poniedziałek, 27 sierpnia 2012

MAC Saint Germain



Hej dziewczyny!

Dziś mam Wam do pokazania coś z mojej paczki MACowej ze spotkania blogerek  w Warszawie. Jest to lakier MACa już z nową formułą. Ucieszyłam się bardzo z tego kolorku, bo uwielbiam takie różyki. Ale niestety nie sprawdził się :(

Najpierw malowałam paznokcie mojej mamie i musiałam ścierać go dwa razy, ponieważ lakier bardzo szybko zasychał i nie można go było równomiernie nałożyć, robil prześwity i górki z lakieru. Byłam strasznie na niego zła. W końcu udało się nim pomalować paznokcie jako tako, po 3 warstwach. Moja mama następnego dnia stwierdziła, że nei czuje sie z nimi dobrze, że dają jej efekty farby olejnej i starła.

Ja do tego lakieru podeszłam po 3 dniach i była ta sama historia. W końcu za trzecim lub czwartym razem ogarnęłam inną metodę. Po prostu trzeba go bardzo dużo nałożyć tak aby rozlał się na palcu jak plama. Wtedy krył dobrze, szybko sechł ale trzeba było wycierać paznokcie i pozostawiał "wzniesienia".

Niestety nie jestem zadowolona akurat z tej sztuki. Może moja taka felerna, nie wiem. Po ostatecznym pomalowaniu i nałożeniu topera, trzymał się bez ścierania końcówek 6dni, a 8dnia już odpryskiwał więc musiałam go zmyć. Sadziłam że to koniec przygód z tym lakierem i pomimo fatalnego rozprowadzania będę go używać ze względu na trwałość ale jak zobaczyłam to co zrobił moim paznokciom! Matko z córką! W całym moim dotychczasowym życiu nigdy nie miałam tak makabrycznie odbarwionej płytki paznokci :(

Więc nie mogę go polecić żadnej z Was.

Wiem że dziewczyny na innych blogach z innych kolorów są w miarę zadowolone. Ja niestety z mojego pięknego różyka nie :(


Paznokcie mojej mamy:


Moje paznokcie po lakierze:

I to na dziś wszytko! 

Macie lakiery MACa? Co o nich sądzicie?


I dla Was dodatkowo widok z Gorców na Tatry :) Takie piękności mam z tarasu :P


33 komentarze »

  1. łooo rany,ale zostawia niespodzianki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zdziwiłam jak to zobaczyłam. Nie sądziłam że na tyle drogi lakier potrafi takie rzeczy.

      Usuń
  2. No proszę!
    Nieciekawie ...
    Jak widać, w tym przypadku, cena nie idzie w parze z jakością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat w tym kolorku nie;/ Wiem że dziewczyny są zadowolone z pozostałych kolorków. A ja sama jakbym miała wybierać to wzeszłabym ten różyk ;)

      Usuń
  3. nieźle... w tym przypadku - droższe nie oznacza dobre:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku tego modelu nie. Byłamby sklonna mu wybaczyć nakładanie za trwałość ale co mi zostawił już nie.

      Usuń
  4. Szkoda, że w tym przypadku wysoka cena nie idzie w parze z wysoką jakością :(

    OdpowiedzUsuń
  5. omg, to już się boję co mój anti fashion wyprawi :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego Ci nie powiem, ale się nie załamuj inne dziewczyny w innych kolorkach tak nie miały więc może tylko ten tak ma.

      Usuń
  6. O cholerka! Nie lubię takich niespodzianek

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze! A ja myślałam, że będzie jakiś dobry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się na niego napaliłam. Miałam taki ciemno srebrny i zamieniłam się z jedną z blogerek na ten :D ale interes;p

      Usuń
  8. mi na szczęście nie odbarwił płytki paznokcia, chociaż nie położyłam pod niego żadnej bazy.
    no cóż... jak widać MACowe lakiery nie zaliczają się do najlepszych :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie. Ale za to kredka, tusze, pomadki są bardzo dobre i używam jak wariat ;p

      Usuń
  9. Kolor w opakowaniu piękny. Na paznokciach... rzeczywiście efekt farby... dziwie wygląda - nie podoba mi się. No, ale ta płytka, odbarwiona na maksa - O NIE! MASAKRA!

    Jestem zszokowana takim stanem rzeczy, gdyż uwielbiam Mac'a... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MAC chyba słynie z nie najlepszych lakierów ale za to cała pozostała kolorówka to miodzio. Ja bardzo lubię ich szminki i mascary.

      Usuń
  10. no to szok...
    zawsze byłam pewna że wysoka cena=wysoka jakość. Jak widać na przykładzie tego lakieru zasada ta wcale się nie sprawdza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam przekonana że lakier za kupe kasy to dobra jakość, a kolorówka to różnie z nią bywa... ale jednak nie.

      Usuń
  11. Ależ koszmarek! Takich rzeczy się nie wybacza! Nawet takiemu pięknemu różykowi... Szkoda, że się nie sprawdził!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczny jest no ale cóż. Nie wiem co z nim teraz zrobić czy pomalować i zaryzykować raz jeszcze.

      Usuń
  12. o proszę, MAC a jednak...
    bardzo fajny blog, zapraszam do mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Biedne te Twoje paznokcie :(
    Kolor mimo to uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje serdelki;p poobcinałam je po zmyciu bo nie mogłam na nie patrzeć.

      Usuń
  14. Cena pewnie też powala. Więc nie dziekuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie cudne góry!!! Jak ja je kocham! Kolorek lakieru podoba mi się, szkoda zę się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda, że taki z niego brzydal.. muszę w końcu swojego wytestować :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Swoich przebarwionych na zielono paznokci (turkusowy Orly)pokazywać nie będę. Mój maczek nie przebarwia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Współczuję tego odbarwienia ;/ ale ten kolor na paznokciach nie powala ;/

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoją opinią.