie dało się wybrać w tym sezonie ;(

    OdpowiedzUsuń
  21. Szałowe zakupy :D Mogę tylko pozazdrościć :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe zakupy :)
    Zgodnie z wasza rada kupiłam ten peeling i jutro go przetestuję. Trzeba było bardziej z Zoyami zaszaleć, chociaż nie, pędzle ważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Eclair wygląda świetnie - czekam na słocze :) lubię takie wielowymiarowe lakiery. Bardzo udane zakupy!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  24. fioletowy essie i ten cudownie migoczący eclair mówią do mnie "weź mnie do domu" :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie piękne kolorki lakierów, rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. same wspaniałości przywiozłaś :) Szczególnie te lakiery! Kolory i ceny bombowe! :D

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.